Σάββατο 06 Δεκεμβρίου 2025
weather-icon 21o
Peugeot 1007 1.6: Ένα και μοναδικό!

Peugeot 1007 1.6: Ένα και μοναδικό!

Ξεχάστε ότι ξέρατε! Με μοναδικό στιλ και δύο συρόμενες πόρτες, το 1007 είναι το κατάλληλο αυτοκίνητο για όσους θέλουν να κινούνται στην πόλη και... να μην περνούν απαρατήρητοι!

Νίκος Μαρινόπουλος

Αυτός που κάνει την διαφορά, κερδίζει το παιχνίδι υποστηρίζουν στα τμήματα marketing προκειμένου να διασφαλιστεί ως ένα σημείο η επιτυχία ενός προϊόντος. Δεν θα πρέπει όμως να ξεχνάμε πως δεν υπάρχει μόνο το παιχνίδι της αγοράς αλλά και αυτό των εντυπώσεων. Ένα παιχνίδι που οι κατασκευαστές αυτοκινήτων καλούνται σε κάθε έκθεση να σκοράρουν ώστε να συγκινήσουν την κοινή γνώμη.




































Ταυτότητα
Κινητήρας:
1.587κ.εκ.
Ισχύς:
110 ίπποι/5.750σ.α.λ.
Ροπή:
147Nm/4.000σ.α.λ.
Επιτάχυνση:
0-100χλμ./ώρα σε 12,6 δλ
Τελ. ταχύτητα:
190χλμ./ώρα
Tιμή βασικής έκδοσης:
18.350 ευρώ
Τιμή αυτοκινήτου δοκιμής:
19.450 ευρώ

Βλέπετε, όταν ένα concept car αποσπά μόνο κολακευτικά σχόλια, ο τελικός απολογισμός ενθαρρύνει μια αυτοκινητοβιομηχανία για να προχωρήσει στην εξέλιξη του μοντέλου παραγωγής. Κάπως, έτσι, εξελίχθηκαν τα πράγματα και με το 1007 το οποίο είχε παρουσιαστεί ως concept car το 2002 με την ονομασία Sesame, στο σαλόνι αυτοκινήτου στο Παρίσι. Η ιδέα ενός αυτοκινήτου με πρωτότυπη σχεδίαση κέντρισε το ενδιαφέρον της κοινής γνώμης καθώς ποτέ ξανά δεν είχαν χρησιμοποιηθεί συρόμενες πόρτες σε ένα αυτοκίνητο αστικών διαστάσεων. Μετά από αρκετές έρευνες σε διαφορετικές ομάδες ανθρώπων, οι ιθύνοντες της γαλλικής εταιρίας κατέγραψαν τις επιθυμίες και ανάγκες των -εν δυνάμει- αγοραστών και τελικά αποφάσισαν να κυκλοφορήσει το 1007 στους δρόμους. Η Peugeot χρειάστηκε να επενδύσει περίπου 550 εκατομμύρια ευρώ για την εξέλιξη και κατασκευή του νέου της μοντέλου του οποίου η παραγωγή πρόκειται να κορυφωθεί το 2006 και να αγγίξει τις 130.000 μονάδες ετησίως.
































Υπέρ
Μοναδική προσωπικότητα
Συρόμενη πρακτικότητα
Ισχύς κινητήρα
Εξοπλισμός
Κατά
Τσιμπημένη τιμή πώλησης
Χώρος αποσκευών (με τα καθίσματα τραβηγμένα πίσω)
Απουσία έκδοσης με μηχανικό κιβώτιο

Οι Γάλλοι, πάντως, διατείνονται πως το 1007 δεν είναι ένα μοντέλο που δημιουργήθηκε για λόγους εντυπωσιασμού αλλά …ένα αυτοκίνητο ουσίας, το οποίο διακρίνεται όχι μόνο για την πρακτικότητα που προσφέρει αλλά και για τα υψηλά επίπεδα ασφάλειας για τους επιβάτες του. Δεν υπάρχει, άλλωστε, λόγος για να μην τους πιστέψουμε, καθώς ο τελευταίος τους ισχυρισμός επιβεβαιώθηκε στις πρόσφατες δοκιμές πρόσκρουσης που έκανε ο EuroNCAP, όπου το 1007 συγκέντρωσε την υψηλότερη βαθμολογία -με 36 βαθμούς- και φυσικά απέσπασε την κορυφαία διάκριση με πέντε αστέρια.

