Το τελευταίο επεισόδιο του… σήριαλ με τίτλο «Ράλλυ Πορτογαλίας» είχε στο σενάριο του την αποδοχή της απόφασης, από τη μεριά της Citroen, των κριτών και των αγωνοδικών για τον αποκλεισμό του Mikko Hirvonen. Τελικά οι Γάλλοι δεν θα ασκήσουν έφεση στην απόφαση. Ο λόγος που ζήτησαν να προσβάλουν την ετυμηγορία των κριτών ήταν σύμφωνα, με τον επικεφαλής της ομάδας Yves Matton, για να βρουν πως είχαν μπει τα παράνομα ανταλλακτικά στα αυτοκίνητα.
Ο Xavier Mestelan-Pinon, τεχνικός διευθυντής της Citroen, είπε: «Οι ελεγκτές εντόπισαν διαφορές σε δύο εξαρτήματα: στο συμπλέκτη και το Turbo. Ο συμπλέκτης που είχε πάρει έγκριση Τύπου είχε τρύπες ελάφρυνσης. Πρόσφατα οι προμηθευτές μας έδωσαν εξαρτήματα τα οποία δεν ήταν διάτρητα. Ένα από αυτά τοποθετήθηκε στο DS3 WRC του M.Hirvonen» και συμπλήρωσε:
«Αυτά τα εξαρτήματα δεν μας έδωσαν κάποιο πλεονέκτημα στην απόδοση, καθώς ήταν πιο βαριά από αυτά, τα οποία έχουν έγκριση Τύπου. Στο σύστημα Turbo, οι διαστάσεις της φτερωτής ήταν μεγαλύτερες από αυτές που επιτρέπονται. Αυτή η διαφορά προκλήθηκε από διαστολή, καθώς η φτερωτή δέχεται τεράστιες θερμοκρασίες και περιστρέφεται εξαιρετικά γρήγορα».
Ο M.Hirvonen σε δηλώσεις του υποστήριξε την ομάδα της Citroen: «Είμαι αρκετά απογοητευμένος. Ωστόσο αυτά συμβαίνουν. Η ομάδα έχει κάνει πολλά για μένα, οπότε δεν είμαι θυμωμένος. Δεν υπάρχει λόγος. Απλά είναι κρίμα», είπε ο Φινλανδός.