Π.Πρωτάθλημα Ράλι (WRC): Ράλι Γαλλίας-Θρίαμβος της Peugeot στην Κορσική
Σε «μονόλογο» της Peugeot εξελίχθηκε ο αγώνας στην Κορσική, με την άνετη επικράτηση της γαλλικής ομάδας στον 11ο γύρο του φετινού παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι και την απόλυτη κυριαρχία των Gilles Panizzi-Francois Delecour, που σημείωσαν το 1-2 από την αρχή του αγώνα.
Σε «μονόλογο» της Peugeot εξελίχθηκε ο αγώνας στην Κορσική, με την άνετη επικράτηση της γαλλικής ομάδας στον 11ο γύρο του φετινού παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι και την απόλυτη κυριαρχία των Gilles Panizzi-Francois Delecour, που σημείωσαν το 1-2 από την αρχή του αγώνα.
Οι δύο οδηγοί της Peugeot, κερδίζοντας εναλλάξ τις 13 από τις 18 Ε.Δ., επικεντρώθηκαν σε μια, μεταξύ τους, αναμέτρηση, έχοντας πριν από την τελευταία Ειδική Διαδρομή διαφορά μόλις τεσσάρων εκατοστών(!) του δευτερολέπτου. Στο σημείο αυτό, ο Francois Delecour «ανέκρουσε πρύμναν» υπακούοντας στις εντολές της ομάδας να αφήσει ανενόχλητο τον Gilles Panizzi να κερδίσει την πρώτη του νίκη σε αγώνα του WRC.
Ο Carlos Sainz, αδυνατώντας να φτάσει το ρυθμό των οδηγών της Peugeot, αρκέστηκε στην τρίτη θέση με διαφορά μικρότερη του ενός λεπτού, διασώζοντας την «αξιοπρέπεια» της Ford. Παρ όλα αυτά, ο Ισπανός πρωταθλητής μόλις και μετά βίας κατόρθωσε να συγκρατήσει την επίθεση των Richard Burns και Marcus Gronholm, που έκαναν οτιδήποτε για να φτάσουν τον οδηγό της Ford, τερματίζοντας τελικά στην τέταρτη και πέμπτη θέση αντίστοιχα.
Νωρίτερα, ο Colin McRae, αργώντας στα φρένα μιας στροφής στο τέταρτο χιλιόμετρο της 10ης Ε.Δ. κατέστρεψε το Ford Focus WRC, παραμένοντας εγκλωβισμένος στο αυτοκίνητο 20 λεπτά. Ο συνοδηγός του, Nicky Grist δεν έπαθε το παραμικρό, ενώ ο αγώνας διακόπηκε, για να μεταφερθεί με ελικόπτερο στο πλησιέστερο νοσοκομείο. Οι γιατροί διέγνωσαν κάταγμα του αριστερού ζυγωματικού και αιμάτωμα στον ένα πνεύμονα. Είναι άγνωστο αν ο Βρετανός οδηγός θα είναι σε θέση να αγωνιστεί στην Ιταλία, ενώ το συμβάν προκάλεσε την οργή του team-mate του, Carlos Sainz, που απαίτησε από τη FIA άμεση αναβάθμιση των μέτρων έγκαιρης διάσωσης των αγωνιζομένων.
«Στους αγώνες Ράλι, υπάρχει ήδη ο Επόπτης Ασφαλείας (Jacek Bartos) που μεριμνά για την ασφάλεια των θεατών και των αγωνιζομένων» συμπλήρωσε ο Ισπανός, «καθώς και ο Τεχνικός Επόπτης (Jacques Berger), που μεριμνά για την τήρηση των τεχνικών κανονισμών. Πρέπει να ορισθεί άμεσα από τη FIA και ένας Ιατρικός Επόπτης, που θα μεριμνά για την τήρηση των μέτρων διάσωσης και περίθαλψης των τραυματισμένων οδηγών, σε περιπτώσεις σαν αυτή του συνάδελφού μου. Ευτυχώς, ο τραυματισμός του Colin δεν είναι τόσο σοβαρός όσο πίστευα στην αρχή, και πιστεύω ότι θα είναι σε θέση να αγωνιστεί στο πλευρό μου στο San Remo. Δεν είναι μόνο φίλος μου, αλλά και ένας πρωταθληματικός οδηγός».