Από την άλλη πλευρά, οι άνθρωποι της Peugeot φαίνεται πως έχουν πάρει φόρα καθώς ετοιμάζουν διάφορες εκπλήξεις για το μέλλον. Αυτό, άλλωστε, υποδηλώνει και η πρόσθεση ενός ακόμη μηδενικού στην ονομασία του αυτοκινήτου, το οποίο ενώνεται με το άλλο, σχηματίζοντας το σύμβολο του άπειρου. Το τελευταίο αναμένεται να χρησιμοποιηθεί στην ονομασία μεγαλύτερων μοντέλων -π.χ. 2007, 3008- που θα ακολουθήσουν στα επόμενα χρόνια ενώ σπάει την τριψήφια παράδοση της Peugeot που κράτησε 83 χρόνια!

Είδες πως ανοίγουν οι πόρτες του;, Το καινούργιο Peugeot δεν είναι αυτό;. Δεν θυμόμαστε πόσες ήταν οι φορές που χρειάστηκε να απαντήσουμε σε τέτοιου είδους ερωτήσεις. Βλέπετε, το 1007 είναι ένα αυτοκίνητο που προκαλεί -χάρη στη πρωτότυπη εξωτερική του σχεδίαση δια χειρός Pininfarina- περαστικούς και οδηγούς.

Ωστόσο, η ιδιαιτερότητα του γαλλικού μοντέλου δεν έχει να κάνει μόνο με τις δύο συρόμενες πόρτες του, οι οποίες έχουν μήκος 1,370 μέτρα και ύψος 1,275 μέτρα. Αν προσπαθήσετε να το συγκρίνετε με κάποιο άλλο μοντέλο, μάλλον θα καταλήξετε σε αδιέξοδο.

Αιτία ο χαρακτήρας του 1007! Μοναδικός και με αισθητική που ισορροπεί ανάμεσα σε αυτή ενός υπερυψωμένου supermini και σε εκείνη ενός πρακτικού mini-MPV. Όσο, βέβαια, πρακτικό μπορεί να είναι ένα τρίθυρο αμάξωμα με μήκος 3,731 μέτρα, πλάτος 1,662 μέτρα και ύψος 1,620 μέτρα.

Το εμπρός μέρος χαρακτηρίζεται από ιδιαίτερη εμφάνιση των σύγχρονων Peugeot η οποία προσδίδει άμεση αναγνωρισιμότητα στο μοντέλο και έχει υιοθετηθεί στο πρόσφατα ανανεωμένο 307. Ανάμεσα στις εξωτερικές λεπτομέρειες που ξεχωρίζουν, προσέξτε τη χρωμιωμένη ρίγα στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου που εκτείνεται μέχρι και τις ράγες στις οποίες στηρίζονται οι πόρτες και οι μεγάλες κάθετες λαβές στις πόρτες.

Το μοντέλο της δοκιμής μας διέθετε ηλεκτρικά ανοιγόμενη ηλιοροφή, με άνοιγμα προς τον ουρανό που φτάνει τα 39 εκατοστά, προσφέροντας ξεχωριστή αίσθηση στους επιβάτες. Κάτω από το γυαλί, υπάρχει ένα συρόμενο διάφανο κάλυμμα για να συγκρατεί μέρος της ηλιακής ακτινοβολίας. Το υπόλοιπο βάρος για την διατήρηση της θερμοκρασίας σε λογικά επίπεδα αντιμετωπίζει με επιτυχία το αποδοτικό σύστημα κλιματισμού.Όταν βρίσκεσαι έξω από το αυτοκίνητο, υπάρχουν δύο τρόποι για να ανοίξεις τις πόρτες του 1007 . Ή θα πιέσεις τους διακόπτες που υπάρχουν πάνω στο κλειδί ή θα τραβήξεις την χρωμιωμένη λαβή. Και στις δύο περιπτώσεις, ενεργοποιείται ο ηλεκτρικός μηχανισμός που μετακινεί αυτόματα τις πόρτες προς τα πίσω.



