Πέμπτη 28 Μαρτίου 2024
weather-icon 21o
Mercedes-Benz T-Class: Πολυμορφική επίθεση

Mercedes-Benz T-Class: Πολυμορφική επίθεση

Η γερμανική φίρμα αποκαλύπτει την νέα T-Class η οποία φιλοδοξεί να προσφέρει πολυτέλεια στην MPV κατηγορία φέρνοντας σε δύσκολη θέση τον mainstream ανταγωνισμό

H κατηγορία των πολυμορφικών μοντέλων μόλις απέκτησε έναν νέο premium εκπρόσωπο ο οποίος σύμφωνα με την Mercedes-Benz, φιλοδοξεί να επαναπροσδιορίσει τα μέτρα του είδους.

Με δεδομένο ότι η αυτοκινητοβιομηχανία έχει εγκαταλείψει συλλήβδην τα καθαρόαιμα MPV, έχει δημιουργηθεί ένα κενό το οποίο θα κληθούν να γεμίσουν επιβατικά μοντέλα με van προέλευση όπως η T-Class.

Εν προκειμένω αφετηρία της T-Class είναι το Citan, όπως είναι εμφανές από τη σιλουέτα της αλλά και τις δίδυμες συρόμενες πόρτες. Φυσικά η T-Class προσθέτει στο εσωτερικό του μια δεύτερη σειρά καθισμάτων προσφέροντας και πολύ περισσότερη άνεση. Την εικόνα συμπληρώνει μια προς τα πάνω ανοιγόμενη θύρα πορτ μπαγκάζ  ή προαιρετικά διπλές πόρτες για περισσότερη χρηστικότητα.

Μια ιδιαιτερότητα της T-Class έναντι του mainstream ανταγωνισμού της είναι ότι προσφέρει τη δυνατότητα αναδίπλωσης των καθισμάτων  προκειμένου να μπορεί κανείς να εκμεταλλευτεί τις μεταφορικές της δυνατότητες χωρίς να χρειάζεται να αφαιρέσει απαραιτήτως τα καθίσματα.

Επίσης, το κατώφλι των 56,1 εκατοστών υπόσχεται εύκολη φόρτωση ενώ η Mercedes-Benz υπόσχεται μια πληθώρα ευκολιών που θα προσφέρουν στην T-Class την ισορροπία ανάμεσα σε χρηστικότητα και lifestyle.

Υπόσχεται άφθονο χώρο στους επιβάτες της τελευταίας σειράς καθισμάτων  καθώς και στηρίγματα Isofix για τα δύο καθίσματα στα άκρα. Isofix διαθέτει και η μπροστά σειρά καθισμάτων ενώ η γερμανική φίρμα έχει ήδη ανακοινώσει ότι θα υπάρξει και έκδοση με μεγαλύτερο μεταξόνιο και επταθέσια διάταξη.

Αυτό που αναλαμβάνει να κάνει τη διαφορά σε σχέση με το Citan είναι ο επιπλέον εξοπλισμός ο οποίος περιλαμβάνει μεταξύ άλλων, φιμέ γυάλινες επιφάνειες, τροχούς 16 ιντσών, επενδύσεις από τεχνόδερμα Artico, γυαλιστερά πλαστικά, ηλεκτρικά παράθυρα και φώτα LED.

O εξοπλισμός ασφαλείας περιλαμβάνει επτά αερόσακους σύστημα διαχείρισης έναντι των ισχυρών ριπών ανέμου καθ΄οδόν, σύστημα υποβοήθησης εκκίνησης σε αυξημένη κλίση, επιτήρησης της πίεσης των ελαστικών, ανίχνευσης της κόπωσης του οδηγού, ενεργής υποβοήθησης πέδησης και επιτήρησης τυφλών σημείων.

Με την επιλογή του Driving Assistance Package προστίθενται στα παραπάνω ενεργό cruise control, σύστημα υποβοήθησης στάθμευσης με κάμερα οπισθοπορείας, ενεργό σύστημα διατήρησης της πορείας καθώς και υψηλής απόδοσης LED κεντρικά φωτιστικά σώματα.

Την ισχύ εξασφαλίζουν δύο κινητήρες βενζίνης και diesel ισχύος από 95 έως 130 ίππους οι οποίοι συνδυάζονται με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων ή αυτόματο διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων που μεταδίδουν την κίνηση στους μπροστινούς τροχούς ενώ την εικόνα συμπληρώνει σύστημα stop-start που τοποθετεί την αφετηρία για τις εκπομπές ρύπων σε 138 γρ./χλμ. διοξειδίου του άνθρακα.

Sports in

O Τζόλης των 17 γκολ και η… αδικία του Πογέτ (vids)

Ο Γκουστάβο Πογέτ δεν έκανε σωστή διαχείριση στο ματς με τη Γεωργία και αυτό φαίνεται από τον Χρήστο Τζόλη, που είναι ο πιο φορμαρισμένος Έλληνας παίκτης αυτή τη στιγμή και ήταν εκτός αποστολής.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Πέμπτη 28 Μαρτίου 2024