Μετά το επιβλητικό Ariya, η Nissan προετοιμάζει το επόμενο αμιγώς ηλεκτρικό SUV βήμα της το οποίο θα πάρει την μορφή ενός compact crossover στο μέγεθος του Juke.

Σύμφωνα με τις διαθέσιμες πληροφορίες το νέο μοντέλο θα αξιοποιήσει μια τροποποιημένη εκδοχή της πλατφόρμας CMF-EV η οποία αποτελεί αφετηρία για το Ariya και πρόκειται να χρησιμοποιηθεί επίσης και για την επικείμενη ηλεκτρική και crossover παραλλαγή του Renault Megane.

«Μια νέα αρχιτεκτονική προϋποθέτει τεράστια επένδυση. Για αυτό και η αρχιτεκτονική αυτονόητα CMF-EV δεν θα περιοριστεί στο Ariya», είχε δηλώσει σε προηγούμενο χρόνο η επικεφαλής της Nissan για την ηλεκτροκίνηση στην Ευρώπη, Helen Perry.

Εκτός από την πλατφόρμα, το ίδιο θα ισχύσει και για το σύστημα τετρακίνησης Ε-4Force το οποίο επίσης αξιοποιείται για πρώτη φορά στο Ariya.

«Έχουμε μια ιδιαιτέρως ισχυρή παρουσία στο B-Segment και το σύστημα τετρακίνησης E-4Force θα μπορούσε να αποτελέσει μια ενδιαφέρουσα τροπή για την κατηγορία» είχε αναφέρει κατά το πρόσφατο παρελθόν, o Nicolas Bozek, υπεύθυνος προϊοντικού σχεδιασμού της Nissan για την Ευρώπη.

Βάσει των στοιχείων που έχουν δημοσιοποιηθεί για το Ariya, το  E-4Force αξιοποιώντας τους δύο διαφορετικούς ηλεκτροκινητήρες στον μπροστινό και πίσω άξονα υπόσχεται περισσότερο έλεγχο, καλύτερη κατανομή και διαχείριση της ροπής, διατηρώντας την ισορροπία ακόμα και σε ακραίες συνθήκες.

Βέβαια, όπως ισχύει και για το Ariya, έτσι και στην περίπτωση του ηλεκτρικού Juke θα υπάρξουν και πιο προσιτές δικίνητες εκδόσεις οι οποίες αναμένεται να προσελκύσουν και το μεγαλύτερο ενδιαφέρον.

Ένα στοιχείο που επίσης θα πρέπει να θεωρείται δεδομένο θα είναι η εμμονή στη σχεδιαστική εκκεντρικότητα που εξάλλου είναι συνυφασμένη με το Juke, με στόχο ένα ξεχωριστό στυλ  το οποίο όπως έχει τονίσει η Helen Perry, θα έχει ολοένα και περισσότερη σημασία για την Nissan.

«Για τους πελάτες μας είναι σημαντική τόσο η ηλεκτροκίνηση όσο και το στυλ. Η ηλεκτροκίνηση θα γίνει σύντομα ο κανόνας και η στυλιστική διαφοροποίηση θα είναι από τα κύρια ζητούμενα», επεσήμανε η ίδια.

Αυτό που επίσης προδιαγράφεται βελτιωμένο στην περίπτωση του ηλεκτρικού Juke είναι η προσφερόμενη ευρυχωρία και άνεση καθώς χάρη στην ηλεκτρική διάταξη, το επίπεδο πάτωμα και τον μικρότερο όγκο που απαιτεί ο ηλεκτροκινητήρας, ο ωφέλιμος όγκος προοιωνίζεται ανώτερος του Juke.

Σε ό,τι αφορά τις μπαταρίες, το ηλεκτρικό alter ego του Juke αναμένεται να αξιοποιήσει την μικρότερης απόδοσης μπαταρία του Ariya, δηλαδή των 63 kWh, διαθέτοντας το ίδιο σύστημα ταχείας φόρτισης των 100 kW. Η μπαταρία αναμένεται να εξασφαλίζει στο μικρό crossover αυτονομία έως και 63 kWh.

Γράψτε το σχόλιό σας

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο