Στην εξαγορά της Sapient έναντι 3,7 δισ. δολαρίων προχωρά η Publicis
Στην εξαγορά της αμερικανικής εταιρείας Sapient έναντι τιμήματος 3,7 δισ. δολαρίων σε μετρητά προχωρά ο γαλλικός διαφημιστικός Όμιλος Publicis. Σύμφωνα με το Bloomberg, στο πλαίσιο της συμφωνίας που έχει εγκριθεί από τα διοικητικά συμβούλια των δύο εταιρειών η Publicis θα καταβάλει 25 δολάρια για κάθε μετοχή της Sapient.
Στην εξαγορά της αμερικανικής εταιρείας Sapient έναντι τιμήματος 3,7 δισ. δολαρίων σε μετρητά προχωρά ο γαλλικός διαφημιστικός Όμιλος Publicis.
Σύμφωνα με το Bloomberg, στο πλαίσιο της συμφωνίας που έχει εγκριθεί από τα διοικητικά συμβούλια των δύο εταιρειών η Publicis θα καταβάλει 25 δολάρια για κάθε μετοχή της Sapient.
Η Sapient ειδικεύεται στις ψηφιακές διαφημίσεις μέσω της SapientNitro και με τον τρόπο αυτό η Publicis προσδοκά να δώσει πρόσθετη ώθηση στις online διαφημιστικές της δραστηριότητες.
Στις αρχές Σεπτεμβρίου ο Όμιλος Publicis είχε ενισχύσει τις ψηφιακές του δομές μέσω της εξαγοράς από την Quebecor Media της συμβουλευτικής εταιρείας Nurun έναντι 125 εκατ. δολαρίων.
Η Nurun με έδρα στο Μόντρεαλ του Καναδά δραστηριοποιείται στην παροχή υπηρεσιών ψηφιακής επικοινωνίας μέσω της Nurun Global και στην παροχή υπηρεσιών IT υποστήριξης μέσω της Nurun IT Consulting Services.
Ο Γιώργος Αγγελίδης, μετά την επιτυχία της παράστασης «Αυτόματη Εστίαση», επιστρέφει με το «Toxic» - ένα ψυχολογικό θρίλερ που επιδιώκει να υπενθυμίσει πόσο αδιόρατα μπορεί να μεταμορφωθεί το οικείο σε απειλή.