Η αντίστροφη μέτρηση για την αντικατάσταση του Clio έχει ήδη ξεκινήσει, καθώς η επόμενη γενιά του δημοφιλέστατου μικρού πραγματοποιεί τις πρώτες δοκιμές εξέλιξης.
Το χειμερινό τοπίο δεν θα πρέπει να σας ξενίζει. Η τέταρτη γενιά του Clio βρίσκεται ήδη στους δρόμους πραγματοποιώντας τα πρώτα βήματα στην εξελικτική του πορεία.
Πίσω από τις μεταλλικές επιφάνειες, που σε ορισμένες περιπτώσεις μάλιστα παραπέμπουν στη σημερινή γενιά του αυτοκινήτου, κρύβονται νέα, πρωτοποριακά χαρακτηριστικά.
Πέρα, λοιπόν, από τους μέχρι σήμερα γνωστούς κινητήρες βενζίνης –υπερτροφοδοτούμενους και μη- το δημοφιλές Renault θα εφοδιάζεται και με τρικύλινδρα σύνολα, χωρητικότητας 900 κ.εκ.
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, οι συγκεκριμένοι κινητήρες θα αποδίδουν με τη βοήθεια ενός υπερσυμπιεστή καυσαερίων 110 ίππους και 160 Nm ροπής, ενώ οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα δεν θα ξεπερνούν τα 95 γρ./χλμ.
Τη λογική των υπερτροφοδοτούμενων κινητήρων μικρότερου κυβισμού πρόκειται να ακολουθήσει και η έκδοση Renault Sport, την κίνηση της οποίας θα αναλάβει ένα μοτέρ 1,6 λίτρων.
Σε επίπεδο σχεδίασης, το μπροστινό τμήμα είναι αυτό που θα σηκώσει το βάρος της μετεξέλιξης σε μία δυναμικότερη πρόταση.
Το χαρακτηριστικό “V” που σχηματίζει η κεντρική μάσκα διακρίνεται ακόμη και στο καμουφλαρισμένο πρωτότυπο, το οποίο δοκιμάζει τις αντοχές του σε ιδιαίτερα απαιτητικές συνθήκες.
Το νέο Clio αναμένεται να παρουσιαστεί για πρώτη φορά στην έκθεση αυτοκινήτου που θα πραγματοποιηθεί στο Παρίσι το φθινόπωρο του 2012, συνεπώς η διάθεσή του στην ευρωπαϊκή αγορά θα ξεκινήσει το τελευταίο τρίμηνο του επόμενου έτους.