Παρασκευή 05 Δεκεμβρίου 2025
weather-icon 21o
in.gr

Tommy Hilfiger : Οι νέες τεχνολογίες και τα social media στην υπηρεσία της μόδας

Σειρά νέων τεχνολογικών υπηρεσιών που αξιοποιούν και τα social media υιοθετεί η Tommy Hilfiger. Η επένδυση του brand Tommy Hilfiger στις νέες τεχνολογίες και τα social media, αποτελεί κάτι εντελώς νέο και καινοτόμο στο χώρο της μόδας. Στόχος της επένδυσης αυτής είναι η παροχή όσο το δυνατόν μεγαλύτερης προσβασιμότητας του παγκόσμιου κοινού στις επιδείξεις μόδας […]

Σειρά νέων τεχνολογικών υπηρεσιών που αξιοποιούν και τα social media υιοθετεί η Tommy Hilfiger.

Η επένδυση του brand Tommy Hilfiger στις νέες τεχνολογίες και τα social media, αποτελεί κάτι εντελώς νέο και καινοτόμο στο χώρο της μόδας. Στόχος της επένδυσης αυτής είναι η παροχή όσο το δυνατόν μεγαλύτερης προσβασιμότητας του παγκόσμιου κοινού στις επιδείξεις μόδας που διενεργεί στο πλαίσιο της εβδομάδας μόδας της Νέας Υόρκης.

Ο Tommy Hilfiger καινοτομεί και εισάγει για πρώτη φορά μια σειρά ψηφιακών δράσεων που δίνουν τη δυνατότητα -μέσω της χρήσης των νέων τεχνολογιών και των social media- σε οποιονδήποτε από οποιοδήποτε μέρος του κόσμου να έχει απευθείας εικόνα, ήχο ακόμα και backstage πληροφορίες και φωτογραφίες σχετικά με την παρουσίαση της κολεξιόν Φθινόπωρο/Χειμώνας 2014.

Οι ψηφιακές πρωτοβουλίες περιλαμβάνουν την επικοινωνία μέσω email, facebook, Instagram, twitter, pinterest, youtube, livestream και runway newsroom μέσω του website www.tommy.com.

Ο γνωστός σχεδιαστής Tommy Hilfiger δηλώνει: «Υπήρξε μια εποχή – όχι πολύ καιρό πριν – όπου οι επιδείξεις μόδας γίνονταν κεκλεισμένων των θυρών και χρειάζονταν έξι μήνες για να φθάσει η πληροφορία στον καταναλωτή. Σήμερα, οι ψηφιακές μας πρωτοβουλίες υπογραμμίζουν την διαφορά μεταξύ του τότε και του σήμερα…. Επιζητάμε διαρκώς την ανάπτυξη διαδραστικού ψηφιακού περιεχομένου που θα κάνει το Tommy Hilfiger runway show να δείχνει πιο ανοιχτό, πιο δημοκρατικό και προσβάσιμο στο παγκόσμιο ακροατήριο του brand».

Social Media

Στην υπηρεσία του fashion show μπαίνουν όλα τα social media του brand Tommy Hilfiger.

Facebook: δείτε όλα όσα συμβαίνουν πριν, κατά τη διάρκεια και μετά το show www.facebook.com/tommyhilfiger

Twitter: ζήστε το show μέσα από τα προσωπικά σχόλια του βασικού designer Tommy Hilfiger www.twitter.com/tommyhilfiger

Instagram: εικόνες από τα παρασκήνια και το show απευθείας στο #nyfwinstameet http://instagram.com/tommyhilfiger

Pinterest: κάντε pin το αγαπημένο σας look. http://www.pinterest.com/tommyhilfiger/

Youtube: δείτε σε απευθείας μετάδοση το show στο κανάλι Tommy στο youtube http://www.youtube.com/user/tommyhilfiger

Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Παρασκευή 05 Δεκεμβρίου 2025
Απόρρητο