Εκδότης παιχνιδιών το Facebook, νέα πηγή εσόδων από την κοινωνική δικτύωση
Το Facebook καλεί ανεξάρτητους προγραμματιστές παιχνιδιών αλλά και μικρομεσαίες επιχειρήσεις από τον χώρο του gaming να μοιραστούν τα έσοδα από τα παιχνίδια τους, αναλαμβάνοντας τον ρόλο του εκδότη. Η υπηρεσία κοινωνικής δικτύωσης υπόσχεται προβολή σε 800.000.000 μέλη, από τα οποία περίπου 260 εκατομμύρια παίζουν στο Facebook.
Το Facebook καλεί ανεξάρτητους προγραμματιστές παιχνιδιών αλλά και μικρομεσαίες επιχειρήσεις από τον χώρο του gaming να μοιραστούν τα έσοδα από τα παιχνίδια τους, αναλαμβάνοντας τον ρόλο του εκδότη. Η υπηρεσία κοινωνικής δικτύωσης υπόσχεται προβολή σε 800.000.000 μέλη, από τα οποία περίπου 260 εκατομμύρια παίζουν στο Facebook (από τον browser, μέσω app ή από το κινητό).
To Facebook δεν έχει αποκαλύψει τι ζητά σε αντάλλαγμα για τις υπηρεσίες του, ωστόσο όπλο για τις διαπραγματεύσεις με τα μικρά ή και μεγαλύτερα στούντιο που αναπτύσσουν games είναι η δυνατότητά του να στοχεύει στο πλέον κατάλληλο κοινό για κάθε παιχνίδι, αφού ήδη μπορεί να γνωρίζει τις προτιμήσεις των μελών του από το ιστορικό και άλλες επιλογές τους.