Το πρώτο βιβλίο της νέας συνεργασίας του Βαγγέλη Ραπτόπουλο με τις Εκδόσεις Καστανιώτη είναι η εμβληματική Λούλα, σε νέα έκδοση, με υστερόγραφο του ίδιου του συγγραφέα. Ένα βιβλίο που, όταν πρωτοκυκλοφόρησε, προκάλεσε αίσθηση με την τολμηρότητά του, καθώς πραγματεύεται ζητήματα ταμπού, όπως η γυναικεία ηδονή, η λαγνεία και οι ψυχώσεις. Follow @ingrBook !function(d,s,id){var js,fjs=d.getElementsByTagName(s)[0];if(!d.getElementById(id)){js=d.createElement(s);js.id=id;js.src=»//platform.twitter.com/widgets.js»;fjs.parentNode.insertBefore(js,fjs);}}(document,»script»,»twitter-wjs»); Το […]
Το πρώτο βιβλίο της νέας συνεργασίας του Βαγγέλη Ραπτόπουλο με τις Εκδόσεις Καστανιώτη είναι η εμβληματική Λούλα, σε νέα έκδοση, με υστερόγραφο του ίδιου του συγγραφέα. Ένα βιβλίο που, όταν πρωτοκυκλοφόρησε, προκάλεσε αίσθηση με την τολμηρότητά του, καθώς πραγματεύεται ζητήματα ταμπού, όπως η γυναικεία ηδονή, η λαγνεία και οι ψυχώσεις.
Το πρώτο βιβλίο της νέας συνεργασίας του Βαγγέλη Ραπτόπουλο με τις Εκδόσεις Καστανιώτη είναι η εμβληματική Λούλα, σε νέα έκδοση, με υστερόγραφο του ίδιου του συγγραφέα. Ένα βιβλίο που, όταν πρωτοκυκλοφόρησε, προκάλεσε αίσθηση με την τολμηρότητά του, καθώς πραγματεύεται ζητήματα ταμπού, όπως η γυναικεία ηδονή, η λαγνεία και οι ψυχώσεις.
Προσπαθώντας να φτάσει πάση θυσία στο αποκορύφωμα της ηδονής, μια όμορφη φοιτήτρια της Φιλοσοφικής Αθηνών έρχεται αντιμέτωπη με μια εφιαλτική όψη της λαγνείας.
Ένα μυθιστόρημα για τον γυναικείο οργασμό και την απουσία του. Για τη χρήση της ινδικής κάνναβης. Για σεξουαλικές διαστροφές. Για τη λαγνεία ως εφιάλτη της Aνατολής. Για βρικόλακες στην Aχαΐα του προηγούμενου αιώνα. Για κόσμους άλλων διαστάσεων στη σύγχρονη Aθήνα. Kαι για τον κόσμο των ψυχώσεων.
Για το βιβλίο αυτό ο Μένης Κουμανταρέας έχει γράψει χαρακτηριστικά: «H Λούλα δύσκολα κατατάσσεται. Aφήγημα ρεαλιστικό, σχεδόν πορνογράφημα στην αρχή, λογοτεχνία τρόμου και θρίλερ στο μέσον, ψυχωσικό παραλήρημα ή βιντεοκλίπ στο τρίτο μέρος… H Λούλα είναι ένα βήμα στη θολή περιοχή όπου κανένας από τους “φτασμένους” μας λογοτέχνες δεν έχει πατήσει. Πού ανήκει, τελοσπάντων, αυτός ο ταλαντούχος όσο και απρόβλεπτος πεζογράφος;»
Από τη δική του οπτική γωνία, πάλι, ο Κωστής Παπαγιώργης έχει επισημάνει: «Συναρπαστική δεινότητα στο στήσιμο αναπάντεχων καταστάσεων. Δεξιοτεχνική εμβάθυνση του προφανούς και μετατροπή του ευτελούς σε απέραντο ταμείο ψυχογραφίας. Σε παρόμοια τολμήματα απαιτείται συγγραφική πείρα, ψυχική αντοχή και κυρίως χαρακτήρας… O Pαπτόπουλος μπορεί δίκαια να πιστέψει ότι κέρδισε ένα δύσκολο στοίχημα. Mε βιβλία σαν τη Λούλα μια γενιά μπορεί να δείξει τα δόντια της».
Ο Βαγγέλης Ραπτόπουλος (Αθήνα, 1959) εξέδωσε το πρώτο του βιβλίο στα είκοσί του. Έχει δημοσιεύσει μυθιστορήματα και νουβέλες (Η αυτοκρατορική μνήμη του αίματος, Μαύρος γάμος, Χάσαμε τον Μπαμπά, Φίλοι, Η Μεγάλη Άμμος, Ιστορίες της Λίμνης, Η πιο κρυφή πληγή κ.ά.), βιβλία μεταξύ χρονικού και αυτοβιογραφίας (Ακούει ο Σημίτης Μητροπάνο;, Η δική μου Αμερική, Λίγη ιστορία της νεοελληνικής λογοτεχνίας, Η υψηλή τέχνη της αποτυχίας), και την Αρχαία συνταγή, με μεταφρασμένα αποσπάσματα από τον Ηρόδοτο, τον Ηράκλειτο και τον Λουκιανό. Τα τζιτζίκια εκδόθηκαν στα αγγλικά, Η απίστευτη ιστορία της πάπισσας Ιωάννας στα ιταλικά. Ο εργένης μεταφέρθηκε στον κινηματογράφο, τα Διόδια και τα Κομματάκια στην τηλεόραση, ενώ Η επινόηση της πραγματικότητας διασκευάστηκε σε πέντε θεατρικά μονόπρακτα. Η Λούλα κυκλοφόρησε το 1997 και προκάλεσε αίσθηση με την τολμηρότητά της, αποκτώντας έκτοτε φανατικούς εχθρούς και ακόμη πιο φανατικούς φίλους.
Ο Γιώργος Αγγελίδης, μετά την επιτυχία της παράστασης «Αυτόματη Εστίαση», επιστρέφει με το «Toxic» - ένα ψυχολογικό θρίλερ που επιδιώκει να υπενθυμίσει πόσο αδιόρατα μπορεί να μεταμορφωθεί το οικείο σε απειλή.