Τρίτη 09 Δεκεμβρίου 2025
weather-icon 21o
Τι πρέπει να γνωρίζουν οι δημόσιοι υπάλληλοι για την απογραφή

Τι πρέπει να γνωρίζουν οι δημόσιοι υπάλληλοι για την απογραφή

Αρχίζει σήμερα, Δευτέρα, η διαδικασία ενημέρωσης των δημοσίων υπηρεσιών για την απογραφή των δημοσίων υπαλλήλων και ενεργοποιούνται οι διαδικασίες για την σύσταση της Ενιαίας Αρχής Πληρωμών στο Δημόσιο. Η απογραφή του προσωπικού του Δημοσίου, των Νομικών Προσώπων Δημοσίου Δικαίου και των ΟΤΑ ξεκινά πιλοτικά από την 1η Ιουλίου.

Αρχισε τη Δευτέρα 21 Ιουνίου η διαδικασία ενημέρωσης των δημοσίων υπηρεσιών για την απογραφή των δημοσίων υπαλλήλων και ενεργοποιούνται οι διαδικασίες για την σύσταση της Ενιαίας Αρχής Πληρωμών στο Δημόσιο.

Η απογραφή του προσωπικού του Δημοσίου, των Νομικών Προσώπων Δημοσίου Δικαίου και των ΟΤΑ, ξεκινά πιλοτικά από την 1η Ιουλίου με τους υπαλλήλους της Γενικής Γραμματείας Δημόσιας Διοικήσεως και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης του υπουργείου Εσωτερικών, αλλά και τους εργαζόμενους στο Γενικό Λογιστήριο του Κράτους του υπουργείου Οικονομικών. Η απογραφή των εν λόγω υπαλλήλων θα διαρκέσει έως τις 9 Ιουλίου 2010.

Όλοι οι υπόχρεοι θα πρέπει να συμπληρώσουν μία ηλεκτρονική σελίδα
απογραφής, που περιέχει προσωπικά στοιχεία, στοιχεία υπηρεσιακής
καταστάσεως και τίτλους σπουδών.

Περισσότερες πληροφορίες για την διαδικασία της απογραφής μσθοδοτούμενων από το Δημόσιο δίνονται στον δικτυακό τόπο http://apografi.gov.gr/. Εκεί υπάρχουν οι οδηγίες συμπλήρωσης, το έντυπο προετοιμασίας, καθώς και τα απαραίτητα δικαιολογητικά που χρειάζονται.

Αφού επιλυθούν τα όποια διαδικαστικά προβλήματα θα ξεκινήσει στις 12 Ιουλίου η απογραφή του προσωπικού του Δημοσίου, των Νομικών Προσώπων Δημοσίου Δικαίου και των ΟΤΑ, η οποία θα διαρκέσει έως τις 23 Ιουλίου. Στην πρώτη φάση δεν θα απογραφούν οι εργαζόμενοι σε ΔΕΚΟ και σε άλλα πρόσωπα ιδιωτικού δικαίου του ευρύτερου δημοσίου φορέα, τα οποία δεν θα μισθοδοτούνται από την Ενιαία Αρχή Πληρωμών.

Τα δεδομένα θα συγκεντρώνονται στην Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων του υπουργείου Οικονομικών, ενώ η διασταύρωση των στοιχείων θα γίνει και με τους ασφαλιστικούς φορείς, για λόγους αξιοπιστίας της ταυτοποιήσεως. Όσοι υπάλληλοι δεν καταγραφούν στην ενιαία λίστα, από την 1η Νοεμβρίου θα παύσουν να πληρώνονται μέχρι να απογραφούν ή να διορθωθούν τα στοιχεία τους.

Μετά την σύσταση της Ενιαίας Αρχής Πληρωμών η κυβέρνηση θα δημοσιεύσει μια αναλυτική έκθεση, βασισμένη στις πληροφορίες που συλλέχθηκαν, για τη δομή και το ύψος των αποζημιώσεων, το μέγεθος και τη δυναμική της απασχόλησης στη γενική κυβέρνηση.

Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Τρίτη 09 Δεκεμβρίου 2025
Απόρρητο