Tις αεροπορικές εταιρείες με την πιο επιτυχημένη αναπτυξιακή πορεία το 2011 βράβευσε ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών στο πλαίσιο του 12ου Συνεδρίου Μάρκετινγκ Αεροπορικών Εταιρειών. Στο Συνέδριο, παρουσιάστηκε η επισκόπηση της αεροπορικής αγοράς για το «δύσκολο» 2011, το re-branding της Αθήνας και της Ελλάδας, καθώς και τα αποτελέσματα των μετρήσεων της Google για τους πιο δημοφιλείς […]
Tις αεροπορικές εταιρείες με την πιο επιτυχημένη αναπτυξιακή πορεία το 2011 βράβευσε ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών στο πλαίσιο του 12ου Συνεδρίου Μάρκετινγκ Αεροπορικών Εταιρειών.
Στο Συνέδριο, παρουσιάστηκε η επισκόπηση της αεροπορικής αγοράς για το «δύσκολο» 2011, το re-branding της Αθήνας και της Ελλάδας, καθώς και τα αποτελέσματα των μετρήσεων της Google για τους πιο δημοφιλείς ταξιδιωτικούς προορισμούς μέσω διαδικτύου. Ιδιαίτερη έμφαση φέτος δόθηκε στους τρόπους ενίσχυσης της ελκυστικότητας της Αθήνας ως τουριστικού προορισμού, με αναφορά και στην εκστρατεία «Give Greece A Chance», στην οποία συμμετέχει το αεροδρόμιο της Αθήνας.
Παράλληλα, όπως κάθε χρόνο, ο ΔΑΑ επιβράβευσε την αναπτυξιακή δυναμική που κατέγραψαν οι αεροπορικές εταιρείες το 2011, σημειώνοντας αυξημένα ποσοστά επιβατικής κίνησης στα τακτικά δρομολόγιά τους. Τα βραβεία που απένειμε ο ΔΑΑ στις αεροπορικές εταιρείες έχουν ως εξής:
1. Βραβείο για την ταχύτερα αναπτυσσόμενη νέα εταιρεία στο Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών που απονεμήθηκε στην Belle Air.
2. Βραβείο για την ταχύτερα αναπτυσσόμενη εταιρεία μεταξύ των 10 εταιρειών που κατέγραψαν την υψηλότερη επιβατική κίνηση το 2011 που απονεμήθηκε στην Air France.
3. Βραβείο για την ταχύτερα αναπτυσσόμενη εταιρεία με δρομολόγιο χαμηλής επιβατικής κίνησης που κατέκτησε η Air Malta.
4. Βραβείο για την ταχύτερα αναπτυσσόμενη εταιρεία με εποχικό δρομολόγιο που κατέκτησε η Air Canada.
5. Βραβείο για τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες εταιρείες ανά γεωγραφική περιοχή (υψηλότερη ποσοστιαία αύξηση επιβατικής κίνησης 2010 – 2011). H ισπανική εταιρεία Brussels Airlines τιμήθηκε στην κατηγορία αυτή για την αγορά της δυτικής Ευρώπης, η Olympic Air για την αγορά της ανατολικής Ευρώπης, η Etihad Airways για την αγορά της Μέσης Ανατολής και η Brussels Airlines για τη μεγαλύτερη αύξηση αριθμού επιβατών στο αεροδρόμιο για το 2011.