Σάββατο 06 Δεκεμβρίου 2025
weather-icon 21o
Η Opel επιστρέφει στο μηχανοκίνητο αθλητισμό

Η Opel επιστρέφει στο μηχανοκίνητο αθλητισμό

Με το ADAM η Opel ξεκινά ένα πρόγραμμα για την ανάδειξη νέων ταλέντων στο μηχανοκίνητο αθλητισμό και επιπλέον θεσμοθετεί ένα διεθνές πρόγραμμα ράλλυ: το νέο Opel ADAM Cup. Παράλληλα ξεκινά ένα αγωνιστικό πρόγραμμα σε αγώνες ταχύτητας, κυρίως στη Γερμανία, με το νέο Astra OPC Cup.

Γιώργος Σκευοφύλαξ

Η Opel επιστρέφει στο χώρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού με ένα διεθνές πρόγραμμα ράλλυ για το νέο Opel ADAM και ένα πρόγραμμα αγώνων ταχύτητας, ενιαίου τύπου, για το νέο Astra OPC επικεντρωμένο στη Γερμανία.

«Οι νέες αγωνιστικές δραστηριότητες παίζουν σημαντικό ρόλο στη στρατηγική της εταιρείας και αποτελούν θεμελιώδες στοιχείο για το προφίλ της μάρκας μας», σχολιάζει ο Dr. Thomas Sedran, Αναπληρωτής CEO της Opel. Κυρίως στις κατηγορίες ταχύτητας και σε άλλα δημοφιλή πρωταθλήματα, η αυτοκινητοβιομηχανία από το Ruesselsheim κουβαλά μία μακρά και επιτυχημένη παράδοση.

Στόχος είναι η δημιουργία μιας νέας αγωνιστικής κατηγορίας, προηγμένης τεχνικά και με προσιτό κόστος για τους πελάτες. Παράλληλα, αυτή θα αποτελέσει ένα είδος πλατφόρμας για νέους φιλόδοξους οδηγούς προκειμένου να αναδείξουν και να εξελίξουν τα ταλέντα τους.

Αγώνες Ράλλυ: Επαγγελματική εξέλιξη ταλέντων σε συνεργασία με την ADAC

Με τη δέσμευσή της στους αγώνες ράλλυ, η Opel έχει βλέψεις στην ευρωπαϊκή σκηνή. Πέρα από τη βασική αγορά της Γερμανίας, υπάρχει έντονο ενδιαφέρον για αγώνες ράλλυ σε όλες τις κύριες ευρωπαϊκές αγορές για τη μάρκα. Επιπλέον, η Παγκόσμια Ομοσπονδία Μηχανοκίνητου Αθλητισμού (FIA) έχει καθιερώσει κανονισμούς σχετικούς με τις εισαγωγικές κατηγορίες και τις ευκαιρίες εξέλιξης για νέους οδηγούς.

Μία έκδοση rally cup του νέου Opel ADAM, που πληροί τις προδιαγραφές FIA R2, θα αξιοποιηθεί το 2013. Στο πλαίσιο της αγωνιστικής κατηγορίας «ADAC Rally Masters», οι πελάτες θα αγωνιστούν σε ένα επώνυμο Κύπελλο («ADAC Opel Rally Cup»). Η δημοτικότητα των αγώνων αναμένεται να αυξηθεί και από το γεγονός ότι οι πιο επιτυχημένοι οδηγοί θα κερδίσουν χρηματικά βραβεία. Επιπλέον, υπάρχει ένα ειδικό σύστημα βαθμολόγησης «junior rally» για οδηγούς κάτω των 27 ετών. Ο γενικός νικητής ενός σετ προκριματικών αγώνων θα έχει ειδική υποστήριξη την επόμενη αγωνιστική περίοδο.

Η Opel συνεργάζεται με την ADAC με την οποία μοιράζονται το ίδιο όραμα για την ανάδειξη νέων ταλέντων. Πρωτίστως, η λέσχη αυτοκινήτου ADAC χρησιμοποιεί την οργανωτική και αγωνιστική υποδομή για το κοινό project.