Τότε, δημιουργείται ένα μεγάλο άνοιγμα που πλησιάζει το ένα μέτρο και η πρόσβαση στα καθίσματα του 1007 είναι μακράν πιο εύκολη από ότι σε ένα αυτοκίνητο με συμβατικές πόρτες. Οι εμπρός επιβάτες κάθονται άνετα χωρίς να αντιμετωπίσουν κανένα χωροταξικό πρόβλημα αλλά παραδόξως η ζώνη ασφαλείας δεν ρυθμίζεται σε ύψος με αποτέλεσμα σε ορισμένες περιπτώσεις να δημιουργεί προφάσεις για την μη χρήση της.

Οι αντίστοιχοι χώροι για τους πίσω επιβάτες κυμαίνονται στον μέσο όρο και θα έλεγε κανείς πως είναι εφάμιλλοι με αυτούς που προσφέρει ένα σύγχρονο supermini. Υπάρχουν, ωστόσο, δύο ιδιαιτερότητες: τα πίσω καθίσματα είναι δύο, ανεξάρτητα μεταξύ τους, όπως π.χ. στο Citroen C2 και είναι υπερυψωμένα σε σχέση με τη θέση οδήγησης, προφανώς για την εξασφάλιση θέας στους επιβάτες τους.


Ο χώρος για τα γόνατά τους εξαρτάται από την θέση που έχουν τα πίσω -αναδιπλούμενα- καθίσματα. Στην περίπτωση που χρειαστεί να μεταφέρετε λίγα πράγματα, τότε υπάρχει το περιθώριο τα καθίσματα να μετακινηθούν προς τα πίσω προκειμένου να εξοικονομηθεί χώρος για τους -πίσω- επιβάτες οι οποίοι θα βολευτούν άνετα. Σε αυτή την περίπτωση όμως ο χώρος αποσκευών μειώνεται στα 178 λίτρα.


Αντίθετα, αν απαιτούνται μεγαλύτερες μεταφορικές δυνατότητες, ο όγκος του χώρου αποσκευών μπορεί να αυξηθεί έως τα 364 λίτρα, αρκεί τα πίσω καθίσματα να μετακινήθουν προς τα εμπρός κατά 23 εκατοστά από την αρχική τους θέση. Αν, πάλι, οι επιβάτες είναι τρεις τότε το τέταρτο κάθισμα μπορεί να ανασηκωθεί πλήρως, δημιουργώντας περισσότερο χώρο.



Αναφορικά με την σχεδίαση του ταμπλό, μάλλον περιμέναμε κάτι πιο προχωρημένο, που να συμβαδίζει με την ιδιάζουσα λογική του αυτοκινήτου. Σε αντίθεση με τους σχεδιαστές του οίκου Pinifarina, η έλλειψη ανάλογης φαντασίας στο εσωτερικό είναι ορατή και χρεώνεται εξολοκλήρου στην γαλική φίρμα.


Η κεντρική κονσόλα, ο πίνακας οργάνων και η οθόνη στο μέσο του ταμπλό δεν ξεφεύγουν από την άποψη που επικρατεί στα υπόλοιπα Peugeot αλλά κανείς δεν μπορεί να αγνοήσει τις υπεραρκετές θήκες για μικροαντικείμενα (για ποτήρια, κινητό, κέρματα, χαρτομάντιλα, κάτω από τα καθίσματα κ.α.) που θα συναντήσεις όπου και αν κοιτάξεις.



Αξίζει να σημειωθεί πως, ανάλογα με την έκδοση εξοπλισμού, το χρώμα στο φόντο του πίνακα οργάνων είναι διαφορετικό. Η μεγαλύτερη περιοχή αφορά στο ταχύμετρο και στο κάτω μέρος του υπάρχει μια μικρή οθόνη στην οποία απεικονίζεται η επιλεγμένη σχέση του ημιαυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων.


