Παρασκευή 05 Δεκεμβρίου 2025
weather-icon 21o
Porsche Boxster 2012: «Μικρή» αλλά θαυματουργή

Porsche Boxster 2012: «Μικρή» αλλά θαυματουργή

H τρίτη γενιά της Boxster είναι ελαφρύτερη και διαθέτει νέους πιο αποδοτικούς κινητήρες, δίνοντας -ακόμα- περισσότερη έμφαση στη δυναμική συμπεριφορά.


Η γερμανική φίρμα αποκάλυψε τις πρώτες εικόνες της «μικρής» της πρότασης συνοδεύοντας τις με την υπόσχεση ότι οι αλλαγές που έχουν πραγματοποιηθεί στην Boxster δεν ήταν ποτέ τόσο στοχευμένες και αποτελεσματικές όσο σε αυτή τη νέα, τρίτη γενιά της.

Έχοντας πάντα στο επίκεντρο τη συνεχή βελτίωση των οδικών χαρακτηριστικών, η Porsche έχει μειώσει το βάρος της Boxster χάρη στο νέο αμάξωμα και πλαίσιο αυξάνοντας παράλληλα το μήκος του μεταξονίου, των μετατροχίων αλλά και το μέγεθος των τροχών.

Στην κατεύθυνση των δυναμικών χαρακτηριστικών που, σύμφωνα με τη φίρμα, υπερέχουν σαφώς της μέχρι σήμερα γνωστής Boxster, εντάσσεται και το νέο ηλεκτρομηχανικό σύστημα υποβοήθησης του τιμονιού που η Porsche συνεξέλιξε με τη ZF.

Ως αποτέλεσμα του μειωμένου βάρους αλλά κυρίως των αλλαγών στους κινητήρες η νέα γενιά της Boxster, γνωστής και ως «981», είναι κατά 15% πιο αποδοτική από την προηγούμενη.

Αναλυτικότερα, τόσο η «απλή» Boxster όσο και η S έκδοσή της εφοδιάζονται με νέους “flat six” κινητήρες άμεσου ψεκασμού οι οποίοι ενσωματώνουν τεχνολογίες εξοικονόμησης ενέργειας όπως stop/start, σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά την επιβράδυνση κ.λ.π.

Έτσι, η βασική έκδοση της νέας γενιάς Boxster θα εφοδιάζεται με κινητήρα 2,7 λίτρων απόδοσης 265 ίππων, κάτι που σημαίνει ότι αν και το συγκεκριμένο σύνολο είναι μικρότερο σε χωρητικότητα από το αντίστοιχο της προηγούμενης γενιάς, αποδίδει 10 ίππους επιπλέον.

Αντιστοίχως ισχύει και για τον κινητήρα που εξοπλίζει την έκδοση S, ένα μοτέρ βενζίνης 3,4 λίτρων με απόδοση 315 ίππους, μέγεθος που υπερέχει κατά 5 ίππους σε σχέση με την τιμή της S έκδοσης στην προηγούμενη γενιά «987».

Αμετάβλητη σε σχέση με την προηγούμενη γενιά του μοντέλου παραμένει η πολιτική της Porsche να διαθέτει το επτά σχέσεων PDK κιβώτιο διπλού συμπλέκτη ως προαιρετική επιλογή του εξοπλισμού. Η βασική επιλογή αφορά το μηχανικό κιβώτιο έξι ταχυτήτων. Σχετικά με τις τιμές κατανάλωσης καυσίμου, αυτές ανέρχονται σε 7,7 λίτρα/100 χλμ. για την Boxster με το PDK κιβώτιο και σε 8,0 λίτρα/100 χλμ. για την “S” με το ίδιο κιβώτιο.

Όσον αφορά τις επιδόσεις η Boxster επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 5,7 δευτερόλεπτα, ενώ η Boxster S σε 5,0 δευτερόλεπτα.

Στα υπόλοιπα στοιχεία που συνθέτουν το προφίλ της κεντρομήχανης διθέσιας πρότασης, συγκαταλέγεται –εκτός φυσικά από την πλήρως ανασχεδιασμένη εμφάνιση εντός και εκτός- η ηλεκτρικά ανοιγόμενη υφασμάτινη οροφή, ενώ στη λίστα του προαιρετικού εξοπλισμού εντάσσονται στοιχεία όπως το σύστημα διαχείρισης ροπής της Porsche σε συνδυασμό με μπλοκέ διαφορικό στον πίσω άξονα και οι sport βελτιώσεις που συνεπάγεται το πακέτο Sport Chrono Package.

auto.in.gr

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Παρασκευή 05 Δεκεμβρίου 2025
Απόρρητο