Η στρατηγική της Opel έχει σχεδιαστεί με αρχικό ορίζοντα μέχρι το 2016. Στη συνέχεια, υπάρχουν σχέδια για ένα αρθρωτό πρόγραμμα εξέλιξης όπου ταλαντούχοι οδηγοί ράλλυ θα προάγονται από το «ADAC Opel Rally Cup» σε διεθνές επίπεδο.

Στα δύο πρώτα από τα τέσσερα στάδια, θα χρησιμοποιείται το ADAM. Στο τρίτο και τέταρτο στάδιο, προβλέπεται ότι τη σκυτάλη θα παραλάβει το Opel Corsa νέας γενιάς.

Αγώνες ταχύτητας: Το Κύπελλο «Astra OPC Cup» εντάσσεται στα Πρωταθλήματα Αντοχής VLN

Η Opel θα αγωνιστεί στις πίστες με το νέο Astra OPC, το οποίο θα διατίθεται από το 2013 σαν αγωνιστική έκδοση για αγώνες πελατών. Θα απαιτείται συμμόρφωση με τις προδιαγραφές του «VLN Endurance Championship» που είναι και οι πιο δημοφιλείς για ανερχόμενους οδηγούς στην Ευρώπη.

Τα αυτοκίνητα θα τρέξουν επίσης στο επώνυμο Κύπελλο «Astra OPC Cup» που είναι μία ανεξάρτητη κατηγορία. Το αποκορύφωμα της σεζόν θα είναι ο 24ωρος αγώνας στην πίστα του Nurburgring.

Ένα ιδιαίτερα ελκυστικό πακέτο παροχών προσφέρεται για ιδιωτικές συμμετοχές, ενώ δεν περιορίζεται στις κορυφαίες επιδόσεις και στην προσιτή, προηγμένη τεχνολογία.

Επιπλέον του προγράμματος ράλλυ υπάρχει και ένα έπαθλο με ελκυστικά χρηματικά βραβεία. Τέλος, οι πελάτες θα ωφεληθούν από την ανταγωνιστική τιμολόγηση των ανταλλακτικών και την τεχνική και οργανωτική στήριξη εντός και εκτός αγωνιστικής πίστας.

Το αγωνιστικό παρελθόν της Opel

Η πιο επιτυχημένη περίοδος στην ιστορία των ράλλυ για την γερμανική φίρμα ξεκίνησε στα μέσα της δεκαετίας του ’70. Κυριολεκτικά και μεταφορικά «οδηγός» της ήταν ο Γερμανός Walter Roehrl, ένας από τους σημαντικότερους οδηγούς ράλλυ όλων των εποχών. Την εποχή που έτρεχε με την Opel, κέρδισε με την Ascona το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ράλλυ το 1974 και επανέλαβε την επιτυχία του τ0 1979 και πάλι με Ascona.

Ο μεγαλύτερος θρίαμβος την εποχή του Regensburg ήταν ο τίτλος του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος το 1982. Ήταν κάτι που πέτυχε με την θρυλική Ascona 400. Εξαιρετικά επιτυχημένη ήταν και η συνολική παρουσία της εταιρείας στους αγώνες Αυτοκινήτων Τουρισμού.

Από το 1993, ο Manuel Reuter έγινε ο αγαπημένος των οπαδών της, χάρη στο Calibra V6 με το οποίο αγωνίστηκε σε επαγγελματικό επίπεδο. Το οδήγησε για πρώτη φορά σε αγώνες DTM και τελικά κέρδισε τον τίτλο στην κατηγορία ITC.

Άλλες επιτυχίες για την εταιρεία από το Ruesselsheim ήταν το πρωτάθλημα Κατασκευαστών του DTM/ITC το 1998 στην κατηγορία STW με Vectra. Την τελευταία πρωτιά στο παλμαρέ της Opel έφερε ένα Astra V8 coupe στον 24ωρο αγώνα του Nurburgring, το 2003.

auto.in.gr

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Σάββατο 06 Δεκεμβρίου 2025
Απόρρητο