Τη δράση δημιουργίας υπαίθριων εμπορικών κέντρων σε κεντρικούς δρόμους των πόλεων (Open Mall/Street Mall) προωθεί η Εθνική Συνομοσπονδία Ελληνικού Εμπορίου (ΕΣΕΕ). Σκοπός της εν λόγω δράσης είναι η ανάδειξη και αξιοποίηση των εμπορικών κέντρων των πόλεων σε ενιαία κέντρα με δυνατότητες που συνδυάζουν το πολιτιστικό ενδιαφέρον με την ψυχαγωγία, το αγοραστικό όφελος και την ποιοτική εξυπηρέτηση.
Τη δράση δημιουργίας υπαίθριων εμπορικών κέντρων σε κεντρικούς δρόμους των πόλεων (Open Mall/Street Mall) προωθεί η Εθνική Συνομοσπονδία Ελληνικού Εμπορίου (ΕΣΕΕ).
Σκοπός της εν λόγω δράσης είναι η ανάδειξη και αξιοποίηση των εμπορικών κέντρων των πόλεων σε ενιαία κέντρα με δυνατότητες που συνδυάζουν το πολιτιστικό ενδιαφέρον με την ψυχαγωγία, το αγοραστικό όφελος και την ποιοτική εξυπηρέτηση.
Υπ’ αυτήν την έννοια, στόχος είναι να δημιουργηθούν συνέργειες μέσα από την συνεργασία εμπορικών επιχειρήσεων σε κεντρικούς εμπορικούς δρόμους προς όφελος των καταναλωτών, με την παροχή διευκολύνσεων ανάλογων αυτών που προσφέρουν τα κλειστά εμπορικά κέντρα τύπου Mall.
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, η ΕΣΕΕ, σε συνεργασία με το υπουργείο Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας, θα αναπτύξει περαιτέρω τα χαρακτηριστικά της δράσης, ώστε να παρουσιάσει έναν οδηγό εφαρμογής συνθηκών βιωσιμότητας για την μικρομεσαία ελληνική εμπορική επιχείρηση, αλλά και ένα «έξυπνο πλαίσιο» παραγωγικής και αποδοτικής λειτουργίας κάθε τοπικής εμπορικής αγοράς.
Ο Γιώργος Αγγελίδης, μετά την επιτυχία της παράστασης «Αυτόματη Εστίαση», επιστρέφει με το «Toxic» - ένα ψυχολογικό θρίλερ που επιδιώκει να υπενθυμίσει πόσο αδιόρατα μπορεί να μεταμορφωθεί το οικείο σε απειλή.
Σύνταξη
WIDGET ΡΟΗΣ ΕΙΔΗΣΕΩΝΗ ροή ειδήσεων του in.gr στο site σας