Αντίθετος με τη θέσπιση της νέας κατηγορίας, Super 2000, δηλώνει ο S.Loeb
Φόβοι, ότι τα αυτοκίνητα της Super 2000 θα αποδειχθούν στην πράξη πιο αργά και από αυτά της Super 1600 εκφράζουν αρκετοί οδηγοί, οι οποίοι ζητούν την αύξηση του κυβισμού τους.
Η νέα κατηγορία, Super 2000, με την οποία προτίθεται η FIA να αντικαταστήσει την WRC από το 2006, θα αποδυναμώσει τους αγώνες Ράλι και το ενδιαφέρον του κοινού για αυτά. Την άποψη αυτή, συμμερίζονται αρκετοί οδηγοί του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι μεταξύ των οποίων και το φαβορί για την κατάκτηση του φετινού τίτλου, Sebastien Loeb.
Ο οδηγός της Citroen πιστεύει ότι τα αυτοκίνητα της νέας κατηγορίας θα αποδειχθούν στην πράξη αρκετά αδύναμα. Υπενθυμίζουμε, ότι, η FIA πρότεινε τα αυτοκίνητα της Super 2000, τα οποία θα αντικαταστήσουν τα WRC, να εφοδιάζονται με ατμοσφαιρικούς κινητήρες 2,0 λίτρων και η ιπποδύναμη τους να περιορίζεται γύρω στους 270 ίππους. Παράλληλα, το όριο για το ελάχιστο βάρος του αυτοκινήτου θα μειωθεί κατά 80 κιλά, σε σχέση με τα σημερινά WRC, και από τα 1.230 κιλά θα κατέβει στα 1.150 κιλά.
Πρέπει να βρούμε μια λύση και να προσελκύσουμε περισσότερους κατασκευαστές στους αγώνες Ράλι, αλλά δεν είμαι απόλυτα σίγουρος ότι αυτή είναι η καλύτερη επιλογή που έχουμε ανέφερε ο Γάλλος οδηγός. Για μένα, τα αυτοκίνητα με κινητήρες 2,0 λίτρων χωρίς υπερτροφοδότηση, δεν θα προσφέρουν θέαμα και αυτό δεν θα είναι καλό για τους θεατές. Τα 2,0 λίτρα δεν είναι αρκετά, θα πρέπει να ανέβουμε τουλάχιστον στα 3.000κ.εκ.. Tα αυτοκίνητα των αγώνων Ράλι χρειάζονται αρκετούς ίππους. Κάποτε, η ιπποδύναμη τους έφθανε τους 600 ίππους και τώρα έχουμε αυτοκίνητα 300 ίππων. Χρειαζόμαστε αυτοκίνητα με δύναμη και ροπή τόνισε στις δηλώσεις του ο S.Loeb, εκφράζοντας την άποψη που κυριαρχεί στις τάξεις των εργοστασιακών οδηγών.
Ο Γιώργος Αγγελίδης, μετά την επιτυχία της παράστασης «Αυτόματη Εστίαση», επιστρέφει με το «Toxic» - ένα ψυχολογικό θρίλερ που επιδιώκει να υπενθυμίσει πόσο αδιόρατα μπορεί να μεταμορφωθεί το οικείο σε απειλή.