Στον αγώνα μπορεί να διέπρεψαν οι McLaren-Mercedes, πετυχαίνοντας το 1-2, όλα τα φώτα, όμως, έπεσαν στον F. Alonso, που κατέκτησε επάξια τον πρώτο του τίτλο.
Η υπόθεση πρωτάθλημα έλαβε τέλος τρεις αγώνες πριν τη λήξη της φετινής σεζόν, με τον οδηγό της Renault να κατακτά και μαθηματικά τον τίτλο. Σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία, ο Fernando Alonso είναι ο νεώτερος πρωταθλητής στην ιστορία της Formula 1 -και πρώτος Ισπανός-, γεγονός που έχει ξεσηκώσει θύελλα πανηγυρισμών στην πατρίδα του.
Παρά την πικρία του Kimi Raikonen, θετικό είναι το κλίμα και στη McLaren-Mercedes, η οποία τερμάτισε για πρώτη φορά μετά από αρκετό καιρό στις πρώτες δύο θέσεις, κατακτώντας 18 πολύτιμους βαθμούς που την έφεραν μπροστά στο πρωτάθλημα κατασκευαστών.
Αυτός είναι πλέον και ο απώτερος στόχος, ο οποίος φαντάζει απόλυτα ρεαλιστικός, αν αναλογιστεί κανείς την ανωτερότητα των μονοθεσίων της στην παρούσα φάση. Η Renault, βεβαίως, δεν δείχνει διατεθειμένη να παραδώσει τα όπλα, ελπίζει όμως περισσότερο στην… αξιοπιστία των αντιπάλων, παρά στην απευθείας αντιπαράθεση των πιλότων της με τους Raikonen και Montoya.
Σχετικά τώρα με τον αγώνα, την pole position κατέλαβε ο F. Alonso, ο οποίος ξεκίνησε μεν καλά, δεν άντεξε όμως και πολύ στην επίθεση του J.P. Montoya. Ενα ατύχημα μεταξύ του David Coulthard και των δυο Williams οδήγησε στην είσοδο του pace car στην πίστα, μέχρι τον τρίτο γύρο. Μετά τα πράγματα πήραν την αναμενόμενη τροπή, με τον Κολομβιανό να διατηρείται πρώτος μέχρι και το τέλος του αγώνα.
Ο Ισπανός διατήρησε αρκετά τη δεύτερη θέση, μη θέλοντας όμως να ρισκάρει -και εν μέρει μην μπορώντας να κρατήσει- την παραχώρησε τελικά στον Raikonen, όπου χάρισε τελικά στην ομάδα του το 1-2. Οι έξι βαθμοί, άλλωστε, της τρίτης θέσης ήταν αρκετοί για τον πρώτο, αφού τον ανέβασαν στους 117, έναντι 94 του Φιλανδού, μία διαφορά που δεν καλύπτεται στους δυο αγώνες που απομένουν.
Τέταρτος τερμάτισε ο Μ. Schumacher, πέντε μόλις δευτερόλεπτα μπροστά από το G. Fisichella. Ο Γερμανός έκανε ένα πολύ καλό αγώνα και τελικά κατάφερε να τερματίσει μπροστά από το δεύτερο πιλότο της Renault. Παρόλα αυτά, απώλεσε την τρίτη θέση που κατείχε στο φετινό πρωτάθλημα των οδηγών από τον Montoya.
Έκτος, με διαφορά άνω του ενός λεπτού και εννιά δευτερολέπτων από τον πρώτο, τερμάτισε ο R. Barrichello, αφού πρώτα άφησε πίσω του τον J. Button, μελλοντικό του ομόσταυλο στην ομάδα της Bar-Honda, με την οποία θα αγωνίζεται από του χρόνου.
Τέλος, την όγδοη θέση κατέλαβε ο R. Schumacher, χαρίζοντας έτσι έναν ακόμη πόντο στην ομάδα της Toyota. Δυστυχώς, η εγκατάλειψη του J. Trulli και η σχετικά καλή εμφάνιση των δυο Ferrari άνοιξαν τη διαφορά του πρωταθλήματος κατασκευαστών στους 17 πόντους, οπότε η Toyota δείχνει να σταθεροποιείται τελικά στην τέταρτη θέση, πίσω από τη Scuderia.
Ο Γιώργος Αγγελίδης, μετά την επιτυχία της παράστασης «Αυτόματη Εστίαση», επιστρέφει με το «Toxic» - ένα ψυχολογικό θρίλερ που επιδιώκει να υπενθυμίσει πόσο αδιόρατα μπορεί να μεταμορφωθεί το οικείο σε απειλή.