Σάββατο 27 Δεκεμβρίου 2025
weather-icon 21o
Δάπεδο για μικρά επιβατικά ετοιμάζουν από κοινού Fiat και GM

Δάπεδο για μικρά επιβατικά ετοιμάζουν από κοινού Fiat και GM

Στην από κοινού εξέλιξη δαπέδων, σε συνδυασμό με τη χρήση κοινών εξαρτημάτων, επεκτείνεται η συνεργασία των Fiat Auto και General Motors. Εκτός από δάπεδο για τα πολυτελή μοντέλα των θυγατρικών τους εταιρειών, οι δύο κατασκευαστές εξετάζουν το ενδεχόμενο να σχεδιάσουν κοινό δάπεδο για μικρά επιβατικά.

Στην από κοινού εξέλιξη δαπέδων, σε συνδυασμό με τη χρήση κοινών εξαρτημάτων, επεκτείνεται η συνεργασία των Fiat Auto και General Motors. Εκτός από δάπεδο για τα πολυτελή μοντέλα των θυγατρικών τους εταιρειών, οι δύο κατασκευαστές εξετάζουν το ενδεχόμενο να σχεδιάσουν κοινό δάπεδο για μικρά επιβατικά.



Εκπρόσωποι των δύο εταιρειών ανακοίνωσαν ότι σχεδιάζουν την από κοινού εξέλιξη δαπέδου για τα Fiat Punto και Palio και Opel Agila και Corsa, των οποίων οι αντικαταστάτες αναμένεται να παρουσιαστούν το 2005 και το 2006.



Παράλληλα, Fiat Auto και GM επιβεβαίωσαν τη σύναψη συνεργασίας τους στην κατασκευή κοινού δαπέδου για τα κορυφαία μοντέλα τους. Έχουμε ξεκινήσει ένα σχέδιο που αφορά στα κορυφαία μοντέλα μας. Και οι δύο εταιρείες προσπαθούν να καθορίσουν όσο το δυνατόν περισσότερους τομείς συνεργασίας όσον αφορά στα εξαρτήματα και τα συστήματα δήλωσε ο Roberto Testore, διευθύνων σύμβουλος της Fiat Auto.



Aρχικά, το πρώτο κοινό δάπεδο, με την ονομασία Premium Platform, θα προορίζεται για τα κορυφαία μοντέλα θυγατρικών εταιρειών των δύο ομίλων, όπως οι Alfa Romeo, Lancia, Saab, Fiat και Opel, και τα μοντέλα της Cadillac που θα κυκλοφορήσουν στην Ευρώπη.



Mία κοινή ομάδα που θα βρίσκεται στις εγκαταστάσεις της Saab στο Gotherburg της Σουηδίας ήδη έχει αναλάβει αυτό το σχέδιο διευκρίνισε ο Testore. Υπεύθυνος αυτής της ομάδας είναι ο Paolo Sandri, πρώην προϊστάμενος στο τμήμα εξαρτημάτων δαπέδων της Fiat Auto.



To κοινό δάπεδο θα διαθέτει, επίσης, βελτιωμένες αναρτήσεις, που θα τοποθετούνται τόσο σε μοντέλα με κίνηση στους μπροστινούς τροχούς όσο και σε αντίστοιχα με κίνηση στους πίσω τροχούς, σε SUV ή εκτός δρόμου.



Στο νέο δάπεδο θα βασίζεται το νέο Saab 9-5, που αναμένεται το 2004, καθώς και η επερχόμενη Alfa Romeo Spider, η οποία θα κυκλοφορήσει στα τέλη του ίδιου έτους, αλλά και οι αντικαταστάτες των 156 και 166, αντίστοιχα. Και τα τρία ιταλικά μοντέλα, κατά πάσα πιθανότητα, θα διατίθενται επίσης στην αγορά των ΗΠΑ από το 2005.



Η Lancia θα χρησιμοποιήσει το νέο δάπεδο για το διάδοχο της Libra, αλλά και για ένα νέο μοντέλο, που θα καλύψει το κενό το οποίο άφησε η Delta μετά το 1999.



Όσον αφορά στα μοντέλα της Fiat, οι υπεύθυνοι της ιταλικής εταιρείας αναμένεται να προτιμήσουν το Premium Platform από το δάπεδο Espilon της GM, προκειμένου να εξελίξουν το δάπεδο στο οποίο θα βασιστεί το κορυφαίο μοντέλο της, ο διάδοχος δηλαδή του Croma, του οποίου η παραγωγή σταμάτησε το 1996.



Το μόνο πολυτελές μοντέλο που θα παρουσιαστεί σύντομα -έως το τέλος του έτους- και δεν θα βασίζεται στο κοινό δάπεδο, αλλά στο Epsilon της GM, θα είναι το νέο Saab 9-3.


auto.in.gr

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Σάββατο 27 Δεκεμβρίου 2025
Απόρρητο