Οι homepages κάθε κατηγορίας στο site του harrods.com, αφιερώθηκαν στα διάσημα εστιατόρια του πολυκαταστήματος και ανακατεύτηκαν με το φαγητό. Για πρώτη φορά μπορεί κανείς να ψωνίσει μια exclusive μείξη gourmet τροφίμων, όπως pasta, σοκολατάκια, μακαρόν, κρασιά και να τα ταιριάξει με ρούχα και αξεσουάρ αξεσουάρ διάσημων σχεδιαστών. Η θεματική φωτογράφηση έγινε στα διεθνώς αναγνωρισμένα για την ποιότητά τους, εστιατόρια και καφέ του Harrod’s.
Ο Γιώργος Αγγελίδης, μετά την επιτυχία της παράστασης «Αυτόματη Εστίαση», επιστρέφει με το «Toxic» - ένα ψυχολογικό θρίλερ που επιδιώκει να υπενθυμίσει πόσο αδιόρατα μπορεί να μεταμορφωθεί το οικείο σε απειλή.