Φωτογραφίες: Αutomedia

H Lynk & Co δείχνει να ετοιμάζει μια νέα, κομψότερη, coupe λογικής έκδοση για το μικρότερο SUV της, 01, η οποία και συνελήφθη από το φωτογραφικό φακό σε δοκιμές εξέλιξης προδίδοντας τα πληθωρικά σχέδια της κινεζικής φίρμας με τα σουηδικά τεχνολογικά γονίδια και την ευρωπαϊκή προοπτική η οποία ανήκει στο portfolio της Geely.

Παρά το επιμελές καμουφλάζ που καλύπτει το σύνολο των επιφανειών του μικρού SUV το οποίο σημειωτέον έχει σχεδιαστεί στη Σουηδία και βασίζεται στην compact μεταβλητή αρχιτεκτονική της Volvo, CMA, μια προσεκτική παρατήρηση αποκαλύπτει μια αρκετά διαφορετική προσέγγιση στο πίσω τμήμα και την οροφή που υπακούουν στην coupe αντίληψη, προσδίδοντας μια νέα δυναμική στην κατά τα άλλα οικεία σιλουέτα του 01.

Αν και επί του παρόντος δεν έχει προσδιορισθεί επισήμως ο χρονικός ορίζοντας άφιξης της coupe προσθήκης στην γκάμα του 01, θα πρέπει να θεωρείται δεδομένη η παρουσία του και στην ευρωπαϊκή γκάμα της Lynk & Co η οποία όπως έχει ήδη ανακοινώσει θα ξεκινήσει να κατασκευάζει αυτοκίνητα στη Γάνδη του Βελγίου από τα τέλη του 2019 με την προοπτική να διατεθούν από το 2020.

Με δεδομένο το μέγεθός του, το 01 αναμένεται να είναι από τα πρώτα μοντέλα που θα περάσουν τις πύλες του βελγικού εργοστασίου στοχεύοντας να κατακτήσουν και την ευρωπαϊκή αγορά μετά την κινεζική.

Ενδεικτικό της επιτυχίας του στην Άπω Ανατολή, είναι ότι όταν το συγκεκριμένο μοντέλο τέθηκε προς πώληση διαδικτυακά στην Κίνα κατάφερε να συγκεντρώσει 6.000 προπαραγγγελίες σε 2 λεπτά και 17 δευτερόλεπτα κατακτώντας τον τίτλο του ταχύτερα πωληθέντος αυτοκινήτου για την αχανή τοπική αγορά.

Ανεξαρτήτως της δημοτικότητάς του στην Κίνα και σε ό,τι αφορά την ευρωπαϊκή εκδοχή του, αξίζει να σημειωθεί ότι τόσο το 01 όσο προφανώς και το 01 Coupe θα επωφεληθούν από την plug-in υβριδική τεχνολογία της Volvo συμπεριλαμβάνοντας στις επιλογές του αντίστοιχες εκδόσεις.

Αξίζει να σημειωθεί επίσης ότι το Lynk & Co πρόκειται αρχικά να διατεθεί σε επιλεγμένες αγορές της Ευρώπης και σε μεγάλα αστικά κέντρα μέσω ενός καινοτόμου προγράμματος χρονομίσθωσης το οποίο θα επιτρέπει στους ιδιοκτήτες του να ανταλλάζουν το αυτοκίνητό τους με ένα άλλο μοντέλο ή έκδοση έως και τέσσερις φορές τον χρόνο.