Οι ταινίες της εβδομάδας από την Πέμπτη 23 Απριλίου
Δέκα ταινίες αυτή την εβδομάδα στις κινηματογραφικές αίθουσες, με τις περισσότερες να αποδεικνύουν ότι οι εταιρείες διανομής άνοιξαν τα «ντουλάπια» τους και έβγαλα από μέσα αδιάφορες ως επί το πλείστων παραγωγές. Ξεχωρίζει ο σουρεαλιστικός Χορός της Πραγματικότητας του Αλεχάντρο Χοντορκόφσκι.
Δέκα ταινίες αυτή την εβδομάδα στις κινηματογραφικές αίθουσες, με τις περισσότερες να αποδεικνύουν ότι οι εταιρείες διανομής άνοιξαν τα «ντουλάπια» τους και έβγαλα από μέσα αδιάφορες ως επί το πλείστων παραγωγές. Ξεχωρίζει ο σουρεαλιστικός Χορός της Πραγματικότητας του Αλεχάντρο Χοντορκόφσκι.
Ο Χορός της Πραγματικότητας
(3,5/5)
Η αυτοβιογραφική ταινία του Αλεχάντρο Χοντορκόφσκι, είναι ένα σουρεαλιστικό όνειρο, ένα ταξίδι στη Χιλή παλαιότερων εποχών. Ένα αγόρι γεννιέται το 1929 στην Τοκοπίλα, μια μικρή παραλιακή πόλη σταπρόθυρα της χιλιανής ερήμου. Ο νεαρός Χοντορκόφσκι θα γνωρίσει από νωρίς τη γοητευτική γραμμή ανάμεσαστη φαντασία και την πραγματικότητα και θα επιλέξει να ζήσει ακριβώς εκεί. Μια ποιητική και σουρεαλιστική δημιουργία, ένα γοητευτικό ταξίδι στην ιστορία μιας χώρας και στο μυαλό ενός ταλαντούχου αγοριού.
Η Ανταλάιν σταματά στα 29 της να μεγαλώνει. Τις επόμενες δεκαετίες θα χρειαστεί να αλλάζει σπίτια, ονόματα, ταυτότητες, προκειμένου να κρατήσει το μυστικό της. Μέχρι τη γνωριμία της με τον Έλις. Εάν κάποιος αντιμετωπίσει το Μυστικό της Ανταλάιν σαν κάτι περισσότερο από ένα παραμύθι, ίσως απογοητευτεί. Εάν το δει για αυτό που είναι: μια παραμυθένια ερωτική ιστορία, που δεν βασίζεται στον ρεαλισμό, με δύο γοητευτικούς πρωταγωνιστικούς ρόλους, όμορφα σκηνικά, ρούχα και σκηνοθεσία, τότε θα την απολαύσει. Μοναδική παραφωνία ο Χάρισον Φορντ.
Ένας αστυνομικός με ένα νεογέννητο μωρό, θα σοκαριστεί όταν δει την κατάσταση στην οποία ζει ένα ζευγάρι ναρκομανών και ο νεογέννητος γιος τους. Όταν το δικό του παιδί πεθάνει ξαφνικά, θα πάρει το παιδί του ζευγαριού, πιστεύοντας ότι το σώζει. Αυτά, όμως, που θεωρεί δεδομένα, σύντομα θα ανατραπούν. Η Σουζάνε Μπίερ σκηνοθετεί άλλη μία μελό ταινία, με υπερβολές στο σενάριο και μεγαλύτερη προσήλωση στο μυστήριο της ταινίας, παρά στην εξερεύνηση των αιτίων της τραγωδίας. Μια καλή ερμηνεία από τον Νικολάι Κόστερ Βαλντάου -γνωστού από το Game of Thrones.
Ένας πατέρας ζει με τα δυο παιδιά του στους δρόμους. Η ζωή του είναι σκληρή και αναγκάζεται να εργαστεί ως άνθρωπος – πινακίδα για να βγάλει τα προς το ζην. Η γνωριμία μιας μοναχική υπαλλήλου σουπερμάρκετ που ταΐζει αδέσποτα σκυλιά θα έχει ως αποτέλεσμα την προσπάθεια να έρθουν κοντά. Η ταινία του Τσάι Μινγκ Λιανγκ διαθέτει πλάνα απαγορευτικής διάρκειας, όμορφες εικόνες που θέλουν να είναι γεμάτες συμβολισμούς, αλλά το μόνο που καταφέρνουν είναι να εξοργίσουν τον θεατή.
