Σάββατο 06 Δεκεμβρίου 2025
weather-icon 21o
«Σεξουαλική έξαψη» προκαλούν στον εγκέφαλο οι εκπτώσεις

«Σεξουαλική έξαψη» προκαλούν στον εγκέφαλο οι εκπτώσεις

Λονδίνο: Οι προσφορές και τα προϊόντα σε τιμή ευκαιρίας εξάπτουν τον εγκέφαλο όπως το σεξ, υποστηρίζουν Βρετανοί ερευνητές, σύμφωνα με έρευνα που δημοσιεύεται στο περιοδικό «The Grocer».

Λονδίνο: Οι προσφορές και τα προϊόντα σε τιμή ευκαιρίας εξάπτουν τον εγκέφαλο όπως το σεξ, υποστηρίζουν Βρετανοί ερευνητές, σύμφωνα με έρευνα που δημοσιεύεται στο περιοδικό «The Grocer».

Ίσως τελικά αυτό να είναι το μυστικό της επιτυχίας των προσφορών κάθε είδους. Οι καταναλωτές που βρίσκουν στα μαγαζιά ένα προϊόν που θεωρούν «μεγάλη ευκαιρία», αισθάνονται τον ίδιο βαθμό συναισθηματικής έξαψης με τις στιγμές της σεξουαλικής διέγερσης.

Η μελέτη από ερευνητές του Πανεπιστημίου του Γουεστμίντερ, διαπίστωσε ότι οι «ευκαιρίες» και οι «προσφορές» υποσυνείδητα προκαλούν τόσο μεγάλη χαρά στον εγκέφαλο, όση απολαμβάνει στη διάρκεια του σεξ.

Οι επιστήμονες μέτρησαν την εγκεφαλική δραστηριότητα στις συναισθηματικές περιοχές του εγκεφάλου, καθώς μια ομάδα 50 εθελοντών εκτελούσαν διάφορες online δραστηριότητες, όπως ψώνια ή παρακολούθηση πορνογραφικών ταινιών.

Όπως ανακάλυψαν, ένα δωρεάν ή εκπτωτικό κουπόνι για την αγορά ενός προϊόντος μπορεί να διεγείρει τον εγκέφαλο όσο και μια ερωτική σκηνή.

Οι ερευνητές χρησιμοποίησαν ένα σύστημα (iMotion) που καταγράφει τις κινήσεις των ματιών και τις συναισθηματικές αντιδράσεις του σώματος σε μια κλίμακα από το 1 έως το 10.

Όπως αποδείχτηκε, στη γκάμα 5 έως 7 βαθμών της κλίμακας, εντάσσονται οι αντιδράσεις στην παρακολούθηση σεξουαλικών σκηνών, αλλά και οι δελεαστικές υποσχέσεις για «προσφορές» και «ευκαιρίες» στα ψώνια.

Η μελέτη, που βρίσκεται ακόμα σε εξέλιξη και δεν έχει ολοκληρωθεί, γίνεται για λογαριασμό του βρετανικού Ινστιτούτου Προωθητικού Μάρκετινγκ.

Τα πρώτα στοιχεία επιβεβαιώνουν ότι οι προσφορές και οι ευκαιρίες «πιάνουν» στους καταναλωτές.

Οι ειδικοί της ψυχολογίας του μάρκετινγκ πιστεύουν ότι ο μέσος καταναλωτής αποφασίζει αν θα αγοράσει κάτι ή όχι, μέσα σε δευτερόλεπτα από τη στιγμή που το βλέπει, συνεπώς μια «προσφορά» πρέπει να ξεχωρίζει.

ΑΠΕ-ΜΠΕ

health.in.gr

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Σάββατο 06 Δεκεμβρίου 2025
Απόρρητο