Eν αναμονή της ανανέωσης του συμβολαίου του Λιονέλ Μέσι, ανακοίνωση που ο πρόεδρος της Μπαρτσελόνα, Ζοάν Λαπόρτα, θα ήθελε να κάνει αύριο στη συνέλευση ή στις 24 Ιουνίου, ημέρα των 34ων γενεθλίων του Αργεντινού σούπερ σταρ, τα καλά νέα για τους Καταλανούς έρχονται από το διαδίκτυο.
Όπως ανακοίνωσε η Μπαρτσελόνα ξεπέρασε τους 400 εκατομμύρια ακολούθους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, επιβεβαιώνοντας ότι είναι η πιο δημοφιλής ομάδα στις διάφορες πλατφόρμες.
Οι ακόλουθοι της Μπαρτσελόνα χωρίζονται μεταξύ:
136 εκατομμύρια στο Facebook 118 εκατομμύρια στο Instagram 71 εκατομμύρια στο Twitter 12 εκατομμύρια στο YouTube 9 εκατομμύρια στο TikTok 56 εκατομμύρια σε άλλες πλατφόρμες.
Μεταξύ άλλων πλατφορμών, έχει 33 εκατομμύρια στο Line, πολύ δημοφιλή στην Ασία, και 24 εκατομμύρια μεταξύ των Viber, Snapchat και των δύο κινεζικών κοινωνικών δικτύων Weibo και Douyin. Συγκεκριμένα, στο Dragon ο σύλλογος έχει 13,5 εκατομμύρια οπαδούς.
Από τον Ιούλιο του 2020, έχει αύξηση κατά 35 εκατομμύρια χρήστες, αρκετά για να γεμίσει το Camp Nou 350 φορές. Σε απόλυτους αριθμούς, το προφίλ Instagram έχει αυξηθεί περισσότερο (+10 εκατομμύρια), ενώ σε ποσοστιαία βάση υπάρχει αύξηση του TikTok (+ 101%).
Τα προφίλ των γυναικών της Μπαρτσελόνα είναι επίσης πολύ καλά, αυξάνοντας κατά 62% στο Twitter και 25% στο Instagram.
Ο 46χρονος ρέφερι Τάσος Σιδηρόπουλος βρίσκεται πλέον στην πρώτη κατηγορία της UEFA και θα σφυρίζει σε Europa και Conference League. Κανείς Ελληνας διεθνής δεν προήχθη.
Δημοσίευμα της Sun αποδίδει σε προσωπικά κίνητρα την απουσία του κορυφαίου εν ενεργεία σκόρερ του Καμερούν, ανοίγοντας ξανά τη συζήτηση για τα όρια εξουσίας του προέδρου της ομοσπονδίας, Σαμουέλ Ετό.
Όταν η πτώση της Ferrari στη Formula 1 γίνεται μάθημα για την οικονομία των ΗΠΑ - Πώς τα λάθη διοίκησης που διέλυσαν μια αγωνιστική αυτοκρατορία φωτίζουν τους κινδύνους της απρόβλεπτης οικονομικής πολιτικής Τραμπ