Παρασκευή 05 Δεκεμβρίου 2025
weather-icon 21o
Δοκιμές εξέλιξης 2012 Catalunya – Aragon: Διαμαρτύρεται και απέχει η Honda από τα τεστ στο Aragon

Δοκιμές εξέλιξης 2012 Catalunya – Aragon: Διαμαρτύρεται και απέχει η Honda από τα τεστ στο Aragon

Χωρίς το Team της Honda ταξιδεύουν ομάδες και αναβάτες στην πίστα του Aragon. Ο Andrea Dovizioso ήταν ταχύτερος στις δοκιμές της Βαρκελώνης.

Χωρίς την εργοστασιακή ομάδα της Honda συνεχίζονται οι δοκιμές εξέλιξης των ομάδων του πρωταθλήματος MotoGP στην πίστα Aragon.O Andrea Dovizioso ήταν ταχύτερος στις δοκιμές της Βαρκελώνης.

Η Honda πήρε την απόφαση αυτή διαμαρτυρόμενη γιατί η Bridgestone δεν θα διαθέσει κατά τη διάρκεια των δοκιμών στις ομάδες το νέο εμπρός ελαστικό. Έτσι σύμφωνα με την ομάδα δεν είχε νόημα το ταξίδι στην ισπανική πίστα, αφού η δουλειά της Honda είναι να προσαρμόσει το νέο ελαστικό στην RC213V.

Όλα ξεκίνησαν με κάποια παράπονα του Dani Pedrosa στο περιθώριο της συνέντευξης τύπου μετά τον αγώνα. Τα παράπονα αφορούσαν το νέο εμπρός ελαστικό της Bridgestone και έγιναν ακόμα πιο έντονα μετά το τέλος των δοκιμών της Δευτέρας στην Καταλονία.

Ο Ισπανός είπε ότι οι αναβάτες είχαν ελάχιστο χρόνο να το αξιολογήσουν, αφού η εταιρία διέθεσε λίγα κομμάτια (από το εν’ λόγο ελαστικό) και επιπλέον ανέφερε πως πρόκειται για αδικία προς τη Honda αφού η απόφαση για αλλαγή της γόμας έγινε στη μέση της χρονιάς.

«Eίχαμε προβλήματα με τις δονήσεις στο πίσω μέρος και τώρα έχουμε ένα νέο θέμα με το νέο εμπρός ελαστικό. Θα προσπαθήσω να μείνω αισιόδοξος και να προσπαθήσω σκληρά με την ομάδα να βελτιώσουμε την κατάσταση, αλλά είναι αδικία για τη Honda.»

«Ο λόγος που αλλάζει το ελαστικό είναι η ασφάλεια λένε, αλλά αυτήν τη στιγμή δεν είναι ασφαλές για εμάς.Για το λόγο αυτό αποφασίσαμε να μην πάμε στο Aragon.»

Όμως και ο Casey Stoner έχει εκφράσει τα παράπονά του για την κατάσταση των ελαστικών: «Το νέο εμπρός ελαστικό δημιουργεί περισσότερες δονήσεις μπροστά, δεν μας αρέσει, αλλά θα το κάνουμε να δουλέψει.»

«Μπαίναμε συνεχώς στην πίστα και κάθε φορά είχαμε κάτι καινούριο, κάτι διαφορετικό, να δοκιμάσουμε και να καταγράψουμε που αφορούσε τα ελαστικά. Δεν δουλέψαμε καθόλου στο set up και αυτό είναι κακό.»

Ο Andrea Dovizioso ήταν ταχύτερος στις δοκιμές της Βαρκελώνης.

Οι αναβάτες του MotoGP, έπειτα από το αγωνιστικό τριήμερο στη Βαρκελώνη έμειναν ακόμα μια ημέρα στην πίστα για προγραμματισμένες δοκιμές εξέλιξης .

