Σάββατο 06 Δεκεμβρίου 2025
weather-icon 21o
«Πράσινο» αλλά ισχυρότερο το μέλλον της Lamborghini

«Πράσινο» αλλά ισχυρότερο το μέλλον της Lamborghini

Μ' ένα ολοκαίνουριο μηχανικό σύνολο θα εξοπλίζεται το νέο μοντέλο της ιταλικής φίρμας που αναμένεται την άνοιξη του 2011 και το οποίο θα διατηρεί την ισχύ στα γνώριμα, για τα ιταλικά supercars, επίπεδα περικόπτοντας, ωστόσο, αισθητά τις εκπομπές CO2.

Ως μέρος του σχεδίου της να μειώσει τις εκπομπές CO2 των αυτοκινήτων της κατά 35% έως το 2015 εμφάνισε η ιταλική φίρμα το επόμενο μοντέλο της, διάδοχο της Μurcielago, το οποίο και θα παρουσιαστεί στην έκθεση της Γενεύης την άνοιξη του 2011.

Και μπορεί το ίδιο το μοντέλο να αποτελεί, ακόμα, αντικείμενο μερικών κατασκοπευτικών λήψεων ενώ οι απόψεις γύρω από το όνομά του να ανήκουν στην σφαίρα της μυθοπλασίας, δεν ισχύει το ίδιο και για τον κινητήρα του, ο οποίος –σύμφωνα με τα στελέχη της ιταλικής φίρμας- θα επωμισθεί την μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα κατά 20% σε σχέση με την Murcielago.

Πρόκειται για ένα νέο V12 ατμοσφαιρικό μηχανικό σύνολο που θα συνδυάζεται με ένα καινοτόμο αυτόματο κιβώτιο και το οποίο, σύμφωνα με τις δηλώσεις του επικεφαλής της Lamborghini, Stephan Winkelman «θα οδηγήσει το supercar δύο γενιές μπροστά, από κάθε άποψη».

Ο 6,5 λίτρων κινητήρας θα έχει απόδοση 700 ίππων και 690 Νm ροπής και όπως επισημαίνεται από την Lamborghini, η χωρητικότητα θα είναι το μοναδικό κοινό του σημείο με το μηχανικό σύνολο της Murcielago καθώς δεν θα υπάρχει ούτε ένα εξάρτημα που θα μεταφερθεί από το προηγούμενο μοτέρ.

Ο συγκεκριμένος κινητήρας που αποτελεί προϊόν εξέλιξης της Lamborghini θα έχει αυξημένο όριο στροφών φτάνοντας τις 8.250 σ.α.λ. ενώ το βάρος του θα περιοριστεί κατά 18 κιλά, στα 235 κιλά.

Παράλληλα, αναμένεται να τοποθετηθεί έξι εκατοστά χαμηλότερα σε σχέση με την θέση του κινητήρα στην απερχόμενη Murcielago, προς όφελος του χαμηλότερου κέντρου βάρους του αυτοκινήτου.

Ο κινητήρας θα συνδυαστεί με ένα νέο, ελαφρύτερο κιβώτιο, επτά σχέσεων το οποίο αποτελεί προϊόν συνεργασίας της Lamborghini με τον Ιταλό ειδήμονα σε επίπεδο συστημάτων μετάδοσης, Graziano, και το οποίο θα αλλάζει τις σχέσεις σε μόλις 50 χιλιοστά του δευτερολέπτου, ήτοι κατά 40% ταχύτερα από το κιβώτιο της Gallardo Superleggera.

Με αυτά τα δύο νέα στοιχεία, η νέα Lamborghini υπόσχεται εκπομπές CO2 στα 398 γρ./χλμ έναντι των 495 γρ./χλμ. της Murcielago, βελτίωση που οφείλεται εν μέρει στον συνδυασμό κινητήρα-κιβωτίου καθώς θα είναι «υπεύθυνα» μόνο για τα 61 γρ./χλμ από τα συνολικά 97 γρ./χλμ της μείωσης.

Τα υπόλοιπα 36 γρ./χλμ θα περικοπούν χάρη στην εκτεταμένη χρήση ανθρακονημάτων, μέσω της οποίας η Lamborghini σχεδιάζει να μειώσει το βάρος του νέου της μοντέλου σε σχέση με την Murcielago, κατά 100 κιλά, ενώ αδιαμφισβήτητο ρόλο στη προαναφερόμενη μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα θα διαδραματίσει η αεροδυναμική σχεδίαση του αμαξώματος.

auto.in.gr

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Σάββατο 06 Δεκεμβρίου 2025
Απόρρητο