Στην έκτη θέση τερμάτισε ο τρίτος οδηγός της Ford, Piero Liatti, που έλυσε το πρόβλημα του -υπό δοκιμή- ημιαυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων του Focus WRC, το οποίο, όπως δήλωσε, του επέτρεψε να κρατηθεί (με διαφορά 15 δευτερολέπτων) μπροστά από τον Simon Jean-Joseph, που αντιμετώπισε πρόβλημα με τη φθορά των ελαστικών του Subaru Impreza WRC, ενώ κινδύνεψε να εγκαταλείψει στην 11η Ε.Δ., όταν εκδηλώθηκε φωτιά στο χώρο του κινητήρα λόγω διαρροής λιπαντικού υγρού.
Ο Didier Auriol τερμάτισε στην όγδοη θέση, αντιμετωπίζοντας πρόβλημα με την πρόσφυση του Seat Cordoba WRC και τον -τύπου joystick- επιλογέα του αυτοκινήτου. Ο Γάλλος οδηγός της ισπανικής ομάδας, που οδήγησε στο μεγαλύτερο μέρος του αγώνα με τη χρήση του χειρόφρενου, άλλαξε το λογισμικό του ηλεκτρονικού ελέγχου των διαφορικών, ώστε να επιτύχει ομαλότερη «ροή» ισχύος προς τους τροχούς, ενώ ο team-mate του, Toni Gardemeister τερμάτισε στην 11η θέση.
Ο Tommi Makinen, έχοντας «τραυματίσει» το σύστημα πέδησης του Mitsubichi Lancer Evo, εγκατέλειψε από έξοδο στην αρχή της 13ης Ε.Δ. ολοκληρώνοντας την καταστροφική εμφάνιση της Ralliart στην Κορσική, μετά από την εγκατάλειψη του Freddy Loix στην πρώτη στροφή του αγώνα.
Τις εντυπώσεις κέρδισαν οι -υποστηριζόμενοι από τη γαλλική ομοσπονδία αυτοκινήτου FFSA- Sebastian Loeb και Fabrice Morel, με Toyota Corolla WRC και Peugeot 206 WRC, οι οποίοι τερμάτισαν στην ένατη και δέκατη θέση αντίστοιχα, ενώ ο οδηγός της Hyundai MSD, Alister McRae, τερμάτισε στην 12η θέση, μπροστά από τον Benoit Rousellot, νικητή της κλάσης των δίλιτρων αυτοκινήτων, με Renault Megane Maxi.
Ο αγώνας στην Κορσική χαρακτηρίστηκε «εφιαλτικός», καθώς οι καιρικές συνθήκες (βροχή, λάσπη και χαμηλές, για την εποχή, θερμοκρασίες) μετέτρεψαν τις αλλεπάλληλες στροφές των ασφάλτινων διαδρομών σε παγίδες για τους οδηγούς, οι οποίοι σημείωσαν αναρίθμητες εξόδους, ενώ κάθε πρόβλεψη για τον κατάλληλο τύπο ελαστικών ήταν αδύνατη. Οι θεατές που συγκεντρώθηκαν για να παρακολουθήσουν τον αγώνα αψηφώντας τις καιρικές συνθήκες, είχαν κατακλύσει κάθε σημείο των διαδρομών, με αποτέλεσμα την ακύρωση της 8ης Ε.Δ.
Ο Γιώργος Αγγελίδης, μετά την επιτυχία της παράστασης «Αυτόματη Εστίαση», επιστρέφει με το «Toxic» - ένα ψυχολογικό θρίλερ που επιδιώκει να υπενθυμίσει πόσο αδιόρατα μπορεί να μεταμορφωθεί το οικείο σε απειλή.