Στην περίπτωση, πάντως, που προτιμάτε ένα διαφορετικό συνδυασμό ή βαρεθήκατε τις αποχρώσεις τους εσωτερικού, θα πρέπει να γνωρίζετε πως υπάρχει η δυνατότητα να τις αλλάξετε γρήγορα και εύκολα επιλέγοντας ένα από τα 12 διαθέσιμα πακέτα Cameleo. Κάθε πακέτο αποτελείται από 18 κομμάτια (χαλάκια στο ταμπλό, δακτύλιους στους αεραγωγούς, καλύμματα στις πόρτες και στα καθίσματα) που μεταμορφώνουν το εσωτερικό του 1007 ανάλογα με την διάθεση σας ή τις απαιτήσεις των παιδιών της οικογένειας.Η Delphi, η εταιρία που κατασκεύασε και εξέλιξε τον μηχανισμό για τις συρόμενες πόρτες, ισχυρίζεται πως η λειτουργία τους έχει αποδείχθηκε αξιόπιστη μετά από πολύωρες δοκιμές, συγκεκριμένα μετά από 400.000 άνοιξε/κλείσε. Η βασική μονάδα ελέγχου ονομάζεται BSI και ελέγχει την ενεργοποίηση ή την απενεργοποίηση των θυρών. Όταν, πάντως, το αυτοκίνητο κινείται με ταχύτητα πάνω από 5 χλμ/ώρα άδικα θα προσπαθήσετε να ανοίξετε τις πόρτες οι οποίες παραμένουν κλειστές για λόγους ασφαλείας.



Αν όμως ξεκινήσετε με τις πόρτες ανοιχτές, τότε αυτές παραμένουν έτσι και ο οδηγός ειδοποιείται οπτικά και ηχητικά. Αν ανιχνευθεί εμπόδιο την ώρα που η πόρτα κλείνει τότε η πορεία της διακόπτεται και ανοίγει ξανά. Το ίδιο συμβαίνει και σε περίπτωση σύγκρουσης όπου οι επιβάτες μπορούν να σύρουν τις πόρτες μηχανικά ενώ όταν η τάπα της βενζίνης είναι ανοιχτή, η ηλεκτρική υποβοήθηση της πόρτας του οδηγού δεν λειτουργεί για να μην προκληθεί ζημιά.


Αναφορικά με τα υπόλοιπα μηχανικά μέρη του 1007, είναι κοινά με αυτά άλλων μοντέλων του ομίλου PSA: το δάπεδο με την κωδική ονομασία PF1 χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά στα Citroen C2 και C3 ενώ στο ίδιο θα βασιστεί και το επερχόμενο 207. Καμία καινοτομία δεν υπάρχει στον κινητήρα, το κιβώτιο ταχυτήτων -το οποίο βασίζεται στο SensoDrive που χρησιμοποιεί η Citroen- ενώ η πίσω ανάρτηση αποτελείται από την κλασική και αποδοτική συνταγή του ημιάκαμπτου άξονα.

Δεν χρειάζεται να είναι κανείς ειδικός για να αντιληφθεί πως το ζητούμενο από ένα αυτοκίνητο που κατασκευάστηκε για να κινείται στους δρόμους της πόλης δεν είναι οι π.χ. οι επιδόσεις αλλά η ευελιξία. Το 1007 είναι ένα πραγματικά ευκολοδήγητο αυτοκίνητο με σχετικά μικρές διαστάσεις -ειδικά σε πλάτος- που σου επιτρέπουν να τρυπώνεις σε στενά ή σε μποτιλιαρισμένους δρόμους ενώ ο λογικός κύκλος στροφής διευκολύνει σε μεγάλο βαθμό τους επιτόπιους ελιγμούς.


Το τιμόνι είναι ελαφρύ σε αίσθηση, ίσως περισσότερο από ότι θα έπρεπε, αλλά κόβει αρκετά και διευκολύνει τους επιτόπιους ελιγμούς. Η άνεση που προσφέρει η ανάρτηση είναι ικανοποιητική αλλά ορισμένες φορές η αντίδραση του πίσω άξονα είναι κάπως ξερή, κυρίως στις εγκάρσιες ανωμαλίες.


