Βιβή Μωραΐτου / Photo: Courtesy of Assouline «Ποιός λέει ότι τα αληθινά κοσμήματα πρέπει να είναι και βαρετά;» αναρωτήθηκε η Βικτουάρ ντε Κατελάν και από το 1999, που άφησε τον οίκο Chanel για να αναλάβει καλλιτεχνική διευθύντρια του τμήματος Υψηλής Κοσμηματοποιίας του Dior άλλαξε τον τρόπο που βλέπουμε τους πολύτιμους λίθους. Με έμπνευση κυρίως από […]
«Ποιός λέει ότι τα αληθινά κοσμήματα πρέπει να είναι και βαρετά;» αναρωτήθηκε η Βικτουάρ ντε Κατελάν και από το 1999, που άφησε τον οίκο Chanel για να αναλάβει καλλιτεχνική διευθύντρια του τμήματος Υψηλής Κοσμηματοποιίας του Dior άλλαξε τον τρόπο που βλέπουμε τους πολύτιμους λίθους. Με έμπνευση κυρίως από τα αστραφτερά χρώματα των λουλουδιών και των σπάνιων τροπικών φυτών αναμειγνύει βαρύτιμες πέτρες με πιο ταπεινά υλικά και ειδικά βερνίκια ώστε το τεκνικολόρ αποτέλεσμα να θυμίζει περισσότερο θεατρικά φο μπιζού παρά αληθινά κοσμήματα. «Προτιμώ τις τεράστιες χρωματιστές πέτρες από τα διαμάντια. Επίσης προτιμώ να φοράω και να σχεδιάζω κομμάτια που μοιάζουν ψεύτικα» δηλώνει η σχεδιάστρια που κάθε κολεξιόν της διηγείται μια ιστορία ή είναι αφιερωμένη σε κάποιοιν τόπο, όπως για παράδειγμα ο ονειρεμένος κήπος του Κριστιάν Ντιόρ στο Μιγί Λα Φορέ στο δάσος του Φοντενμπλό ή τα ατελιέ της Haute Couture. «Λατρεύω τη φύση τόσο στα κοσμήματα όσο και στη ζωή. Τα λουλούδια πεθαίνουν σε δυο μέρες, αλλά όταν γίνονται κοσμήματα είναι παντοτινά.»
Αυτή την άνοιξη πρόκειται να κυκλοφορήσει από τις εκδόσεις Assouline (assouline.com) μια τρίτομη έκδοση για τον Dior, με έναν από τους τρεις τόμους της αφιερωμένο στα λαχταριστά κοσμήματα του οίκου.