Η Honda αξιολόγησε το νέο εμπρός ελαστικό της Bridgestone. Η Yamaha είχε σχεδόν μια ολόκληρη καινούργια μοτοσικλέτα για να δοκιμάσουν οι αναβάτες της, ενώ η Ducati δούλεψε πάνω στα ηλεκτρονικά και το νέο ψαλίδι.

Στις μοτοσικλέτες CRT, πολύ λίγα πράγματα είχαν στη διάθεσή τους οι αναβάτες, ενώ είχαμε και ένα νέο πρόσωπο, τον Shane Byrne, ο οποίος δοκίμασε τη μοτοσικλέτα του James Ellison.

Τον ταχύτερο χρόνο της ημέρας σημείωσε ο Andrea Dovizioso. Ο Ιταλός είχε στη διάθεσή του ένα νέο πακέτο ηλεκτρονικών από τη Yamaha προκειμένου να βελτιώσει την επιτάχυνση της M1 στις εξόδους των στροφών. Τα αποτελέσματα ήταν θετικά, ωστόσο ο «Dovi» είπε ότι τα ηλεκτρονικά δεν βελτίωναν πολύ την επιτάχυνση, αλλά βελτίωναν σημαντικά τη διάρκεια ζωής του ελαστικού.

Στη δεύτερη θέση της κατάταξης βρέθηκε ο Ben Spies με την εργοστασιακή Yamaha. Ο Τεξανός, είχε να κάνει αρκετή δουλειά μαζί με τον Jorge Lorenzo.

Οι δύο είχαν στη διάθεσή τους σχεδόν μια ολόκληρη νέα μοτοσικλέτα (νέο πλαίσιο, κινητήρας, ηλεκτρονικά). Ο B. Spies δοκίμασε τον κινητήρα και ο J. Lorenzo το νέο πλαίσιο και τα ηλεκτρονικά.

Καλύτερη Ducati στην κατάταξη (2η θέση), ήταν αυτή Hector Barbera. Ο Ισπανός χρησιμοποίησε το νέο πακέτο ηλεκτρονικών στην GP12 και έκανε πρόοδο, αντίθετα με τους εργοστασιακούς αναβάτες που φάνηκε να μένουν στάσιμοι.

Ο Nicky Hayden και ο Valentino Rossi έμειναν πίσω στην κατάταξη, αλλά δεν είχαν στόχο ένα καλό χρόνο. Οι δύο αναβάτες συνέχισαν τη δουλειά των δοκιμών από το Mugello με το πακέτο ηλεκτρονικών της Ducati.

Ο V. Rossi οδήγησε τη GP12 και με το αλουμινένιο ψαλίδι για να κάνει συγκρίσεις.

Πρώτη CRT στην κατάταξη ήταν η Aprilia του Randy De Puniet. Ο Γάλλος πλησίασε στα 4 δέκατα τον C. Abraham και σχεδόν στο ένα δευτερόλεπτο τον V. Rossi.

Πτώσεις είχαν οι Cal Crutchlow (Yamaha Tech3) και Karel Abraham (Ducati). Ο Βρετανός ευτυχώς δεν τραυματίστηκε, ωστόσο η μοτοσικλέτα του καταστράφηκε.

Αποτελέσματα Catalunya Test

1ος Andrea Dovizioso (Yamaha Tech 3) 1:41.997 (42 γύροι)

2ος Ben Spies (Yamaha) + 0,146 (45)

3ος Hector Barbera (Ducati) + 0,189 (57)

4ος Alvaro Bautista (Honda Gresini) + 0,312 (46)

5ος Dani Pedrosa (Honda) + 0,345” (53)

6ος Casey Stoner (Honda) + 0,372” ( 51)

7ος Cal Crutchlow (Yamaha Tech 3) + 0,381” (48)

8ος Jorge Lorenzo (Yamaha) + 0,638” (51)

9ος Stefan Bradl ( LCR Honda) +0,772”(62)

10ος Nicky Hayden (Ducati) + 0,944” (71)

auto.in.gr

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Παρασκευή 05 Δεκεμβρίου 2025
Απόρρητο