Οι Ελλήνες χρησιμοποιούν το Διαδίκτυο για εμπορικούς και ακαδημαϊκούς σκοπούς
Το προφίλ των Ελλήνων χρηστών του Διαδικτύου σκιαγραφήθηκε την Παρασκευή στο 2ο συνέδριο πωλήσεων του ΟΤΕ. Σύμφωνα με τα στοιχεία που δόθηκαν στη δημοσιότητα, ο αριθμός των χρηστών ανέρχεται σε 360.000 με μηνιαίο ποσοστό αύξησης ένα εντυπωσιακό 7%. Ενδιαφέρουσα είναι και η κατανομή των επιχειρηματικών ηλεκτρονικών σελίδων.
Το προφίλ των Ελλήνων χρηστών του Διαδικτύου σκιαγραφήθηκε την Παρασκευή στο 2ο συνέδριο πωλήσεων του ΟΤΕ. Σύμφωνα με τα στοιχεία που δόθηκαν στη δημοσιότητα, ο αριθμός των χρηστών ανέρχεται σε 360.000 με μηνιαίο ποσοστό αύξησης ένα εντυπωσιακό 7%. Ενδιαφέρουσα είναι και η κατανομή των επιχειρηματικών ηλεκτρονικών σελίδων.
Το 1999, 57% των χρηστών χρησιμοποιούσε το Internet για εμπορικούς σκοπούς, ενώ 43% για ακαδημαϊκούς.
Η ηλικιακή ομάδα που χρησιμοποιεί το Διαδίκτυο περισσότερο από τις άλλες είναι οι κάτω των 30 (ποσοστό 36%). Οι άνω των 50 ετών μόλις που φτάνουν το 11%. Στη συντριπτική τους πλειοψηφία (75%) οι χρήστες είναι άνδρες, είτε παντρεμένοι με παιδιά είτε εργένηδες. Το 40% όσων σερφάρουν στο Internet έχουν μηνιαίο εισόδημα έως 300.000 δρχ. Σε ό,τι αφορά τη μόρφωσή τους, το 50% έχει ολοκληρώσει ανώτατες σπουδές.
Οι ελληνικές επιχειρηματικές ηλεκτρονικές σελίδες συνδέονται με ηλεκτρονικούς υπολογιστές και υπηρεσίες Internet σε ποσοστό 20,44%, ΜΜΕ (14,52%), τουριστικά (13,80%), υγεία (6,74%), χρηματοοικονομικά (4,56%), εμπόριο (2,49%), ναυτιλιακά (0,52%).
Μόλις το 5% των χρηστών χρησιμοποιεί το Διαδίκτυο για αγορές.
Για πρώτη φορά, η ζωή του Νίκου Ξυλούρη ανεβαίνει στο θεατρικό σανίδι από τη Stages Network και τα Αθηναϊκά Θέατρα, με το έργο Ο Αρχάγγελος της Κρήτης. Έως τις 31 Ιανουαρίου στο θέατρο ΗΒΗ.
Σύνταξη
WIDGET ΡΟΗΣ ΕΙΔΗΣΕΩΝΗ ροή ειδήσεων του in.gr στο site σας