Οι Honda και McLaren διαψεύδουν τα περί «αναβίωσης»
Ο διευθύνων σύμβουλος της ιαπωνικής εταιρείας, Takanobu Ito, δήλωσε ότι η Honda έχει σημαντικότερες προτεραιότητες από τη Formula 1 και διέψευσε τις φήμες ότι συζητά με τη McLaren για να αναβιώσουν την προ εικοσαετίας ένδοξη συνεργασία τους.
Η Honda δεν αρνήθηκε ότι βλέπει με ενδιαφέρον την αλλαγή της Formula 1 σε κινητήρες V6 1.6 Turbo το 2014, ωστόσο διέψευσε κατηγορηματικά γερμανικό δημοσίευμα που ανέφερε ότι εξετάζει την επιστροφή στο σπορ και ότι βρίσκεται σε συζητήσεις με τη McLaren για την αναβίωση της ένδοξης συνεργασίας που είχαν προ εικοσαετίας.
Το γερμανικό περιοδικό Auto Motor und Sport έγραψε ότι, με δεδομένο ότι από το 2013 η McLaren θα αναγκάζεται να πληρώνει για τους κινητήρες της Mercedes-Benz, η ομάδα του Woking βρίσκεται σε συζητήσεις με τη Honda ώστε η τελευταία να επιστρέψει στο σπορ ως προμηθεύτρια κινητήρων.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Honda, Takanobu Ito, έκανε σχετικές δηλώσεις στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Τόκιο: «Αυτή είναι μια απολύτως αβάσιμη φήμη. Φυσικά και ενδιαφερόμαστε, αλλά πιστεύουμε ότι υπάρχουν πολύ υψηλότερες προτεραιότητες από τη Formula 1».
Λίγες μέρες νωρίτερα και η McLaren είχε προχωρήσει σε διάψευση, λέγοντας ότι η ομάδα έχει κάθε πρόθεση να συνεχίσει τη συνεργασία της με τη Mercedes-Benz – παρότι η τελευταία επέστρεψε στη McLaren το μερίδιο 40% που κατείχε πριν αποφασίσει να δημιουργήσει, στο τέλος του 2009, τη δική της ομάδα (Mercedes GP).
Ο διευθύνων σύμβουλος της ομάδας, Jonathan Neale, είχε πει: «Όλα αυτά απέχουν πολύ από την πραγματικότητα. Είμαστε πολύ ικανοποιημένοι και απολαμβάνουμε τη συνεργασία μας με τη Mercedes-Benz. Δεν είμαστε βέβαιοι από πού προήλθε αυτή η ιστορία, στην πραγματικότητα.
Όμως μπορώ να σταματήσω τη φήμη και να πω ότι είμαστε απολύτως αφοσιωμένοι στη συνεργασία μας με τη Mercedes-Benz. Είναι πολυετής, με πολλές νίκες και πρωταθλήματα και θα συνεχιστεί για πολύ ακόμα».
Μια ενδιαφέρουσα δημοσιογραφική ερώτηση που τέθηκε στον Βρετανό ήταν αν η McLaren θα πρέπει να λογίζεται πλέον αγωνιστική ιδιωτική ομάδα, χωρίς εργοστασιακή υποστήριξη – σε αντίθεση, π.χ., με τη Red Bull Racing που έχει την εργοστασιακή υποστήριξη της Renault.
«Δεν πιστεύω ότι αυτό μας ανησυχεί. Φυσικά η Mercedes έχει τη δική της ομάδα και όπως είναι φυσικό ένα μερίδιο της προσοχής της πηγαίνει προς εκείνη την κατεύθυνση. Με τη Mercedes-Benz θέλουμε το ίδιο πράγμα – είναι στο συμφέρον μας να έχουμε έναν αποδοτικό κινητήρα», απάντησε.
auto.in.gr
- Συνταγή: Λουκουμάδες
- Θερμό επεισόδιο ανάμεσα σε Κίνα – Ιαπωνία με κινεζικά μαχητικά να «λοκάρουν» παρατεταμένα ιαπωνικά
- Το crypto θαύμα του Έρικ Τραμπ: Πώς πολλαπλασίασε την περιουσία του σε έναν χρόνο
- Wall Street: Μια νέα «αγαπημένη» μετοχή της (ξανά)ανακάλυψαν οι billionaires
- Προεδρικές εκλογές στην Ονδούρα: Ο ΟΑΚ ζητεί «επιτάχυνση» της καταμέτρησης
- Αλγερία: 14 νεκροί, 34 τραυματίες σε τροχαίο στο οποίο ενεπλάκη λεωφορείο
- Νομικό μέτωπο από Costco, Revlon και Kawasaki κατά των δασμών Τραμπ
- Μάλι: Νέα επίθεση τζιχαντιστών εναντίον οχηματοπομπής που μετέφερε καύσιμα [Βίντεο]
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις






![Άκρως Ζωδιακό: Τα Do’s και Don’ts στα ζώδια σήμερα [Κυριακή 07.12.2025]](https://www.in.gr/wp-content/uploads/2025/12/milky-way-4006343_1920-1-315x220.jpg)





















![Μάλι: Νέα επίθεση τζιχαντιστών εναντίον οχηματοπομπής που μετέφερε καύσιμα [Βίντεο]](https://www.in.gr/wp-content/uploads/2025/12/jinim-3-315x220.jpg)


![Τουλάχιστον 23 νεκροί εξαιτίας πυρκαγιάς σε νυχτερινό κέντρο στην Ινδία στο κρατίδιο της Γκόα [βίντεο]](https://www.in.gr/wp-content/uploads/2025/12/goa-fire-315x220.jpg)


































Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442