Καθυστερημένα παραδίδονται στους παραλήπτες τους τα ηλεκτρονικά ψώνια, αποκαλύπτει έρευνα
Πρόσφατη έρευνα του Trading Standards Institute αποκάλυψε ότι οι ηλεκτρονικές αγορές (e-shopping) είναι πολύ ακριβές, τα προϊόντα φτάνουν καθυστερημένα στους αγοραστές και, εν γένει, προκαλούν μπελάδες που σχετίζονται με αυξημένα προβλήματα ασφάλειας.
Πρόσφατη έρευνα του Trading Standards Institute αποκάλυψε ότι οι ηλεκτρονικές αγορές (e-shopping) είναι πολύ ακριβές, τα προϊόντα φτάνουν καθυστερημένα στους αγοραστές και, εν γένει, προκαλούν μπελάδες που σχετίζονται με αυξημένα προβλήματα ασφάλειας.
Όπως μετέδωσε το ZDNet την Πέμπτη, οι συντάκτες της σχετικής έρευνας, οι οποίοι συγκέντρωσαν στοιχεία από διάφορους δικτυακούς τόπους που πραγματοποιούν πωλήσεις προϊόντων μέσω του Διαδικτύου, διαπίστωσαν ότι το 38% των παραγγελιών αποστέλλεται καθυστερημένα, ενώ -ακόμα χειρότερα- το 17% δεν παραδίδεται καθόλου.
Σύμφωνα με την έρευνα, οι μεγαλύτεροι δικτυακοί τόποι ηλεκτρονικού εμπορίου είναι αυτοί που εκπληρώνουν σε λιγότερο βαθμό τα καθήκοντά τους, ενώ οι μικρότερες εταιρείες καταβάλλουν περισσότερες προσπάθειες για να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις των πελατών τους.
Πάντως, παρά τις καθυστερήσεις και τα προβλήματα ασφάλειας που συνδέθηκαν με το ηλεκτρονικό εμπόριο, αναλυτές εκτιμούν ότι οι αδυναμίες αυτές δεν αποτελούν «άγγελμα θανάτου». Παρόμοιες δυσχέρειες παρατηρούνται και με άλλους τρόπους πραγματοποίησης αγορών εξ αποστάσεως (όπως μέσω τηλεφώνου, ή ταχυδρομικών παραγγελιών), οι οποίοι ταυτόχρονα, όμως, παρουσιάζουν πολλά πλεονεκτήματα.