To σημαντικότερο εγχείρημα των τελευταίων ετών αποτελεί για τη Subaru το πισωκίνητο coupe που εξελίσσει σε συνεργασία με την Τoyota. Στην πραγματικότητα πρόκειται για το πρώτο αυτοκίνητο της κατηγορίας που συνδυάζει την πίσω κίνηση με έναν ένα επίπεδο κινητήρα τοποθετημένο στο μπροστινό τμήμα του αμαξώματος. Το ζυγισμένο πλαίσιο, με το χαμηλό κέντρο βάρους και την […]
To σημαντικότερο εγχείρημα των τελευταίων ετών αποτελεί για τη Subaru το πισωκίνητο coupe που εξελίσσει σε συνεργασία με την Τoyota.
Στην πραγματικότητα πρόκειται για το πρώτο αυτοκίνητο της κατηγορίας που συνδυάζει την πίσω κίνηση με έναν ένα επίπεδο κινητήρα τοποθετημένο στο μπροστινό τμήμα του αμαξώματος.
Το ζυγισμένο πλαίσιο, με το χαμηλό κέντρο βάρους και την ιδανική αναλογία φορτίου ανάμεσα στον μπροστινό και τον πίσω άξονα, προσυπογράφει το οδηγοκεντρικό προφίλ του αυτοκινήτου, που στην αρχική του μορφή τουλάχιστον θα εφοδιάζεται με έναν δίλιοτρο ατμοσφαιρικό κινητήρα και ένα χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων.
Περισσότερα την άνοιξη του 2012, όταν δηλαδή θα ξεκινήσει η παραγωγή του «Rear wheel drive Sports car» της Subaru.
Τα συστατικά του χυμού παντζαριού υποστηρίζουν την καρδιά και την κυκλοφορία του αίματος, ενώ παράλληλα συμβάλλουν στη φυσική ρύθμιση της αρτηριακής πίεσης.