Μισό δισεκατομμύριο δολάρια (180 δισ. δρχ.) θα επενδύσει το τμήμα μάρκετινγκ της Microsoft στο X-Box, την πρώτη κονσόλα παιχνιδιών της εταιρείας. Δεδηλωμένος στόχος της εταιρείας είναι να πάρει τη θέση της Sony στην κορυφή της αγοράς.
Μισό δισεκατομμύριο δολάρια (180 δισ. δρχ.) θα επενδύσει το τμήμα μάρκετινγκ της Microsoft στο X-Box, την πρώτη κονσόλα παιχνιδιών της εταιρείας. Δεδηλωμένος στόχος της εταιρείας είναι να πάρει τη θέση της Sony στην κορυφή της αγοράς.
Το X-Box πρόκειται να κυκλοφορήσει το φθινόπωρο του 2001, όταν το PlayStation 2, η κονσόλα 128 bit της Sony, θα βρίσκεται ήδη στην παγκόσμια αγορά από τον Οκτώβριο του 2000. Επί 18 μήνες η Microsoft θα εφαρμόζει επιθετική πολιτική μάρκετινγκ για να ανταγωνιστεί, κυρίως, το PlayStation 2.
Τα όπλα της θα είναι η επεξεργαστική ισχύς των τσιπ της Intel, η κάρτα γραφικών της nVidia, ένας οδηγός DVD και η δυνατότητα πρόσβασης στο Internet, στα οποία προστίθενται βεβαίως και τα 500 εκατομμύρια δολάρια που θα χρησιμοποιήσει για τη διαφημιστική προβολή του X-Box.
Οι προγραμματιστές της εταιρείας εργάζονται ήδη εντατικά για την ανάπτυξη 30 τίτλων. Τα απαραίτητα εργαλεία ανάπτυξης τίτλων για το X-Box θα σταλούν σύντομα σε 200 ακόμα εταιρείες λογισμικού βιντεοπαιχνιδιών.
Στόχος της Microsoft είναι να κερδίσει ένα μερίδιο από την εξαιρετικά προσοδοφόρα αγορά βιντεοπαιχνιδιών για κονσόλες, η οποία εκτιμάται ότι μόνο το 2000 θα δημιουργήσει έσοδα ύψους 7 δισ. δολαρίων (2,5 τρισ. δρχ.).
Ο αντιπρόεδρος του τμήματος παιχνιδιών της Microsoft, Ρόμπι Μπαχ, δεν δίστασε να επιτεθεί ευθέως στη Sony. Υποστήριξε ότι το X-Box θα έχει πολύ καλύτερα γραφικά και ήχο από το Sony PlayStation 2 και ότι η ανάπτυξη τίτλων για την κονσόλα θα είναι πολύ πιο εύκολη.