Σάββατο 06 Δεκεμβρίου 2025
weather-icon 21o
Peugeot 208 Hybrid FE Concept: -Ευχάριστα- διχασμένη προσωπικότητα

Peugeot 208 Hybrid FE Concept: -Ευχάριστα- διχασμένη προσωπικότητα

Ποτέ ο διχασμός δεν ήταν τόσο ευχάριστος όσο οι υποσχέσεις της Peugeot για το υπό εξέλιξη υβριδικό πρωτότυπο 208 που συνδυάζει εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα 49 γραμμ./χλμ με επιδόσεις GTi.


H γαλλική φίρμα αποκάλυψε ένα μέρος, των ευχάριστα αντιφατικών ιδιοτήτων του υπό εξέλιξη πρωτότυπου μοντέλου, 208 Hybrid FE, το οποίο και θα παρουσιαστεί στη διεθνή γερμανική έκθεση που πραγματοποιείται, το Σεπτέμβριο, στην Φρανκφούρτη.

Το 208 Hybrid FE αποτελεί προϊόν συνεξέλιξης της Peugeot Sport και της Total και σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες υπόσχεται να προσφέρει επιδόσεις αντάξιες τις GTi έκδοσης του 208 εκλύοντας στην ατμόσφαιρα κάτω από 49 γραμμ./χλμ διοξειδίου του άνθρακα.

Αναλυτικότερα, σύμφωνα με τους μηχανικούς της γαλλικής φίρμας το 208 Hybrid FE Concept θα ολοκληρώνει τη διαδικασία επιτάχυνσης από 0-100 χλμ./ωρα σε οχτώ δευτερόλεπτα, διαθέτοντας θεωρητική κατανάλωση καυσίμου που θα ισοδυναμεί με 2,09 λίτρα/100 χλμ.

Ο παραπάνω συνδυασμός μεγεθών έγινε εφικτός με τον συνολικό επαναπροσδιορισμό των παραμέτρων-χαρακτηριστικών που συνθέτουν την προσωπικότητα του μέχρι σήμερα γνωστού 208. Αρχικά, το 208 Hybrid FE, έχει μειώσει το βάρος του κατά 200 κιλά σε σχέση με την βασική έκδοση του 208, 1.0 VTi το βάρος της οποίας ανέρχεται σε 975 κιλά.

Για να γίνει αυτό πραγματικότητα η Peugeot, μεταξύ άλλων, αντικατέστησε τις αναρτήσεις από ένα σύστημα αποτελούμενο από fiber-glass το οποίο υποκαθιστά τα ψαλίδια, τα ελατήρια και τις αντιστρεπτικές δοκούς, εξοικονομώντας 15 κιλά περίπου ανά άξονα ενώ το 208 Hybrid FE διαθέτει μια μικρότερη δεξαμενή καυσίμου χωρητικότητας 20 λίτρων.

Το προφίλ του θα συμπληρώνουν οι τροχοί 19 ιντσών με στενά όμως ελαστικά ενώ, ένας αεροδυναμικός διαχύτης στο πίσω τμήμα μαζί με άλλα αεροδυναμικά βοηθήματα θα αναλαμβάνουν να διευκολύνουν τη ροή του αέρα πάνω από τις επιφάνειες του γαλλικού πρωτότυπου.

Κάτω από αυτές θα βρίσκεται ένας βενζινοκινητήρας εσωτερικής καύσης χωρητικότητας 1,2 λίτρων ο οποίος θα συνδυάζεται σε υβριδικό σύνολο με τον ηλεκτροκινητήρα και τις μπαταρίες του αγωνιστικού πρωτοτύπου της Peugeot, 908 Hybrid 4 Le Mans.

Βέβαια, στην περίπτωση του 208, η ισχύς των 134 ίππων που αποδίδει το μοτέρ στο αγωνιστικό πρωτότυπο θα περιοριστεί σε 40 ίππους. Το ηλεκτρικό μοτέρ θα τροφοδοτείται από 90 κυψέλες ιόντων λιθίου οι οποίες τοποθετούνται πίσω από κιβώτιο, ένα ημιαυτόματο EGC πέντε σχέσεων.

Η Peugeot υποστηρίζει ότι παράλληλα με τις υπόλοιπες δυνατότητές του το 208 Hybrid FE θα έχει ηλεκτρική αυτονομία 14-19 χλμ. ενώ θα προσφέρει συνολικά τρεις δυνατότητες λειτουργίας-προγράμματα οδήγησης. Έτσι, εκτός από την πλήρως ηλεκτρική λειτουργία με μηδενικές εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα, θα υπάρχει η επιλογή υβριδικής αλλά και sport λειτουργίας.

auto.in.gr

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Σάββατο 06 Δεκεμβρίου 2025
Απόρρητο