«Πετυχημένο» το ντεμπούτο της The Daily, της πρώτης εφημερίδας για ταμπλέτες
Οι χρήστες του iPad έχουν κατεβάσει εκατοντάδες χιλιάδες «φύλλα» της ψηφιακής εφημερίδας The Daily στον ένα μήνα μετά το ντεμπούτο της, ανακοίνωσε η εταιρεία του Ρούπερτ Μέρντοχ. Το εγχείρημα, το οποίο παρακολουθεί με προσοχή η εκδοτική βιομηχανία, θα επεκταθεί στο μέλλον και στους άλλους υπολογιστές-ταμπλέτα Android.
Οι χρήστες του iPad έχουν κατεβάσει εκατοντάδες χιλιάδες «φύλλα» της ψηφιακής εφημερίδας The Daily στον ένα μήνα μετά το ντεμπούτο της, ανακοίνωσε η εταιρεία του Ρούπερτ Μέρντοχ. Το εγχείρημα, το οποίο παρακολουθεί με προσοχή η εκδοτική βιομηχανία, θα επεκταθεί στο μέλλον και στους άλλους υπολογιστές-ταμπλέτα Android.
Η The Daily «τα πηγαίνει περίφημα» δήλωσε ο υπεύθυνος της εφημερίας Γκρεγκ Κλέιμαν, μιλώντας στο συνέδριο paidContent 2011, το οποίο πραγματοποιείται στη Νέα Υόρκη με θέμα το συνδρομητικό ψηφιακό περιεχόμενο.
«Δεν αποκαλύπτουμε τους ακριβείς αριθμούς [των φύλλων], κυμαίνονται όμως στις εκατοντάδες χιλιάδες» δήλωσε o Κλέιμαν, σύμφωνα με τον απεσταλμένο του AFP.
Ανέφερε ακόμα ότι αρκετοί αναγνώστες έχουν ήδη εγγραφεί συνδρομητές για 0,99 δολάρια την εβδομάδα.
Ο Κλέιμαν αρνήθηκε πάντως να αποκαλύψει τον αριθμό των συνδρομητών, αστειευόμενος ότι είναι «περισσότεροι από ένας και λιγότεροι από ένα δισεκατομμύριο».
Διευκρίνισε επίσης ότι η εφημερίδα «δεν έχει κλειδώσει» στην πλατφόρμα της Apple και μελλοντικά θα είναι διαθέσιμη για ταμπλέτες με το λογισμικό Android της Google.
«Θέλουμε να βρισκόμαστε εκεί που βρίσκονται οι αναγνώστες […] Πράγματι περιμένουμε ότι η αγορά του Android θα μεγαλώσει» είπε.
Ο μεγιστάνας των μίντια Ρούπερτ Μέρντοχ επένδυσε 30 εκατ. δολάρια στη δημιουργία της The Daily, ελπίζοντας να αναζωογονήσει την κερδοφορία του ομίλου του, την ώρα που η αγορά των (χάρτινων) εφημερίδων συρρικνώνεται.
Ο ίδιος είχε δηλώσει ότι η The Daily θα θεωρηθεί επιτυχής όταν πια «πουλάει εκατομμύρια».