Eξοπλισμένη με δωδεκακύλινδρο bi-turbo κινητήρα 6,3 λίτρων, η υπερ-πολυτελέστατη μπερλίνα έσπασε το «φράγμα» των 330 χλμ./ώρα, καταρρίπτοντας το ρεκόρ ταχύτητας στη συγκεκριμένη κατηγορία αυτοκινήτων. Έχοντας δεχτεί τις βελτιωτικές παρεμβάσεις της Brabus η συγκεκριμένη Maybach έφτασε σε ισχύ τους 730 ίππους και τη μέγιστη ροπή των 1.100 Nm. Παρά τον υπερκυβισμό ( από τα 5,5 λίτρα […]
Eξοπλισμένη με δωδεκακύλινδρο bi-turbo κινητήρα 6,3 λίτρων, η υπερ-πολυτελέστατη μπερλίνα έσπασε το «φράγμα» των 330 χλμ./ώρα, καταρρίπτοντας το ρεκόρ ταχύτητας στη συγκεκριμένη κατηγορία αυτοκινήτων.
Έχοντας δεχτεί τις βελτιωτικές παρεμβάσεις της Brabus η συγκεκριμένη Maybach έφτασε σε ισχύ τους 730 ίππους και τη μέγιστη ροπή των 1.100 Nm.
Παρά τον υπερκυβισμό ( από τα 5,5 λίτρα στα 6,3) και την προσθήκη των δυο turbo, o δωδεκακύλινδρος κινητήρας της Maybach παρέμεινε μέσα στις προδιαγραφές εκπομπής ρύπων Euro4.
Να σημειωθεί ότι τo ρεκόρ καταγράφηκε στην πίστα του Nardo στην Ιταλία.
Ο Σπυρίδων Περεσιάδης (1854–1918) ήταν σημαντικός Έλληνας θεατρικός συγγραφέας της ύστερης περιόδου του 19ου αιώνα, γνωστός για την ικανότητά του να συνδυάζει την ηθογραφία με τον λυρισμό, όπως στο έργο «Ο Μαγεμένος Βοσκός».