Ford Focus ST: Σπορ αυτοματισμοί
Η νέα εκδοχή του Focus ST, συνελήφθη από το φωτογραφικό επιβεβαιώνοντας εκτός από τις απανταχού δεδομένες βελτιώσεις την παρουσία ενός αυτόματου κιβωτίου οκτώ σχέσεων στα χαρακτηριστικά της.
Spotlight
-
Παρ' ολίγον σύγκρουση αεροσκάφους που απογειώθηκε από το «Ελευθέριος Βενιζέλος» με drone στα 9.600 πόδια
-
Βράβευση για φωτογραφία της δολοφονημένης Σάνι Λουκ δίπλα σε μαχητές της Χαμάς - «Είμαι αηδιασμένος και εξοργισμένος»
-
Συναγερμός για την εξαφάνιση 34χρονου στην Καβάλα
-
Στα 830 με 840 ευρώ ο κατώτατος μισθός – Οι τριετίες και τα επιδόματα [πίνακες]
Φωτογραφίες: Automedia
To υπό εξέλιξη Focus ST, δίνει για μια ακόμα φορά τα διαπιστευτήριά του στον φωτογραφικό φακό, αποκαλύπτοντας λίγα ακόμα κομμάτια από το παζλ που θα συνθέσει την νέα εκδοχή του η οποία, κατά το τεκμήριο των πρώτων εικόνων από το εσωτερικό του, θα συμπεριλάβει στις επιλογές της και ένα αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων.
Πλην της προφανούς απουσίας ενός παραδοσιακού επιλογέα ταχυτήτων, ο θάλαμος επιβατών του Focus ST εφοδιάζεται με σπορ καθίσματα Recaro τα οποία φέρουν ξεκάθαρα τα διακριτικά ST μην αφήνοντας περιθώρια αμφιβολιών για την ταυτότητα της έκδοσης.
Εκτός από τα παραπάνω, αν και το εσωτερικό του Focus ST δεν δείχνει να διαφοροποιείται ριζικά από την μέχρι σήμερα γνωστή αντίστοιχη έκδοση, ανασχεδιασμένη είναι και η κεντρική κονσόλα.
Στο ίδιο μήκος κύματος της εξελικτικής τακτικής δείχνουν να κινούνται και οι αναβαθμίσεις που αφορούν την εξωτερική του σχεδίαση, καθώς το ST δείχνει να επωφελείται από μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα, μια μεγαλύτερη αεροτομή στην κορυφή του πορτ μπαγκάζ ενώ την εικόνα συμπληρώνουν στοχευμένες βελτιώσεις οι οποίες θα του εξασφαλίσουν μια αιχμηρότερη αισθητική.
Αντιθέτως με τα παραπάνω, μυστήριο παραμένει ο κινητήρας που θα εξοπλίσει την έκδοση ST καθώς οι απόψεις διίστανται. Αναλυτικότερα, σύμφωνα με ορισμένες πληροφορίες το Focus ST θα εφοδιάζεται με μια αναβαθμισμένη εκδοχή του δίλιτρου κινητήρα με τον οποίο εξοπλίζεται η μέχρι σήμερα γνωστή εκδοχή του και η οποία αναμένεται να προσφέρει 270 ίππους.
Παράλληλα με αυτό το σενάριο υπάρχει και η εκδοχή εξοπλισμού του με μια αναβαθμισμένη εκδοχή του κινητήρα 1,5 λίτρου που εφοδιάζει το Fiesta ST προς όφελος μεγαλύτερης αποδοτικότητας.
Όπως και να έχει το δεδομένο είναι ότι η κίνηση θα εξακολουθεί να μεταδίδεται στους μπροστινούς τροχούς αλλά και ότι οι μηχανικοί της μπλε οβάλ φίρμας θα φροντίσουν για το σύνηθες μείγμα επιδόσεων, διασκεδαστικής οδικής συμπεριφοράς που ακολουθεί την έκδοση και στην νέα «ενσάρκωση» του Focus ST.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις