Κοινή γραμμή Γερμανίας-Γαλλίας έναντι της Ε.Ε για τις εκπομπές CO2
Σε συμφωνία φαίνεται να κατέληξαν Γερμανία-Γαλλία όσον αφορά το μέτρο που προτάθηκε από την Ευρωπαϊκή Ένωση για την μείωση των εκπομπών CO2 στα 120γρ/χμ κατά μέσο όρο για τα νέα μοντέλα κάθε αυτοκινητοβιομηχανίας αρχής γενομένης από το 2012. Η Γερμανία είχε εκφράσει την αντίθεση της από την πρώτη στιγμή που ανακοινώθηκε το εν λόγω μέτρο […]
Σε συμφωνία φαίνεται να κατέληξαν Γερμανία-Γαλλία όσον αφορά το μέτρο που προτάθηκε από την Ευρωπαϊκή Ένωση για την μείωση των εκπομπών CO2 στα 120γρ/χμ κατά μέσο όρο για τα νέα μοντέλα κάθε αυτοκινητοβιομηχανίας αρχής γενομένης από το 2012.
Η Γερμανία είχε εκφράσει την αντίθεση της από την πρώτη στιγμή που ανακοινώθηκε το εν λόγω μέτρο από τον Ευρωπαίο Επίτροπο Περιβάλλοντος, Σταύρο Δήμα, καθώς η εφαρμογή του θα έπληττε ανεπανόρθωτα τις γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες.
Κατ΄επέκταση, η χώρα της Volkswagen, της BMW και της Daimler είχε ζητήσει πίστωση χρόνου για την επιβολή του μέτρου, προκειμένου οι κατασκευαστές να προλάβουν να προσαρμοστούν, καθώς και ηπιότερη μεταχείριση για τους παραβάτες αφού οι προτάσεις της Ε.Ε προέβλεπαν τσουχτερά πρόστιμα για τις αυτοκινητοβιομηχανίες που δεν θα συμμορφώνονταν.
Η Γαλλία από την άλλη δεν φαινόταν να ανησυχεί ιδιαιτέρως καθώς οι αυτοκινητοβιομηχανίες της κατασκευάζουν πιο οικολογικά αυτοκίνητα.
Η λύση στο θέμα που απετέλεσε σημείο τριβής μεταξύ των δύο εμπλεκομένων χωρών τους τελευταίους μήνες, επήλθε μετά την συνάντηση των Αγκελα Μέρκελ και Νικολά Σαρκοζί την Δευτέρα 9 Ιουνίου
Σε κοινή δήλωσή τους, εξέφρασαν την δέσμευση τους για την εφαρμογή του μέτρου ζητώντας παράλληλα πίστωση χρόνου από την Ε.Ε καθώς και διευκολύνσεις στις αυτοκινητοβιομηχανίες που επιδεικνύουν έργο προς αυτήν την κατεύθυνση.
Χαρακτηριστική είναι η δήλωση του Γάλλου Προέδρου, ο οποίος τάχθηκε ανοιχτά υπέρ της γερμανικής πλευράς και γεφύρωσε το χάσμα, λέγοντας ότι κατανοεί απολύτως την στάση της Γερμανίας δεδομένου του γεγονότος, ότι οι αυτοκινητοβιομηχανίες της αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της ταυτότητας της.
Ωστόσο, πέραν της συμφωνίας των δύο χωρών οι πρακτικές λεπτομέρειες που αφορούν το ζήτημα δεν ανακοινώθηκαν καθώς όπως δήλωσε η Αγκελα Μέρκελ, η εκπόνηση της μελέτης για την μείωση των εκπομπών CO2 εναπόκειται στα Υπ. Περιβαλλοντος των δύο χωρών.
Ο Σπυρίδων Περεσιάδης (1854–1918) ήταν σημαντικός Έλληνας θεατρικός συγγραφέας της ύστερης περιόδου του 19ου αιώνα, γνωστός για την ικανότητά του να συνδυάζει την ηθογραφία με τον λυρισμό, όπως στο έργο «Ο Μαγεμένος Βοσκός».