Η Nissan γιορτάζει τις 600.000 «ελληνικές» πωλήσεις με διαγωνισμό και δώρα UEFA Champions League
Με αφορμή ένα ακόμα ορόσημο πωλήσεων στην ελληνική αγορά, η Nissan–Nικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε διοργανώνει διαγωνισμό-ιστορικό quiz μέσω Facebook χαρίζοντας δώρα με «άρωμα» UEFA Champions League.
Η Nissan – Nικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε έσπασε προσφάτως το «φράγμα»των 600.000 πωλήσεων αυτοκινήτων Nissan, στην ελληνική αγορά από το 1961, όταν ξεκίνησε η συνεργασία της με τη Nissan International S.A.
Με αφορμή αυτό το ορόσημο, η Nissan διοργανώνει έναν διαγωνισμό γνώσεων που «τρέχει» μέσω Facebook, από τις 19/1/2015 έως τις 16/2/2015, στον οποίο τρεις τυχεροί νικητές θα κερδίσουν μοναδικά δώρα Nissan–UEFA Champions League.