Μιχάλης Κατωπόδης
Κινητήρας |
Κυβισμός |
1.390 κ.εκ. |
Κύλινδροι |
4 σε σειρά |
Ισχύς (ίπποι) |
170/6.000 σ.α.λ. |
Ροπή (Νm) |
240/1.750-4.500 σ.α.λ. |
Θέση |
Εμπρός/εγκάρσια |
Μπλοκ/κεφαλή |
Αλουμίνιο/αλουμίνιο |
Τροφοδοσία |
Αμεσός ψεκασμός |
Διάμετρος x διαδρομή |
76,5×75,6 |
Βαλβίδες ανά κύλινδρο |
4 |
Εκκεντροφόροι |
2 ΕΕΚ |
Ειδική ισχύς (ίπποι/λίτρο) |
122,3 |
Μετάδοση |
Κίνηση |
Εμπρός |
Κιβώτιο |
Μηχανικό έξι σχέσεων |
Σχέσεις κιβωτίου/Ταχύτητα ανά 1.000σ.α.λ. (χλμ./ώρα) |
1η |
1:3,78 |
|
2η |
1:2,27 |
|
3η |
1:1,65 |
|
4η |
1:1,27 |
|
5η |
1:1,03 |
|
|
6η |
1:0,87 |
Τελική σχέση διαφορικού |
|
1:3,65 |
|
Ανάρτηση |
Εμπρός |
Γόνατα McPherson, ψαλίδια βάσης, αντιστρεπτική ράβδος |
Πίσω |
Πολλαπλοί σύνδεσμοι, αντιστρεπτική ράβδος |
Φρένα |
Εμπρός |
Αεριζόμενοι δίσκοι |
Πίσω |
Δίσκοι |
ABS |
Ναι |
Τροχοί |
Διαστάσεις |
7,0J X 17 |
Υλικό |
Αλουμίνιο |
Τύπος ελαστικών |
Michelin Pilot Premacy |
Ελαστικά |
225/45 R17 |
Ρεζέρβα |
Ασφαλείας |
Σύστημα διεύθυνσης |
Τύπος |
Κρεμαγιέρα |
Υποβοήθηση |
Ηλεκτρική |
Στροφές τιμονιού |
3,0 |
Διάμετρος στροφής |
10,9 μέτρα |
Διαστάσεις |
Μήκος |
4,204 μέτρα |
Πλάτος |
1,759 μέτρα |
Ύψος |
1,485 μέτρα |
Μεταξόνιο |
2,578 μέτρα |
Μετατρόχιο (Ε/Π σε χιλιοστά) |
1.539/1.528 |
Χώρος αποσκευών |
350-1.305 λίτρα |
Βάρος |
1.271 κιλά |
Αναλογία κιλών/ίππο |
7,4 |
Κατανάλωση (λίτρα/100 χλμ.) |
Πόλη |
9,6 |
Εκτός |
5,9 |
Μέση |
7,2 |
Ρεζερβουάρ (λίτρα) |
55 |
Αυτονομία |
764 χλμ. (θεωρητική μέση) |
Επιδόσεις |
Τελική ταχύτητα |
220 χλμ./ώρα |
0-100χλμ./ώρα |
7,9 δευτερόλεπτα |
Ο ανταγωνισμός, στην προκειμένη περίπτωση, είναι ένα θέμα πολύ υποκειμενικό, αφού ουσιαστικά δεν υπάρχει άλλη πρόταση με τον χαρακτήρα και τις ιδιαιτερότητες του Golf GT. Εάν, ωστόσο, θα πρέπει να συγκριθεί με κάτι, αυτό είναι μοντέλα με ικανοποιητική ισχύ και σπορτίφ συμπεριφορά, όπως το Citroen C4 VTS και το Seat Leon TFSI.
Citroen C4 2.0 VTS |
 |
Κυβισμός |
1.997 κ.εκ. |
Ιπποδύναμη |
180 ίπποι/7.000 σ.α.λ. |
Ροπή |
202 Nm/4.750 σ.α.λ. |
Επιτάχυνση |
8,3 δευτ. |
Τελική ταχύτητα |
227 χλμ./ώρα |
Τιμή |
24.110 ευρώ |
|
Ευθέως ανάλογο σε τιμή, απόδοση και επιδόσεις, το κορυφαίο Citroen C4 διακρίνεται για τον υψηλό βαθμό ολοκλήρωσης, την προχωρημένη αισθητική και τα γκάτζετ του. Ο κινητήρας του, φυσικά, έχει χωρητικότητα δύο λίτρων, απαιτώντας έτσι κατάτι περισσότερο καύσιμο. Οσο για το στήσιμο του αυτοκινήτου, θα προσφέρει περισσότερες συγκινήσεις από αυτό του Golf GT |
Seat Leon TFSI |
 |
Κυβισμός |
1.984 κ.εκ. |
Ιπποδύναμη |
185 ίπποι/6.000 σ.α.λ. |
Ροπή |
270 Nm/1.800-5.000 σ.α.λ. |
Επιτάχυνση |
7,8 δευτ. |
Τελική ταχύτητα |
221 χλμ./ώρα |
Τιμή |
25.300 ευρώ |
|
Η συγκεκριμένη πρόταση τοποθετείται κάπου ανάμεσα στα Golf GT και GTI, όχι μόνο λόγω ιπποδύναμης αλλά και λόγω χαρακτήρα. Ο δίλιτρος TFSI αποδίδει για την περίσταση 185 ίππους, το στήσιμο, όμως, του αυτοκινήτου και, κυρίως, το σύστημα διεύθυνσης, είναι πιο ευχάριστα από αυτά του Golf GT. Παρόλα αυτά, στο θέμα των προσφερόμενων χώρων, της ποιότητας και της άνεσης η πρόταση της VW έχει τον πρώτο λόγο |
auto.in.gr