Περιπέτεια του Σπάικ Λι. Ρατσισμός και χιούμορ με τον Τζον Ντέιβιντ Γουόσινγκτον στον ρόλο του μαύρου αστυνομικού που προσπαθεί να παρεισφρήσει στην Ku Klux Klan. Καλή στιγμή του Λι, μια ευπρόσδεκτη επιστροφή στην πρώτη περίοδό του, όταν ένας χιουμοριστικός αέρας δρόσιζε ταινίες που χαρακτηρίζονταν από την δημαγωγική θέση του δημιουργού τους. Συμπρωταγωνιστεί ο Ανταμ Ντράιβερ.
Koινωνική ταινία του Λοράν Καντέ με τους Μαρίνα Φοϊς, Ματιέ Λουτσί. Με φόντο ένα θερινό εργαστήρι δημιουργικής γραφής κάπου στην Νότια Γαλλία και με τον Ρομπέν Καμπιγιό στο σενάριο («120 κτύποι το λεπτό»), ο Λοράν Καντέ κοιτάζει με ουσία τη σημερινή νεολαία της Γαλλίας, μιλώντας για την δυσκολία των εφήβων να βρουν τον δρόμο που πραγματικά θέλουν να χαράξουν στην ζωή τους.
Ταινία του Μπάμπμη Μακρίδη με τους Γιάννη Δρακόπουλο, Εύη Σαουλίδου κ.α. . Ο 45άρης δικηγόρος που υποδύεται υποδειγματικά ο (κατά βάση κωμικός) ηθοποιός Γιάννης Δρακόπουλος, είναι εθισμένος στον οίκτο των γύρω του και προσπαθεί με κάθε τρόπο να τον κερδίσει, ακόμα και όταν ο οίκτος αυτός εξαντλείται αφού η γυναίκα του (Εύα Σαουλίδου) αναρρώνει από το κώμα στο οποίο βρίσκεται. Θα έλεγες ότι η έλλειψη οίκτου προκαλεί πανικό στον ήρωα ο οποίος θα φτάσει στα άκρα για να τον αποκτήσει ξανά.
ΑΘΗΝΑ: ΣΤΕΓΗ ΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΤΕΧΝΩΝ
Ούτε κρύο ούτε ζέστη
Μια μικρή χάρη (A simple favor, ΗΠΑ, 2018).
Θρίλερ του Πολ Φέιγκ στο οποίο μια μικροαστή (Ανα Κέντρικ) θα βρεθεί στη μέση μιας παράξενης συνωμοσίας που έχει στήσει η στυλάτη κούκλα (η Μπλέικ Λάιβλι –φωτογραφία – με αέρα Ζακλίν Mπισέ από seventies).
Κοινωνικό δράμα του Πολ Γουέιτζ. Σε μια χώρα που δεν ονομάζεται (όπως και η εποχή) αντάρτες ντυμένοι σαν τον Φιντέλ Κάστρο καταλαμβάνουν το σπίτι στο οποίο μια διάσημη αμερικανίδα τραγουδίστρια της όπερας (Τζουλιάν Μουρ) έχει μισθωθεί για να τραγουδήσει. Μόνον που η τραγική κατάσταση δίνει σιγά-σιγά τη θέση της σε κάτι το αχαρακτήριστο (ή μάλλον γελοίο) όπου όμηροι και τρομοκράτες νιώθεις ότι βρίσκονται σε πικ νικ. Δεν καταλαβαίνεις τι ακριβώς θέλει να πει η ταινία που μέσα σ’ όλα μοιάζει με φόρο τιμής στον «Εξολοθρευτή άγγελο» του Λουίς Μπουνιουέλ. Μεγάλη αποτυχία στη φιλμογραφία του Πολ Γουέιτζ, σκηνοθέτη της πολύ καλής κομεντί «Για ένα αγόρι».