Απόλυτα επιτυχημένο θα μπορούσε να χαρακτηριστεί το πρώτο GP της Κωνσταντινούπολης, με τους φόβους των προηγούμενων ημερών να αποδεικνύονται, τελικά, ανυπόστατοι. Παρόλα αυτά, δεν έλειψαν τα ευτράπελα, με αρκετές επαφές μεταξύ των μονοθεσίων, πράγμα που οδήγησε σε εγκαταλείψεις αλλά και στην απώλεια της δεύτερης θέσης από το J.P. Montoya, δύο μόλις γύρους πριν από το τέλος.
Στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου ανέβηκε επάξια ο Kimi Raikonen, ο οποίος κατέκτησε την pole position το Σάββατο και κατόρθωσε να παραμείνει πρώτος καθόλη τη διάρκεια του αγώνα. Ενα άσκοπο σπινάρισμα στην εκκίνηση, σε συνδυασμό με την πολύ καλή εκκίνηση του Giancarlo Fisichella έριξαν τον οδηγό της McLaren δεύτερο, αυτό όμως δεν κράτησε πολύ, καθώς στον ίδιο κιόλας γύρο, στη δωδέκατη στροφή ξαναπέρασε επικεφαλής, κρατώντας τη θέση του μέχρι το τέλος.
Ο Alonso πάλι, ακολουθώντας ακριβώς από πίσω, προσπέρασε και αυτός τον Fisichella, στον επόμενο γύρο, στην ίδια ακριβώς στροφή. Ο τελευταίος, άλλωστε, έχει δηλώσει ότι θα βοηθήσει όπως μπορεί την ομάδα του -και κατ΄ επέκταση τον Alonso- να κερδίσει το πρωτάθλημα οδηγών…
Με το έδαφος ελεύθερο ο ισπανός ρίχτηκε στο κυνήγι της πρώτης θέσης, με τη Renault όμως να δείχνει ανταγωνιστική μόνο γιατί κουβάλαγε λιγότερο καύσιμο από τη McLaren. Η είσοδος στα pits, στο 13ο γύρο κόστισε μία ακόμα θέση, αφού ο Montoya παρέμεινε αρκετά ακόμη μέσα στον αγώνα, ώστε να δημιουργήσει την κατάλληλη διαφορά, παρά το επεισοδιακό του pit stop -έπειτα από λάθος συνεννόηση ξεκίνησε το μονοθέσιό του χωρίς να απομακρυνθεί ο σωλήνας ανεφοδιασμού-.
Με τις McLaren στις δύο πρώτες θέσεις και τις Renault να ακολουθούν από απόσταση κύλησαν οι γύροι μέχρι το τέλος. Εκεί, τρεις γύρους πριν το πέσιμο της καρό σημαίας, ένας άτσαλος χειρισμός του Tiago Monteiro, τη στιγμή που του έριχνε γύρο ο Montoya, οδήγησε και τα δύο μονοθέσια εκτός πίστας. Η απόσταση από τον τρίτο ήταν μεγάλη για να χάσει ο οδηγός της McLaren τη δεύτερη θέση, ήδη όμως είχε χαθεί πολύτιμος χρόνος και, με το αυτοκίνητό του λαβωμένο, ο Alonso πλησίαζε απειλητικά. Πράγματι, στον επόμενο γύρο -και προτελευταίο του αγώνα- δεν μπόρεσε να αντέξει στην πίεση, και έπεσε τελικά τρίτος, χαρίζοντας μία ανέλπιστη δεύτερη θέση και δύο επιπλέον βαθμούς στον οδηγό της Renault.
Την τέταρτη θέση κατέλαβε ο G. Fisichella, παρά τα προβλήματα που αντιμετώπισε στον πρώτο ανεφοδιασμό με το σύστημα ανεφοδιασμού των καυσίμων. Πέμπτος, μετά από έναν αξιόλογο αγώνα, τερμάτισε ο Jenson Button. Εδώ αξίζει να σημειωθεί πως κάποιες ατυχείς συγκυρίες στα χρονομετρημένα δοκιμαστικά του Σαββάτου τον έριξαν στην 13η θέση της εκκίνησης. Αν τα πράγματα ήταν αλλιώς, τότε δεν θα ήταν απίθανο να τον βλέπαμε και σε μία θέση στο βάθρο.
Στην έκτη θέση τερμάτισε ο Jarno Trulli, χαρίζοντας μερικούς ακόμα πολύτιμους βαθμούς στην Toyota. Οσο για τον ομόσταυλό του, Ralf Schumacher, δεν κατάφερε τίποτα καλύτερο από την δωδέκατη θέση, συνεχίζοντας και εδώ τις μέτριες εμφανίσεις του.
Απογοητευτική στάθηκε η Τουρκία και για την Ferrari, αν και το κοινό αποθέωσε την κόκκινη ομάδα. Ο Michael Schumacher, μετά από μία έξοδο στα χρονομετρημένα δοκιμαστικά του Σαββάτου, εκκίνησε από τη 19η θέση, χωρίς βεβαίως ελπίδες διάκρισης. Σαν να μην έφτανε αυτό, στην προσπάθειά του κάποια στιγμή να προσπεράσει τον Mark Webber, ο τελευταίος δεν υποχώρησε, με αποτέλεσμα να υπάρξει επαφή των μονοθεσίων και να φύγουν και τα δυο για τα pits. Ο Γερμανός άλλαξε ελαστικά, η Ferrari του όμως ήταν χτυπημένη και έτσι επέστρεψε πάλι πίσω για να εγκαταλείψει τον αγώνα.
Σε αντιστοιχία με το Webber, ούτε ο άλλος οδηγός της Williams κατάφερε να κάνει κάτι το ιδιαίτερο. Η ατυχία του ξεκίνησε από την αρχή του αγώνα ο Felipe Massa έπεσε πίσω από το Nick Heidfeld, καταστρέφοντάς του την αεροτομή. Η συνέχεια ήταν αντίστοιχα μέτρια, έως και τον 29ο γύρο που εγκατέλειψε, εννέα γύρους μετά τον teammate του.
Τις δύο τελευταίες θέσεις στη βαθμολογούμενη οκτάδα κατέκτησαν οι Red Bull Honda, με τον David Koulthard να περνά τον Christian Klien στον πρώτο γύρο των pit stop.
Τελικά οι εντυπώσεις από το Τουρκικό GP ήταν θετικές, με τη McLaren να κερδίζει έδαφος έναντι της Renault, αν και οι διαφορές είναι ακόμα μεγάλες. Το μόνο σίγουρο είναι ότι στα πέντε GP που απομένουν, οι δύο ομάδες θα δώσουν τον καλύτερό τους εαυτό, οπότε και αναμένεται άφθονο θέαμα.
Ο Γιώργος Αγγελίδης, μετά την επιτυχία της παράστασης «Αυτόματη Εστίαση», επιστρέφει με το «Toxic» - ένα ψυχολογικό θρίλερ που επιδιώκει να υπενθυμίσει πόσο αδιόρατα μπορεί να μεταμορφωθεί το οικείο σε απειλή.