Σάββατο 06 Δεκεμβρίου 2025
weather-icon 21o
Audi TT Roadster 2015: Όνειρo θερινής νυχτός

Audi TT Roadster 2015: Όνειρo θερινής νυχτός

Το εμβληματικό μοντέλο προβάρει τις τελευταίες λεπτομέρειες της ανοιχτής εκδοχής του, προδίδοντας ορισμένα από τα χαρακτηριστικά του στα οποία συγκαταλέγονται και νέες εκδόσεις κινητήρα, στην βάση της γκάμας, με αφίξεις από το οπλοστάσιο του A3.

Η ανοιχτή εκδοχή του TT προσφέρει για πρώτη φορά την εικόνα της στο φωτογραφικό φακό κατά τη διάρκεια δοκιμών εξέλιξης σε ευρωπαϊκό έδαφος και καθώς ο χρόνος μετράει πλέον αντίστροφα για την αποκάλυψή του.

Όπως και το TT Coupe που παρουσιάστηκε στην έκθεση της Γενεύης τον περασμένο Μάρτιο, έτσι και το Roadster θα έχει ως αφετηρία την πολυχρηστική MQB πλατφόρμα του ομίλου με τα γνωστά πλεονεκτήματα σε επίπεδο βάρους που μεγιστοποιούνται συνδυαστικά και με τις μικρότερες εξωτερικές του διαστάσεις.

Με την πρώτη ματιά το TT Roadster δείχνει σχεδόν πανομοιότυπο με την coupe εκδοχή του με εξαίρεση όσα επιβάλει η αντικατάσταση της σταθερής οροφής με μια αναδιπλούμενη υφασμάτινη.

Εκεί που αναμένονται περισσότερες αλλαγές, είναι στην γκάμα κινητήρων η οποία στην περίπτωση του coupe ξεκινά με το δίλιτρο TDI των 184 ίππων.

Όταν λανσαριστεί το TT Roadster, η Audi αναμένεται να εντάξει στην γκάμα του μοντέλου, δύο ακόμα μικρότερους κινητήρες.

Έτσι η γκάμα πετρελαίου θα ξεκινά πλέον με το γνωστό, από το Α3, δίλιτρο TDI με ισχύ 150 ίππων, ενώ, το ρόλο της αφετηρίας στη βενζινοκίνητη γκάμα θα αναλάβει ο TFSI των 1,4 λίτρων με ισχύ 140 ίππους που επίσης διατίθεται στο μικρομεσαίο μοντέλο της Audi.

Μπορεί οι συγκεκριμένοι κινητήρες να μην ακούγονται εντυπωσιακοί, ωστόσο, σε συνδυασμό με το χαμηλότερο βάρος της νέας γενιάς του μοντέλου, αναμένεται να προσφέρουν αξιοπρεπή μεγέθη επιδόσεων μειώνοντας παράλληλα αισθητά τις τιμές κατανάλωσης καυσίμου και εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα σε σχέση με τον προκάτοχό του.

Την γκάμα βενζίνης θα συμπληρώνει, όπως και στην coupe έκδοση ο υπερτροφοδοτούμενος δίλιτρος TFSI με άμεσο ψεκασμό με απόδοση 230 ίππων και 370 Nm ροπής.

Δίλιτρος TFSI θα εξοπλίζει και την ΤΤS έκδοση του roadster αποδίδοντας, όμως, 310 ίππους και 380 Nm ροπής και συνδυαζόμενος, ως standard, με το σύστημα τετρακίνησης quattro, όπως ισχύει και στην περίπτωση της coupe έκδοσης. H έκδοση TTS Roadster αναμένεται να επιταχύνει από 0-100 χλμ./ωρα σε χρόνο μικρότερο των πέντε δευτερολέπτων ενώ η μέγιστη ταχύτητά της θα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα.

AUTOMEDIA

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Σάββατο 06 Δεκεμβρίου 2025
Απόρρητο