Νέα πτέρυγα, νέα γεωμετρία της εμπρός ανάρτησης, ελαφρύτερο KERS και άλλες σημαντικές τροποποιήσεις περιλαμβάνει η βαριά ανανέωση της Ferrari F60 για το GP Βρετανίας.
Μετά την τοποθέτηση του διαχύτη δύο επιπέδων πριν λίγες εβδομάδες, η Ferrari προχώρησε σε μια ακόμη βαριά ανανέωση του φετινού της μονοθεσίου, F60, ενόψει του Βρετανικού Grand Prix του Silverstone την προσεχή Κυριακή (21/06).
Καθώς με τον αγγλικό αγώνα το φετινό πρωτάθλημα θα βρίσκεται σχεδόν στο μέσον του, με τη Scuderia να διεκδικεί την πρώτη της νίκη και να έχει ήδη μείνει 76 βαθμούς πίσω από τη Brawn GP στο πρωτάθλημα κατασκευαστών, ίσως φαντάζει παράλογη η επιμονή της στο φετινό μονοθέσιο.
Ωστόσο, οι Ιταλοί φαίνεται να εκτιμούν ότι -αν λήξει θετικά η πολιτική διαμάχη των ημερών- οι κανονισμοί του 2010 δεν θα αλλάξουν και το επόμενό τους μονοθέσιο θα αποτελέσει μετεξέλιξη της F60. Έτσι, προχωρούν απρόσκοπτα με την εξέλιξή της.
Την Δευτέρα (15/06) η Scuderia έκανε αεροδυναμικές δοκιμές σε ευθεία -οι μοναδικές που επιτρέπονται στη διάρκεια της αγωνιστικής χρονιάς- στο Φιοράνο, με τον Felipe Massa, δοκιμάζοντας την ανασχεδιασμένη εμπρός πτέρυγα της F60 και την επιρροή της νέας εμπρός ανάρτησης στην αεροδυναμική του σημείου.
Τόσο η νέα πτέρυγα όσο και η νέα ανάρτηση αποσκοπούν στη βελτίωση της πρόσφυσης του εμπρός μέρους της F60, καθώς η ομάδα του Μαρανέλο προσπαθεί να επιλύσει το πρόβλημα την καθυστέρησης στη θέρμανση των εμπρός ελαστικών για τον ένα γύρο των δοκιμών κατάταξης – ένα χρόνιο πρόβλημα της Ferrari.
Με τη νέα γεωμετρία της ανάρτησης τροποποιήθηκε και η κατανομή βάρους (καθώς οι μηχανολόγοι προσπαθούν να εκμεταλλευτούν το πλεόνασμα πρόσφυσης των εμπρός ελαστικών slicks) και το μονοθέσιο χρειάστηκε να περάσει εκ νέου από δοκιμές πρόσκρουσης – κάτι που έγινε με επιτυχία.
Επιπλέον, η ομάδα ετοίμασε και για τον F. Massa το ελαφρύτερο σασί, το οποίο ο Kimi Raikkonen χρησιμοποιεί από το Ισπανικό GP και έπειτα. Ο λόγος για τον οποίο αυτό δόθηκε πρώτα στον Φινλανδό, είναι γιατί ο πρωταθλητής του 2007 είναι βαρύτερος και χρειαζόταν άμεσα η μείωση βάρους για την αφομοίωση του KERS.
Η Ferrari (όπως και η McLaren) χρησιμοποιεί τακτικά το σύστημα KERS φέτος και η τοποθέτησή του πίσω από τον οδηγό μεταφέρει το βάρος πίσω. Αυτό δεν είναι μεγάλο πρόβλημα στις αργές πίστες, όπως φάνηκε με την απόδοση της F60 στο Μονακό ή στο τρίτο τμήμα της πίστας της Κωνσταντινούπολης.
Ωστόσο, τα γρήγορα, «αεροδυναμικά» σιρκουί, όπως είναι το Silverstone, απαιτούν περισσότερη μεταφορά βάρους προς τον εμπρός άξονα και εκεί εστίασε η Scuderia τη φιλοσοφία των τροποποιήσεων που έκανε ενόψει του GP Βρετανίας. Για τον ίδιο λόγο, η ομάδα εξέλιξε και μια νέα, ελαφρύτερη έκδοση του KERS.
Ο Γιώργος Αγγελίδης, μετά την επιτυχία της παράστασης «Αυτόματη Εστίαση», επιστρέφει με το «Toxic» - ένα ψυχολογικό θρίλερ που επιδιώκει να υπενθυμίσει πόσο αδιόρατα μπορεί να μεταμορφωθεί το οικείο σε απειλή.