«Ηλεκτρικό» ρεκόρ γύρου στο Nurburgring για το VW I.D. R
Μετά την νίκη στο Pikes Peak το ηλεκτροκίνητο αγωνιστικό της γερμανικής φίρμας αξιώνεται και τον τίτλο του ταχύτερου ηλεκτρικού που έχει τρέξει ποτέ στα 20,8 χλμ. της Πράσινης Κόλασης.
Η VW είχε ανακοινώσει από καιρό την πρόθεσή της να καταρρίψει το «ηλεκτρικό» ρεκόρ ταχύτερου γύρου στο Nurburgring, με όχημα το νικηφόρο στο Pikes Peak, VW I.D. R θέλοντας, με αυτόν τον τρόπο, να δώσει έμφαση στην ηλεκτρική στροφή που συντελείται στο γερμανικό όμιλο.
6:05.336 minutes! New electric lap record by the Volkswagen ID.R on the Nürburgring-Nordschleife. Another milestone in electro-mobility. #IDR #JustElectric #Nordschleife #challengeacceptID #eRecord #WeDidIt pic.twitter.com/CVfSvIghvX
— VolkswagenMotorsport (@volkswagenms) 3 Ιουνίου 2019
Εκπληρώνοντας την υπόσχεσή της γερμανικής φίρμας, το VW ID R κατέγραψε το ταχύτερο γύρο για ηλεκτροκίνητο όχημα στις 154 στροφές του “Ring”, σημειώνοντας χρόνο 6:05,336 ο οποίος και εκθρονίζει το επίσης ηλεκτροκίνητο αλλά νόμιμο για το δρόμο, Nio EP9 πρώην κάτοχο του συγκεκριμένου ρεκόρ με χρόνο 6 λεπτών και 45,9 δευτερολέπτων.
Για την ιστορία, αξίζει να σημειωθεί ότι το ρεκόρ του γερμανικού αγωνιστικού μοντέλου επετεύχθη με τον δις νικητή στον 24ωρο αγώνα αντοχής του Le Mans, Romain Dumas.
Eπίσης, πέρα από το αδιαμφισβήτητο ρεκόρ για ηλεκτροκίνητο όχημα, o χρόνος που σημείωσε το VW ID R είναι και ο δεύτερος καλύτερος όλων των εποχών για τη γερμανική πίστα ανεξαρτήτως είδους κινητήρα, καθώς το γερμανικό αγωνιστικό μοντέλο έρχεται δεύτερο στη γενική κατάταξη μόνο μετά την Porsche 919 Evo η οποία πέρυσι στην ίδια διαδρομή σταμάτησε το χρονόμετρο στα 5 λεπτά και 19,55 δευτερόλεπτα.
Σε ό,τι αφορά τις ιδιαιτερότητες της έκδοσης του δις τροπαιούχου VW ID R, σημειώνεται ότι εξακολουθεί να εφοδιάζεται με το ηλεκτρικό σύνολο συνδυαστικής ισχύος 680 ίππων το οποίο του εξασφάλισε την νίκη και στο Pikes Peak.
Ωστόσο, για το εγχείρημα του Nurburgring η VW χρειάστηκε να παραμετροποιήσει το σύστημα διαχείρισης ενέργειας προκειμένου να ενισχύσει τις ικανότητες επιτάχυνσης του ID R καθώς και να προβεί σε ορισμένες σχεδιαστικές τροποποιήσεις με στόχο την αύξηση της παραγόμενης κάθετης δύναμης.
Επιπλέον, άξιο αναφοράς είναι και το γεγονός ότι αν και το ID R θεωρείται τυπικά και είναι ένα αγωνιστικών προδιαγραφών τετράτροχο ενώ ο πρώην κάτοχος του ρεκόρ Nio EP9, αυτοκίνητο παραγωγής, δεν έχει καταγραφή ποτέ πώληση για το δεύτερο.
- Εφιαλτική νύχτα των Χριστουγέννων για μια γυναίκα στην Αταλάντη – Σκύλος τη δάγκωσε και της έκοψε δύο δάχτυλα
- Γαύδος: Διάσωση 361 αλλοδαπών από το Λιμενικό
- «Κινείται για τον Αντράντε ο ΠΑΟΚ…»
- Ελένη Παπαδοπούλου: Στην Ευελπίδων ο γιος της που συνελήφθη για τη δολοφονία της – Όταν έλεγε ότι «ήταν ατύχημα από τσιγάρο»
- Νέα Αριστερά για τη λογοκρισία στη Φλώρινα: Μας γυρίζουν στον Μεσαίωνα του Καντιώτη
- Μέσα στη «Φωλιά του Λύκου», το κρυφό αρχηγείο στο δάσος από όπου ο Χίτλερ διεύθυνε τον πόλεμο
- Yπόθεση Νεγκρέιρα: «Η Ρεάλ σκοπεύει να διεκδικήσει αποζημιώσεις από την Μπαρτσελόνα»
- Το παλαιότερο εστιατόριο στον κόσμο συμπλήρωσε 300 χρόνια – Αργοψημένο γουρουνόπουλο και φάντασμα στο κελάρι
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις





![Χρυσή βίζα: Μειώνονται οι αιτήσεις – Γιατί φρενάρει η ζήτηση [πίνακες]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/11/golden-visa-768x516-1-1-300x300.jpg)
![Άκρως Ζωδιακό: Τα Do’s και Don’ts στα ζώδια σήμερα [Πέμπτη 25.12.2025]](https://www.in.gr/wp-content/uploads/2025/12/evgeni-tcherkasski-bE4C_M7M4xY-unsplash-1-315x220.jpg)


















































![Χρυσή βίζα: Μειώνονται οι αιτήσεις – Γιατί φρενάρει η ζήτηση [πίνακες]](https://www.in.gr/wp-content/uploads/2025/12/ot_golden_visa24_1-1200x703-315x220.jpg)














Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442