Σάββατο 06 Δεκεμβρίου 2025
weather-icon 21o
Mitsubishi Colt CZC: Μία μικρή αγάπη για το καλοκαίρι

Mitsubishi Colt CZC: Μία μικρή αγάπη για το καλοκαίρι

Μιχάλης Κατωπόδης Είναι γεγονός ότι η κατηγορία των ανοικτών αυτοκινήτων (και δη των coupe-cabriolet) γνωρίζει σημαντική ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια. Η σχετική αύξηση των πωλήσεων έχει οδηγήσει αρκετούς κατασκευαστές σε μία φρενήρη εξέλιξη νέων μοντέλων, ικανών να καλύψουν όλες τις απαιτήσεις. Εκεί όμως που τα μικρότερα των CC απευθύνονται, κατά κοινή ομολογία, σε ένα πιο […]

Μιχάλης Κατωπόδης

Είναι γεγονός ότι η κατηγορία των ανοικτών αυτοκινήτων (και δη των coupe-cabriolet) γνωρίζει σημαντική ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια. Η σχετική αύξηση των πωλήσεων έχει οδηγήσει αρκετούς κατασκευαστές σε μία φρενήρη εξέλιξη νέων μοντέλων, ικανών να καλύψουν όλες τις απαιτήσεις. Εκεί όμως που τα μικρότερα των CC απευθύνονται, κατά κοινή ομολογία, σε ένα πιο «γυναικείο» κοινό, η νέα πρόταση της Mitsubishi δεν δείχνει να ασπάζεται τη συγκεκριμένη λογική.



Tο Colt CZC διαθέτει στις φλέβες του αρκετή «τεστοστερόνη» για να διαφοροποιηθεί από τον άμεσο ανταγωνισμό. Προτού όμως κατηγορήσουμε το σχεδιαστικό δημιούργημα του Pininfarina για… έλλειψη ευαισθησίας, καλό θα είναι να ρίξουμε μία ματιά στους λόγους που οδηγούν σε αυτό το συμπέρασμα.



Ο πρώτος και κυριότερος έχει να κάνει με την εξωτερική εμφάνιση. Η υιοθέτηση μεγάλων επίπεδων επιφανειών και έντονων ακμών, ειδικά στο πίσω μέρος, προσδίδει ένα δυναμισμό και, σίγουρα, απέχει παρασάγγας από το «παιδιάστικο» παρουσιαστικό των περισσότερων αντίζηλων. Πέραν αυτού, η χρήση δύο συνόλων των 1,5 λίτρων, ισχύος 109 και 150 ίππων αντίστοιχα, θέτει εκ των πραγμάτων νέα στάνταρ στον τομέα των επιδόσεων.



Το Colt CZC βασίζεται στο πάτωμα της αντίστοιχης πεντάθυρης έκδοσης, το οποίο έχει δεχτεί δομικές ενισχύσεις που ανεβάζουν το συνολικό βάρος κατά 130 κιλά. Η αύξηση αυτή μπορεί να στειρώνει, εν μέρει, το νεύρο και τη σβελτάδα του αυτοκινήτου, από την άλλη όμως χαρίζει ένα στιβαρό και άκαμπτο πλαίσιο, που σε πολύ λίγες περιπτώσεις θα επιτρέψει στον οδηγό να αντιληφθεί οποιαδήποτε στρέβλωση.



Συγκεκριμένα, η υπερτροφοδοτούμενη έκδοση των 1.468 κ.εκ. παρουσιάζει μία μικρή υστέρηση, περίπου μέχρι τις 2.000 σ.α.λ., από εκεί και πέρα όμως εξασφαλίζει άφθονα αποθέματα ισχύος και μία ευχάριστη αμεσότητα στις αντιδράσεις του δεξιού πεντάλ. Τα πρώτα 100 χλμ./ώρα έρχονται σε μόλις 8,4 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα του CZC να ξεπερνάει τα 200 χλμ./ώρα.



Στο δρόμο, το στήσιμο των αναρτήσεων δείχνει αρκετά προσεγμένο, εξασφαλίζοντας έτσι ικανοποιητική ποιότητα κύλισης, απόσβεση των περισσότερων ανωμαλιών του οδοστρώματος και συνάμα δυναμική οδική συμπεριφορά. Οι περιορισμένες κλίσεις στις στροφές, η ευστάθεια στις υψηλές ταχύτητες και τα ικανά επίπεδα πρόσφυσης θυμίζουν αρκετά την κλειστή, CZT εκδοχή, πράγμα που θα ενθουσιάσει τους οπαδούς της σπορ οδήγησης.



Σε αυτό συντελεί με τη σειρά του και το σύστημα διεύθυνσης, που είναι αρκετά γρήγορο και ακριβές στους χειρισμούς του, καθώς επίσης και το σωστά κλιμακωμένο κιβώτιο των πέντε σχέσεων, με τον ευχάριστο σε αίσθηση επιλογέα.



Τα εμπρός καθίσματα προσφέρουν ικανοποιητική πλευρική στήριξη, ενώ και η θέση οδήγησης είναι καλή. Το τιμόνι, δυστυχώς, δεν ρυθμίζεται στο διαμήκη άξονα, αυτό όμως λίγο θα επηρεάσει εργονομικά την όλη εικόνα.



Σχετικά με τους προσφερόμενους χώρους, το αμάξωμα των 2+2 θέσεων αποδεικνύεται γενναιόδωρο με τον οδηγό και το συνοδηγό, καθώς η αυξημένη απόσταση του παρμπρίζ από αυτούς, δίνει μία αίσθηση ευρυχωρίας.



Αυτό, ωστόσο, είναι κάτι που σε καμία περίπτωση δεν μπορούν να ισχυριστούν και οι πίσω επιβάτες. Εκεί το εσωτερικό ύψος και, κυρίως, ο διαθέσιμος χώρος για τα πόδια αποδεικνύεται σχεδόν απαγορευτικός για τη μεταφορά ενηλίκων, εκτός και εάν αυτοί είναι διατεθειμένοι να προβούν σε -πολλές- υποχω

auto.in.gr

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Σάββατο 06 Δεκεμβρίου 2025
Απόρρητο