Κυριακή 07 Δεκεμβρίου 2025
weather-icon 21o
Mercedes-Benz E-Class Estate 2017: Στην τελική ευθεία

Mercedes-Benz E-Class Estate 2017: Στην τελική ευθεία

Η πρακτικότερη εκδοχή της E-Class εντοπίστηκε από το φωτογραφικό φακό σε τελικό στάδιο εξέλιξης στους δρόμους της Στουτγάρδης με ελάχιστο καμουφλάζ, μην αφήνοντας και πολλά περιθώρια αμφιβολιών για την τελική μορφή της.

Η πρακτικότερη εκδοχή της E-Class εντοπίστηκε από το φωτογραφικό φακό σε τελικό στάδιο εξέλιξης στους δρόμους της Στουτγάρδης με ελάχιστο καμουφλάζ, μην αφήνοντας και πολλά περιθώρια αμφιβολιών για την τελική μορφή της.

Εμφανίζοντας μια αναμενόμενη εξέλιξη στη σχεδίαση σε σχέση με την τετράθυρη έκδοσή της αλλά πολύ διαφορετική συγκριτικά με την προηγούμενη γενιά της, η E-Class Estate προβάλλει ένα μείγμα επιβλητικής κομψότητας πολύ διαφορετικό από την προκάτοχό της.

Στις λεπτομέρειες που διαγράφονται κάτω από το καμουφλάζ συγκαταλέγονται ένα spoiler ενσωματωμένο στην θύρα του πορτ μπαγκάζ, τα περιμετρικά φωτιστικά σώματα ενώ την εικόνα αναμένεται να συμπληρώσει η παρουσία της διπλής απόληξης της εξάτμισης.

Εκτός από την κομψότερη σχεδίασή της, η E-Class Estate αναμένεται να υιοθετήσει όλες τις τεχνολογικές αναβαθμίσεις που σύστησε η τετράθυρη E-Class κάτι που σημαίνει ότι -και- η Estate θα είναι πιο ενημερωμένη από ποτέ σε ό,τι αφορά τα gadgets διαθέτοντας το σύστημα ημι-αυτόνομης οδήγησης που εισήγαγε η τετράθυρη έκδοση και τη δυνατότητα να παρκάρει τον εαυτό της.

Σε ό,τι αφορά τα επιμέρους στοιχεία του θαλάμου επιβατών, αναμένεται να προέλθουν στο σύνολό τους από την τετράθυρη έκδοση με την πρακτικότερη E-Class να διαθέτει τον ψηφιακό πίνακα οργάνων με τις οθόνες των 12,3 ιντσών, ηχοσύστημα Burmester, το νέο τιμόνι με τα χειριστήρια αφής και τα συνήθη «καλούδια» πολυτέλειας που στοχεύουν

Παράλληλα, θα είναι και αποδοτικότερη καθώς θα μοιραστεί τους ίδιους κινητήρες και εκδόσεις με την τετράθυρη E-Class και στους οποίους συμπεριλαμβάνεται ένας νέος τετρακύλινδρος diesel 2,0 λίτρων με απόδοση 195 ίππους και μέση κατανάλωση καυσίμου 3,9 λίτρα/100 χλμ. στην τετράθυρη έκδοση, αλλά και ένα plug-in υβριδικό σύνολο με συνδυαστική ισχύ 279 ίππους και μέση κατανάλωση καυσίμου 2,1 λίτρα/100 χλμ –στην E-Class Sedan.

Σε ό,τι αφορά τις περγαμηνές πρακτικότητας της νέας E-Class Estate, παρά την κομψότερη εμφάνιση αναμένεται να διατηρήσει ή ακόμα και να αυξήσει τη «θηριώδη» χωρητικότητα πορτ μπαγκάζ της προηγούμενης γενιάς της η οποία ξεκινούσε από τα 695 λίτρα φτάνοντας έως και τα 1.950 λίτρα με την αναδίπλωση των καθισμάτων, χάρη στην πιο ευέλικτη διάταξη της αρχιτεκτονικής όπου βασίζεται.

Επίσης σύμφωνα με πληροφορίες, εκτός από τις αλλαγές που επιβάλλει η νέα γενιά, η E-Class Estate θα υποδεχτεί στην γκάμα της και μια νέα crossover έκδοση η οποία θα διαθέτει τετρακίνηση, μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος και μια σειρά από επιπλέον πιο περιπετειώδη σχεδιαστικά στοιχεία.

AUTOMEDIA

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Κυριακή 07 Δεκεμβρίου 2025
Απόρρητο