Κάτι μάλλον φυσικό, καθώς το αυξημένο ύψος του αμαξώματος απαιτεί σχετικά σφιχτή ρύθμιση της ανάρτησης ώστε να μην επηρεάζεται η σωστή κατευθυντικότητα του αυτοκινήτου. Σε κακής ποιότητας δρόμους και με το ESP στην θέση off, το 1007 συνηθίζει να γλιστρά χωρίς να το πιέσεις ιδιαίτερα. Οι μηχανικοί της Peugeot, γνωρίζοντας προφανώς το παραπάνω -φυσιολογικό, τηρουμένων των αναλογιών- σύμπτωμα του 1007, αποφάσισαν να εξοπλίσουν όλες τις εκδόσεις του μοντέλου τους με το ηλεκτρονικό σύστημα ευστάθειας που εξαλείφει οποιαδήποτε υπό- ή υπερστροφική τάση.


Στις υψηλές ταχύτητες, το γαλλικό μοντέλο χαρακτηρίζεται από την καλή ποιότητα κύλισης, την επαρκή ηχομόνωση -παρά κάποιους μικρούς αεροδυναμικούς θορύβους- και την σταθερή πορεία του. Τα φρένα είναι εξαιρετικά και το ABS επεμβαίνει όταν χρειαστεί χωρίς να εμφανίζεται πρόωρα. Χωρίς να προβληματίζει με την απόδοσή του, ο γνώριμος κινητήρας των 110 ίππων κινεί με ικανοποιητικό ρυθμό τα 1.291 κιλά του αμαξώματος και διαθέτει αρκετά μεγάλα αποθέματα ροπής από τις χαμηλές στροφές λειτουργίας του.


Η αλλαγή των σχέσεων από τους διακόπτες -πίσω από το τιμόνι- κάνουν την οδήγηση στην πόλη να φαίνεται παιχνίδι. Στην αυτόματη επιλογή, τα κατεβάσματα των σχέσεων είναι σωστά. Ωστόσο, η λειτουργία του 2-Tronic δεν μπορεί να τοποθετηθεί στις πιο γρήγορες απέναντι σε ανταγωνιστικά μοντέλα που διαθέτουν ρομποτικά κιβώτια ταχυτήτων, όπως, π.χ., το Easytronic της Opel.

To 1007 των 110 ίππων διατίθεται σε δύο εκδόσεις εξοπλισμού, στην οικονομική Trendy και στην σπορτίφ Sporty. Το μοντέλο της δοκιμής διέθετεεπιπλέον ηλιοροφή -έναντι 750 ευρώ-η οποίασυνδυάζεται με τον εξοπλισμό της έκδοσης Trendy πουκοστίζει 18.350 ευρώ, σχεδόν 600 ευρώ λιγότερο από τηνακριβότερη Sporty των18.960 ευρώ.


Στον εξοπλισμό της έκδοσηςTrendy περιλαμβάνονται -μεταξύ άλλων- επτά αερόσακοι (οδηγού, συνοδηγού, πλευρικοί,τύπου κουρτίνας καικολώνας τιμονιού), τα συστήματα ABS+ESP,ηλεκτρικά παράθυρα, τιμόνι με ηλεκτρική υποβοήθηση, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοικαι θερμαινόμενοικαθρέπτες, ράδιο-CD με 6 ηχεία, υπολογιστής ταξιδίου, αυτόματος κλιματισμός και προβολείς ομίχλης.


Οι ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών, τα εμπρός σπορ καθίσματα καθώς και οι μπάρες οροφής προστίθενται στην πλουσιότερη έκδοση Sporty. Ιδιαίτερης αναφοράς χρήζει το πρωτότυπο κιτ Cameleo, που επιτρέπει τη μεταμόρφωση του εσωτερικούτου 1007σε λίγα, μόλις, λεπτάχωρίς τη χρήση ειδικών εργαλείων.






