Ο Καμ είναι ένας νεαρός που με το ποδήλατό του μεταφέρει δέματα για να ξεπληρώσει ένα χρέος του στην κινέζικη μαφία. Όταν γνωρίσει μια συμμορία παιδιών που κάνουν παρκούρ θα γίνει μέλος της, συμμετέχοντας στις παράνομες δραστηριότητές της και θα έρθει κοντά με τη νεαρή Νίκι. Θα περίμενε κανείς περισσότερη δράση και λιγότερη υπόθεση -η οποία μοιάζει και χωρίς λόγο σύνθετη- σε μία ταινία για παρκούρ. Η ταινία θα αρέσει, πάντως, στους λάτρεις των ριψοκίνδυνων αθλημάτων.
Ο Σαρίφ εργάζεται ως σεκιουριτάς, περιμένοντας να περάσει στη νοσηλευτική. Μια παρέα παιδιών τον ενοχλεί, ενώ γνωρίζει μια νεαρή νηπιαγωγό και συναντά κάποιες παλιές κακές παρέες από το παρελθόν του. Ενδιαφέρουσα απόπειρα απεικόνισης της ζωής στα προάστια του Παρισιού, με τον Ρεντά Κατέμπ να δίνει μια πολύ καλή ερμηνεία και την Αντέλ Εξαρχόπουλος σε δεύτερο ρόλο.
Άλλη μια απόπειρα μεταφοράς ενός έργου του Ουίλιαμ Σαίξπηρ στη σύγχρονη εποχή. Ο Κυμβελίνος γίνεται βασιλιάς των μοτοσικλετιστών και έχει να αντιμετωπίσει τον έρωτα της κόρης του για έναν άνδρα που δεν εγκρίνει, τους Ρωμαίους (που είναι διεφθαρμένοι αστυνομικοί) και την σύζυγό του που έχει εμμονή με τον γιο της και σχεδιάζει ίντριγκες. Ένας κατώτερος Ρωμαίος και Ιουλιέτα που αποτυγχάνει παταγωδώς να αποκτήσει συνοχή, ενώ φέρνει σε δύσκολη θέση γνωστούς ηθοποιούς που δίνουν κακές ερμηνείες.
Η κυβέρνηση παραιτείται κάτω από το βάρος μεγάλων σκανδάλων διαφθοράς και η Αν, σύζυγοςκαι κόρη μεγαλογιατρών, είναι μόνη στην απομονωμένη βίλα της όταν κάποιος εισβάλλει μέσα.Ζει τον απόλυτο φόβο κυνηγημένη από τον περίεργο και βίαιο αυτό άντρα και για να σωθεί,πρέπει να παλέψει άγρια μαζί του, αλλά και να έρθει αντιμέτωπη με όσα ήξερε για την ζωή τηςμέχρι τότε. Υπάρχουν στιγμές που το Lurk μοιάζει να μην παίρνει τον εαυτό του στα σοβαρά και τότε γίνεται σχεδόν απολαυστικό. Ιδανικό για μια βραδιά με φίλους σε σπίτι. Στη συνέχεια σοβαρεύει και η συνταγή χαλάει -καθώς η ταινία αποτελεί b-movie-, αλλά και πάλι θα χαρίσει κάποιες στιγμές γέλιου.
Βρισκόμαστε στα τέλη της δεκαετίας του ’70, στη μικρή Ελβετική πόλη Βέβυ. Ο 40χρονος Έντυ μόλις έχει αποφυλακιστεί και κάνει μια συμφωνία με το φίλο του τον Οσμάν: μπορεί να μένει μαζί του εφ’ όσον φροντίζει την 7χρονη κόρη του, όσο η μητέρα της βρίσκεται στο νοσοκομείο. Είναι Χριστούγεννα, αλλά η φτώχεια έχει κάνει τον Έντυ πικρόχολο. Τότε είναι που ανακοινώνεται ο θάνατος του Τσάρλι Τσάπλιν, κι αποκαλύπτεται η μυθική περιουσία του. Ο Έντυ αρχίζει να ονειρεύεται κι έχει μια τρελή ιδέα: αν έκλεβε το πτώμα και ζήταγε λύτρα;
Ο Κέβιν Κόστνερπρωταγωνιστεί σε μια αληθινή ιστορία.1987. Ο προπονητής Τζιμ Ουάιταναλαμβάνει τη σχολική ομάδα στίβου τηςMcFarland, μιας μικρής καλιφορνέζικης πόλης, όπου ζουν κυρίως Λατινοαμερικανοί.Επαγγελματικά δεν έχει άλλη επιλογή από το να τα καταφέρει σε μια κοινότητα που δενέχει καμία σχέση με ό,τι ήξερε μέχρι τότε. Οι καταπληκτικές επιδόσεις των αγοριών, αλλάκαι η αλληλεγγύη μεταξύ τους, τον εντυπωσιάζουν και ο προπονητής θα βάλει ταδυνατά του και θα καταφέρει να απογειώσει την ομάδα. Στην πορεία,θα ανακαλύψειότι αυτή η μικρή και τόσο διαφορετική κοινότητα είναι τοσπίτι που πάντα έψαχναν.Οικογενειακή ταινία από τη Ντίσνεϊ.