Πέμπτη 11 Δεκεμβρίου 2025
weather-icon 21o
Τελικά είναι «καταραμένη» η θέση δίπλα στον Μαξ Φερστάπεν;

Τελικά είναι «καταραμένη» η θέση δίπλα στον Μαξ Φερστάπεν;

Με την επισημοποίηση της προαγωγής του Γιούκι Τσουνόντα στο δεύτερο μονοθέσιο της Red Bull, παρατηρούμε τα στατιστικά των προηγούμενων 5 teammate του Μαξ Φερστάπεν.

Έχοντας κατακτήσει 4 παγκόσμια πρωταθλήματα ο Μαξ Φερστάπεν συμπεριλαμβάνεται πια στους πιο επιτυχημένους πιλότους στην ιστορία της Formula 1. Ο Ολλανδός πιλότος κλείνει φέτος μια δεκαετία στο σπορ, έχοντας πανηγυρίσει 63 νίκες, 112 βάθρα και 40 pole positions. ​

Στην κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού λένε πως ο πιο δύσκολος αντίπαλός σου είναι ο ομόσταβλός σου. Και ο Φερστάπεν είχε κάμποσους από αυτούς στη θητεία του. Για την ακρίβεια, τους περισσότερους από κάθε άλλον στην ίδια ομάδα.

Από την ένταξη του στη Red Bull το 2016, η ομάδα έχει αλλάξει αρκετούς οδηγούς στη θέση του δεύτερου πιλότου, ενώ ο Φερστάπεν παραμένει σταθερός. Η Αυστριακή ομάδα τον είχε εντοπίσει βέβαια νωρίτερα, ανεβάζοντάς τον απευθείας από τη Formula 3 στην Toro Rosso. Ήξεραν πως είχαν βρει… λαβράκι.

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη ESPN F1 (@espnf1)

Από τον Ρικιάρντο στον Τσουνόντα…

Αρχικά, το 2016, ο παγκόσμιος πρωταθλητής αντικατέστησε τον Ντανιίλ Κβίατ μετά από τέσσερις αγώνες, με τον Ρώσο να επιστρέφει στην Toro Rosso. ​Στη… μεγάλη ομάδα, λοιπόν, συναντά τον Ντάνιελ Ρικιάρντο, ο οποίος τότε λογιζόταν ως ο επόμενος πρωταθλητής στην μετά Φέτελ εποχή. Άδικα περίμεναν καθώς σε 58 αγώνες ο Φερστάπεν επικράτησε κατά κράτος σε όλες τις μετρήσεις, εκτός από τις pole. Ο Αυστραλός είχε τρεις, εκείνος καμία. Κάτι που όμως δεν τον κράτησε στη θέση του.

Στη συνέχεια, το 2019, ο Πιέρ Γκασλί προήχθη στη Red Bull, αλλά αντικαταστάθηκε στα μέσα της σεζόν, μετά από 12 αγώνες, από τον Άλεξ Άλμπον λόγω ανεπαρκών επιδόσεων. Ο Άλμπον διατήρησε τη θέση του μέχρι το τέλος του 2020, όταν αντικαταστάθηκε από τον Σέρχιο Πέρεθ για τη σεζόν του 2021.​

Ο Πέρεθ συνεργάστηκε με τον Φερστάπεν για αρκετές σεζόν και οδήγησαν τη Red Bull στα πρώτα της πρωταθλήματα κατασκευαστών μετά από αρκετά χρόνια. Αλλά μετά από μια πτώση στην απόδοσή του, τερματίζοντας όγδοος στο πρωτάθλημα, η Red Bull αποφάσισε να τον αντικαταστήσει με τον Λίαμ Λόσον για τη σεζόν του 2025.

Ο Νεοζηλανδός ήταν ο πρώτος πιλότος – teammate που ήταν πιο νέος από τον Φερστάπεν  Ωστόσο, μετά από μόλις δύο αγώνες, ο Λόσον αντικαταστάθηκε από τον Γιούκι Τσουνόντα, ο οποίος προήχθη από την ομάδα Racing Bulls. ​

Είναι ο 6ος κατά σειρά πιλότος από το 2016 μέχρι και σήμερα που στέκεται δίπλα στον Ολλανδό. Ο Σουμάχερ για παράδειγμα είχε 3 στη Ferrari (Ιρβάιν, Μπαρικέλο, Μάσα) και ο Χάμιλτον 3 στη ΜακΛάρεν (Αλόνσο, Κοβαλάϊνεν, Μπάτον) και 3 στη Mercedes (Ρόζμπεργκ, Μπότας, Ράσελ).

Μπορεί το γεγονός ότι η Red Bull «χτίζει» το μονοθέσιο στις ανάγκες του Φερστάπεν, ωστόσο στα μάτια των επικεφαλής αυτό δεν αποτελεί δικαιολογία για τους δεύτερους πιλότους. Άλλωστε αυτή η στρατηγική την έχει φέρει στην κορυφή, όσο και αν κάποιοι θεωρούν «καταραμένη» τη θέση πίσω από τον παγκόσμιο πρωταθλητή.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Πέμπτη 11 Δεκεμβρίου 2025
Απόρρητο