Κινητήρας
Κυβισμός1.587κ.εκ.
Κύλινδροι4 σε σειρά
Ισχύς (ίπποι)110/5.750σ.α.λ.
Ροπή (Νm)147/4.000σ.α.λ.
ΘέσηΕμπρός/εγκάρσια
Μπλοκ/κεφαλήΧυτοσίδηρος/αλουμίνιο
ΤροφοδοσίαΨεκασμός πολλαπλών σημείων
Διάμετρος x διαδρομή78,5×82,0
Βαλβίδες ανά κύλινδρο4
Εκκεντροφόροι2 ΕΕΚ
Ειδική ισχύς (ίπποι/λίτρο)68,7





































Μετάδοση
ΚίνησηΕμπρός
ΚιβώτιοΗμιαυτόματο πέντε σχέσεων
Σχέσεις κιβωτίου/Ταχύτητα ανά 1.000σ.α.λ. (χλμ./ώρα)3,420:1/8,2
1,950:1/

14,3

1,370:1/20,4
1,050:1/26,6
0,850:1/32,9
Τελική σχέση διαφορικού3,940











Ανάρτηση
ΕμπρόςΓόνατα McPherson με ψαλίδια βάσης, αντιστρεπτική ράβδος
ΠίσωΗμιάκαμπτος άξονας, αντιστρεπτική ράβδος














Φρένα
ΕμπρόςΑεριζόμενοι δίσκοι
ΠίσωΔίσκοι
ABSΝαι




















Τροχοί
Διαστάσεις6,0Jx16
ΥλικόΑλουμίνιο
Τύπος ελαστικώνDunlop SP Sport 01
Ελαστικά195/50
ΡεζέρβαΚανονικής διαμέτρου

















Σύστημα διεύθυνσης
ΤύποςΚρεμαγιέρα
ΥποβοήθησηΗλεκτρική
Στροφές τιμονιού2,8
Διάμετρος στροφής10,7 μέτρα





























Διαστάσεις
Μήκος3,731 μέτρα
Πλάτος1,662 μέτρα
Ύψος1,610 μέτρα
Μεταξόνιο2,315 μέτρα
Μετατρόχιο (Ε/Π σε χιλιοστά)1.436/1.435
Χώρος αποσκευών178-364 λίτρα
Βάρος1.216 κιλά
Αναλογία κιλών/ίππο11,0




















Κατανάλωση (λίτρα/100 χλμ.)
Πόλη8,6
Εκτός5,4
Μέση6,6
Ρεζερβουάρ (λίτρα)40
Αυτονομία606 χλμ. (θεωρητική μέση)











Επιδόσεις
Τελική ταχύτητα190χλμ./ώρα
0-100χλμ./ώρα12,6 δευτερόλεπτα
Δύσκολη έως ακατόρθωτη η επιλογή του ανταγωνισμού. Ουσιαστικά, δεν υπάρχει κανένας αντίπαλος για το 1007 που να διαθέτει ανάλογη σχεδίαση, ηλεκτρικά συρόμενες πόρτες και αποκλειστικά τρίθυρο αμάξωμα. Τα παραπάνω στοιχεία συνθέτουν την μοναδικότητα του γαλλικού μοντέλου. Αν πραγματικά έχει γοητευτεί κανείς από την πρακτικότητα και το στιλ που προσδίδουν οι δύο πόρτες του 1007 και διαθέτει τα χρήματα τότε αποτελεί μονόδρομο.


Αν το ζήτημα είναι οικονομικό, πράγμα αναμενόμενο αν σκέφτεται κανείς αποκλειστικά με τη λογική των superimini, τότε οι επιλογές είναι δύο: η αγορά της μικρότερης έκδοσης των 1.400κ.εκ. με τους 75 ίππους που διατηρεί όλα τα στοιχεία πρωτοτυπίας και διατίθεται με χειροκίνητο κιβώτιο πέντε σχέσεων ή η αλλαγή κατεύθυνσης προς συμβατικότερες λύσεις όπως τα πεντάθυρα Opel Meriva και Fiat Idea ενώ θυμηθείτε ότι υπάρχει και το Renault Modus.


auto.in.gr

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Σάββατο 06 Δεκεμβρίου 2025
Απόρρητο