Παρασκευή 26 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
BMW X6: Πληθωρική εξίσωση

BMW X6: Πληθωρική εξίσωση

H ανανεωμένη εκδοχή της Χ6 δίνει το στίγμα της στο φωτογραφικό φακό αποκαλύπτοντας ένα μέρος των ανασχεδιασμένων χαρακτηριστικών της συν κάποιες ακόμα από τις εκτεταμένες βελτιώσεις που θα υιοθετήσει

Φωτογραφίες: Automedia

Το coupe SUV της BMW ετοιμάζεται να υποδεχτεί μια ακόμα ανανεωμένη εκδοχή του η οποία εντοπίστηκε από τον φωτογραφικό φακό να περιφέρει το ελαφρώς καμουφλαρισμένο όσο και επιβλητικό παράστημά της στην πίστα του Nurburgring.

Με δεδομένο ότι ο χρόνος της πρεμιέρας της πλησιάζει, το καμουφλάζ έχει υποχωρήσει αρκετά από την όψη της, αποκαλύπτοντας τα μεγαλύτερα «νεφρά». Αν και το μέγεθος τους  δεν μπορεί να συγκριθεί αναλογικά με το θηριώδες αντίστοιχο μοτίβο που η BMW  έχει επιλέξει για τις Μ3/Μ4, έχει αυξήσει σαφώς τις διαστάσεις της οι οποίες τονίζονται περισσότερο σε σύγκριση με τα ακόμα πιο λεπτά φωτιστικά σώματα τα οποία στις πιο γενναιόδωρες εκδόσεις αναμένεται να υιοθετήσουν τεχνολογία laser.

Tην ανασχεδιασμένη όψη συμπληρώνουν ο πιο ανάγλυφος προφυλακτήρας και οι μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα που συνδυαστικά και με τα υπόλοιπα στοιχεία συντείνουν σε μια πιο αρμονική εμφάνιση σε σχέση με την μέχρι σήμερα γνωστή εκδοχή του μοντέλου.

Ακόμα σημαντικότερες προδιαγράφονται οι αλλαγές στο εσωτερικό της όπου θα πάρει θέση το Curved Display, οι δύο οθόνες για τον πίνακα οργάνων και το infotainment που φιλοξενούνται πίσω από μια ενιαία κοίλη οθόνη και έκαναν πρεμιέρα στις i4 και iX. Φυσικά η συγκεκριμένη μεταβολή σημαίνει ότι η Χ6 θα επωφεληθεί από την τελευταία εκδοχή του σχετικού λογισμικού, προσφέροντας περισσότερες δυνατότητες.

Αλλαγές αναμένονται και στην γκάμα κινητήρων με την κορυφαία «συμβατική» έκδοση να υιοθετεί το νέο V8 κινητήρα των 4,4 λίτρων που έκανε την εμφάνισή του στην Χ7 Μ60i προσφέροντας 530 ίππους και συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων και σύστημα τετρακίνησης.

Την γκάμα θα συμπληρώσουν δεδομένα εξακύλινδρα και οκτακύλινδρα σύνολα με ηλεκτρική υποβοήθηση αν και μέχρι στιγμής δεν υπάρχουν ακριβείς πληροφορίες ως προς την απόδοση ισχύος. Εξίσου δεδομένα πάντως η ήπια υβριδική τεχνολογία προδιαγράφεται βελτιωμένη προσφέροντας βελτιώσεις τόσο σε επίπεδο ισχύος όσο και αποδοτικότητας, μειώνοντας ακόμα περισσότερο τις σχετικές τιμές.

Sports in

Ρόι Κιν: «Έπινα πάρα πολύ όταν ήμουν στη Γιουνάιτεντ – Ήταν ντροπή»

Ο Ρόι Κιν μίλησε για τη περίοδο που βρισκόταν στη Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ και τις κακές συνήθειες που είχε.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Παρασκευή 26 Απριλίου 2024