Πολλαπλά αναμένονται να είναι τα οφέλη από τη χρήση μίας νέας πλατφόρμας από την VW, πάνω στην οποία πρόκειται να βασιστεί -μεταξύ άλλων- και η έβδομη κατά σειρά γενιά του δημοφιλέστατου Golf.
Ένα από τα βασικά πλεονεκτήματα της πλατφόρμας MQB, όπως χαρακτηριστικά ονομάζεται, είναι το εξαιρετικά περιορισμένο βάρος της.
Η μείωση του βάρους, που στην περίπτωση του νέου VW Golf θα φτάσει έως και τα 100 κιλά, έχει επιτευχθεί τόσο με την εκτεταμένη χρήση χάλυβα υψηλής ανθεκτικότητας όσο και με την εξέλιξη νέων κατασκευαστικών μεθόδων.
Με τη σειρά του, ο περιορισμός στο συνολικό βάρος της έβδομης γενιάς του Golf θα οδηγήσει σύμφωνα με τον ίδιον τον κατασκευαστή στη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου κατά 23%.
Ωστόσο, τα πλεονεκτήματα της συγκεκριμένης πλατφόρμας δεν σταματούν εδώ. Η υποδειγματική ευελιξία της αρχιτεκτονικής της θα επιτρέψει στον γερμανικό όμιλο αυτοκινητοβιομηχανιών να τη χρησιμοποιήσει σε περισσότερες από 40 προτάσεις, κατασκευάζοντας πάνω σε αυτή 3,5 εκατομμύρια αυτοκίνητα.
Με αυτόν τον τρόπο το κόστος κατασκευής των συγκεκριμένων οχημάτων αναμένεται να περιοριστεί κατά 20%, γεγονός που θα επιτρέψει την περαιτέρω εξέλιξη και αναβάθμιση των συστημάτων άνεσης και ασφάλειας με τα οποία θα εξοπλίζονται.
Το νέο VW Golf αναμένεται να αποκαλυφθεί -εν όψει και της επίσημης πρεμιέρας του στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου στο Παρίσι- στις 4 Σεπτεμβρίου με σκοπό να βρεθεί στις περισσότερες ευρωπαϊκές αγορές πριν το τέλος του 2012.