Το όνομα της ΔΕΛΤΑ θα αναφέρεται στον Οδηγό Καταναλωτών της Greenpeace αποφάσισε το δικαστήριο
Το δικαστήριο απέρριψε συνολικά το αίτημα της ΔΕΛΤΑ για απόσυρση του Οδηγού Καταναλωτών της Greenpeace για τα μεταλλαγμένα στα ζωϊκά προϊόντα. Ο Οδηγός κυκλοφορεί πλέον κανονικά και χωρίς κανένα περιορισμό αναφοράς στο όνομα και τη βαθμολογία της ΔΕΛΤΑ.
Το δικαστήριο απέρριψε συνολικά το αίτημα της ΔΕΛΤΑ για απόσυρση του Οδηγού Καταναλωτών της Greenpeace για τα μεταλλαγμένα στα ζωϊκά προϊόντα. Ο Οδηγός κυκλοφορεί πλέον κανονικά και χωρίς κανένα περιορισμό αναφοράς στο όνομα και τη βαθμολογία της ΔΕΛΤΑ.
Υπενθυμίζεται ότι τον προηγούμενο Φεβρουάριο η γαλακτοβιομηχανία είχε προσφύγει στη δικαιοσύνη, ζητώντας να αποσυρθεί ο Οδηγός Καταναλωτών που δημοσιοποιεί περιοδικά η περιβαλλοντική οργάνωση. Ο λόγος ήταν ότι η βαθμολογία της βιομηχανίας είχε υποχωρήσει σημαντικά, ενώ είχε προσκομίσει όλες τις απαραίτητες εγγυήσεις για τη μη χρήση μεταλλαγμένων στις ζωοτροφές, αθέτησε όμως τη δέσμευσή της να προβεί σε σχετική αναγραφή στη συσκευασία έως το Μάϊο του 2010.
Στη πρώτη δικαστική διαμάχη που αφορούσε προσωρινά ασφαλιστικά μέτρα για την απόσυρση του Οδηγού, το δικαστήριο αποφάσισε προσωρινά την απόσυρση του ονόματος της ΔΕΛΤΑ από τον Οδηγό.
Χθές, Τρίτη, το δικαστήριο απέρριψε τις κατηγορίες της τόσο για παραπλάνηση του καταναλωτικού κοινού όσο και συκοφαντική δυσφήμηση, όπως σημειώνει σε ανακοίνωση της η Greenpeace, ενώ αναγνώρισε ότι «ο τρόπος βαθμολόγησης είναι διαφανής, ίδιος προς όλες τις συμμετέχουσες εταιρίες και αμερόληπτος». Επιπλέον απεφάνθη πως «η αναγραφή – μη χρήσης μεταλλαγμένων- στη συσκευασία δεν είναι παράνομη» όπως ισχυριζόταν η ΔΕΛΤΑ, «αφού δεν αντίκειται σε διάταξη του Κώδικα Τροφίμων και ποτών».
H περιβαλλοντική οργάνωση δηλώνει έτοιμη να συνεχίσει τη δράση της, υπερασπιζόμενοι το δικαίωμα των καταναλωτών να επιλέγουν ποιοτικά ελληνικά προϊόντα, ελεύθερα από μεταλλαγμένα με κρατική σήμανση. Άλλωστε η δημιουργία του προαιρετικού κρατικού σήματος από το Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, βρίσκεται σε εξέλιξη και το επόμενο βήμα είναι να υιοθετηθεί από τις ίδιες τις εταιρείες, καταλήγει.