Αντιδρά η Ιταλία στην συμφωνία Γαλλίας-Γερμανίας για τις εκμπομπές CO2
Την αντίθεση της εκφράζει η Ιταλία, δια στόματος της Υπουργού Περιβάλλοντος της χώρας, Stefania Prestigiacomo, στην συμφωνία Γαλλίας-Γερμανίας για τις εκπομπές CO2. Η πρόταση της Ευρωπαικής Επιτροπής για μείωση των εκπομπών CO2 (120γρ/χμ κατά μέσο όρο, για το στόλο κάθε αυτοκινητοβιομηχανίας) είχε αρχικά προσκρούσει στις αντιρρήσεις των Γερμανών, οι οποίοι διαφωνούσαν σχεδόν σε όλα (χρονικά […]
Την αντίθεση της εκφράζει η Ιταλία, δια στόματος της Υπουργού Περιβάλλοντος της χώρας, Stefania Prestigiacomo, στην συμφωνία Γαλλίας-Γερμανίας για τις εκπομπές CO2.
Η πρόταση της Ευρωπαικής Επιτροπής για μείωση των εκπομπών CO2 (120γρ/χμ κατά μέσο όρο, για το στόλο κάθε αυτοκινητοβιομηχανίας) είχε αρχικά προσκρούσει στις αντιρρήσεις των Γερμανών, οι οποίοι διαφωνούσαν σχεδόν σε όλα (χρονικά περιθώρια, τρόπος εφαρμογής, προβλεπόμενες κυρώσεις) προστατεύοντας την παραγωγή πολυτελών και ενεργοβόρων οχημάτων.
Ωστόσο, αυτός ο ύφαλος φαίνεται να ξεπεράστηκε με την γερμανική πλευρά να υποχωρεί. Μια υποχώρηση που δεν επετεύχθη χωρίς ανταλλάγματα, αφού Γάλλοι και Γερμανοί υιοθέτησαν κοινή γραμμή, καταφέρνοντας να αποσπάσουν ένα μέρος αυτών που ζητούσαν.
Κατ΄επέκταση, κατέληξαν από κοινού ότι ο χρονικός ορίζοντας για την εφαρμογή, θα είναι το 2015 και ότι το μέτρο θα αφορά μοντέλα τα οποία βρίσκονται ήδη στην γραμμή παραγωγής των κατασκευαστριών.
Οι δύο ισχυροί της Ε.Ε φαίνεται ωστόσο να λογάριαζαν χωρίς τον ξενοδόχο αφού ως γνωστόν, οι αποφάσεις που αφορούν την Ε.Ε λαμβάνονται σε συλλογικό επίπεδο και η Ιταλία -ένας από τους σημαντικότερους αυτοκινητοπαραγωγούς της Ένωσης- δεν δείχνει να ενθουσιάστηκε από την έκβαση των συζητήσεων.
Για του λόγου το αληθές, η ιταλίδα υπουργός χαρακτήρισε ανεπίτρεπτη την γαλλογερμανική πρόταση, καθώς όπως δήλωσε στην γερμανική εφημερίδα Suddeutsche Zeitung, ευνοεί κατασκευάστριες αυτοκινήτων με μεγάλης ισχύος κινητήρες ενώ ρίχνει τις αυτοκινητοβιομηχανίες που κατασκευάζουν μοντέλα με χαμηλή κατανάλωση καυσίμου και χαμηλές εκπομπές ρύπων.
Ο Σπυρίδων Περεσιάδης (1854–1918) ήταν σημαντικός Έλληνας θεατρικός συγγραφέας της ύστερης περιόδου του 19ου αιώνα, γνωστός για την ικανότητά του να συνδυάζει την ηθογραφία με τον λυρισμό, όπως στο έργο «Ο Μαγεμένος Βοσκός».